manege "de hazelhorst"

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

__Martine__

Re: manege "de hazelhorst"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 17:52

Ik op vrijdagavond om zeven uur. En sinds kort (stuk of tien lessen)heb ik dus ook les van Frieda. Ik had eerst les van Josien.
Zijn wij de enigen die echt bij de Hazelhorst lessen?

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 18:47

ja ik denk het niemand reageert meer wel jammer het is *vind ik* een leuke manege!! als je in het begin kijkt waren er nog heel veel mensen maar nu bijna nie meer

Fox1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:09

Ik heb er vandaag concours gehad.

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:13

Ik ben daar 1 x op ponykamp geweest en volgens mij reed ik toen op Guus (kan dat en zoja staat die er nog??)

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 19:21

Jannekee schreef:
Ik heb er vandaag concours gehad.

en ging het gooed

ik ben er zelf jammergenoeg al 2 keer niet meer geweest omdat ik ziek was heb er wel weer zin in om er weer heen te gaan

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 19:23

Peetjuh schreef:
Ik ben daar 1 x op ponykamp geweest en volgens mij reed ik toen op Guus (kan dat en zoja staat die er nog??)

ik ken geen guus maar mischien 'hazelhorst" wel

hoe vond je het pony kamp
zou je er nog een keer heen willen

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 19:26

Ik vond het wel leuk. Het is alleen al een jaar of 5 a 6 geleden. Dus ik zou er niet weer heen gaan omdat ik te oud bent Tong uitsteken

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-07 19:41

oh haha sorry.gelukkig vond je het wel leuk

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-07 22:57

Nee, ik ken ook geen Guus. Maar komt omdat ik er dus nog maar 3 jaar rijd. Verder, tja, ik vind het wel een leuke manege, maar ik loop tegenwoordig wel tegen een paar dingetjes aan. Dat komt denk ik omdat ik over bepaalde dingen anders denk dan de eigenaars doen.

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 12:17

ik heb gister voor het eerst op een paard gereden op de manege op *latinka* reed heel grappig alleen had me beugels een beetje lang maja veder ging het wel goed hoop dat ik er volgende week weer op mag rijden, alleen een nadeel als je ze haar gaat opzadelen en je trekt haar singel aan dan probeert ze te bijten maar als het maar goed gaat toch

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:33

Heb twee jaar bij de Hazelhorst gereden, maar ik moest een jaar geleden met de lessen stoppen omdat ik niet bepaald uit de buurt kom. Vroeger werkte ik in de omgeving en kon ik na mijn werk naar les. Ik had altijd les van Josien op donderdagavond en dat beviel me goed.
Guus is inmiddels overleden. Hij werd destijds geopereerd aan een ontstoken kies en is niet meer uit de narcose gekomen, dus helaas geen Guus meer. Destijds reed ik eerst een hele periode op Japaloupe. Ben allang volwassen, maar ik bleef stiekum nog een ponymeisje. Vervolgens heb ik veel gereden op Latinka (die was toen net nieuw) en Amalia (ook nieuw).

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:39

Wat leuk! Ik rijd heel soms ook op Latinka. (Amalia trouwens ook twee keer Tong uitsteken )Vind het een vrij chagrijnige merrie op stal. Maar als ze uit de box is dan is ze weer heel kijkerig, geen chagerijnigheid meer te bekennen.
Mijn lieveling is Jorrit!! Lovers
De les ging vrijdag niet zo geweldig; Jorrit had z´n bui niet echt, dat gebeurt soms he.
Volgende keer mag ik trouwens op Jericho als hij nog niet gelopen heeft. Geen idee wat voor paardje dat is.

millennium

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 15:41

Ik ben er 3 keer op kamp geweest, alweer 7,6 en 5 jaar terug. Meisje uit mn klas loopt stage bij de Hazelhorst, Ellis.

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 19:11

Hobby schreef:
Heb twee jaar bij de Hazelhorst gereden, maar ik moest een jaar geleden met de lessen stoppen omdat ik niet bepaald uit de buurt kom. Vroeger werkte ik in de omgeving en kon ik na mijn werk naar les. Ik had altijd les van Josien op donderdagavond en dat beviel me goed.
Guus is inmiddels overleden. Hij werd destijds geopereerd aan een ontstoken kies en is niet meer uit de narcose gekomen, dus helaas geen Guus meer. Destijds reed ik eerst een hele periode op Japaloupe. Ben allang volwassen, maar ik bleef stiekum nog een ponymeisje. Vervolgens heb ik veel gereden op Latinka (die was toen net nieuw) en Amalia (ook nieuw).

ik ga nu ook op lantinka rijden en heb ook heel veel op jappeloup gereden

Monieck

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 19:26

Ik ben er nu twee keer op ponykamp geweest (met mijn eigen pony) en ik vind het er echt superleuk! Heb met de dagrit 1 keer op Dribbel gereden, echt een leuke pony vind ik:) ik vind Isabelle toruwens helemaal niet arrogant, heel aardig juist!

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-07 14:24

Monieck schreef:
Ik ben er nu twee keer op ponykamp geweest (met mijn eigen pony) en ik vind het er echt superleuk! Heb met de dagrit 1 keer op Dribbel gereden, echt een leuke pony vind ik:) ik vind Isabelle toruwens helemaal niet arrogant, heel aardig juist!

ze kan ook wel aardig zijn maar ik denk dat je ook wel een beetje arrogant mag zijn als je ouders een goeie manege hebben en zelf heeft ze echt mooie paardjes Haha! Duivel

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 14:43

@ babseflaps Haha! : vind je trouwens niet dat Latinka heel erg sterk in de mond is?

En tuurlijk Isabel kàn soms heel aardig zijn, maar dan moet ze dat wel willen. Ik vind haar vaak ook te opdringerig, wil ze je overal mee helpen. Geeft mij het gevoel dat ik er niks van bak.

sulindabaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:02

ik heb er ook gereden lang lang geleden... Knipoog
ik ond het toen maar niks.. ik leerde ook bijna niks..
ik heb vaak op ringo, haiwatta,brian en marrie gereden (die ging later met pensioen) en samantha en lisa en flosje.. ik heb daar echt op heel veel paarden gereden. toen ik daat weg ging was ik 11 jaar. ik ging toen bij een handelsstal rijden. frieda en fred waren toen nog "boos" geworden op mijn moeder omdat ze het onverantwoord vonden. toen ik ze een poos later tegen kwam op concour (ik startte toen met een pony van de handelstal) zieden ze niks en keken ze me alleen boos aan..

__Martine__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 15:05

Ja, het zijn niet van die hartverwarmende mensen.

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 19:13

hazelhorst schreef:
@ babseflaps Haha! : vind je trouwens niet dat Latinka heel erg sterk in de mond is?

En tuurlijk Isabel kàn soms heel aardig zijn, maar dan moet ze dat wel willen. Ik vind haar vaak ook te opdringerig, wil ze je overal mee helpen. Geeft mij het gevoel dat ik er niks van bak.

je hebt helemaal gelijk van isabel dat heb ik ook zooooo vaak..

en over latinka ik vind dat ook vooral als ze op de rechterhand rijd dan rijd ze zo vet moeilijk door de hoeken:P linkerhand vind ik haar fijner en haar galop vind ik leuk Pling

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 19:15

hazelhorst schreef:
Ja, het zijn niet van die hartverwarmende mensen.

ik vind frida altijd wel lief en aardig maar fred niet die heeft toen mijn vz pony in de trailer geslagen met een stok hij had toen een schaaf van de trailer maar toen ik het zij dat het van de stok kwam toen liet hij mij wel een soort pleister voor paarden Tong uitsteken komt uit een spray en het is blauw Haha! Duivel

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 19:21

ik rijd er ook Haha!
Ik heb van allemaal les gehad die er zijn, maar ik ga toch voor Gera Haha! Dies bij ons altijd gezellig je mag op elke pony die je maar wilt en ze geeft wel goed les vind ik Haha!
maar ach, iedereen moet maar zijn eigen mening hebben, anders heb je iedereen bij frieda of iedereen bij ans in de les ofzo Haha!
ahahahah
Maar we rijden met zn 2 en in de les Haha! Mijn vriendin en ik Haha!
Haha! Dat is zooooooooooooooooo fijn Haha!

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 19:34

ester_sonja dat lijkt mij ook wel fijn met zijn 2e maar ik rijd toch met meer maar super gezellig

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 19:35

hahaha Knipoog tjah zo gezegt Ieder ze intresses Tong uitsteken

babseflaps

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 19:40

ja inderdaad op wie rij je nu esther?? of het meest