Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Jannekee schreef:Ik heb er vandaag concours gehad.

Peetjuh schreef:Ik ben daar 1 x op ponykamp geweest en volgens mij reed ik toen op Guus (kan dat en zoja staat die er nog??)

)Vind het een vrij chagrijnige merrie op stal. Maar als ze uit de box is dan is ze weer heel kijkerig, geen chagerijnigheid meer te bekennen.

Hobby schreef:Heb twee jaar bij de Hazelhorst gereden, maar ik moest een jaar geleden met de lessen stoppen omdat ik niet bepaald uit de buurt kom. Vroeger werkte ik in de omgeving en kon ik na mijn werk naar les. Ik had altijd les van Josien op donderdagavond en dat beviel me goed.
Guus is inmiddels overleden. Hij werd destijds geopereerd aan een ontstoken kies en is niet meer uit de narcose gekomen, dus helaas geen Guus meer. Destijds reed ik eerst een hele periode op Japaloupe. Ben allang volwassen, maar ik bleef stiekum nog een ponymeisje. Vervolgens heb ik veel gereden op Latinka (die was toen net nieuw) en Amalia (ook nieuw).

Monieck schreef:Ik ben er nu twee keer op ponykamp geweest (met mijn eigen pony) en ik vind het er echt superleuk! Heb met de dagrit 1 keer op Dribbel gereden, echt een leuke pony vind ik:) ik vind Isabelle toruwens helemaal niet arrogant, heel aardig juist!
: vind je trouwens niet dat Latinka heel erg sterk in de mond is?

hazelhorst schreef:@ babseflaps: vind je trouwens niet dat Latinka heel erg sterk in de mond is?
En tuurlijk Isabel kàn soms heel aardig zijn, maar dan moet ze dat wel willen. Ik vind haar vaak ook te opdringerig, wil ze je overal mee helpen. Geeft mij het gevoel dat ik er niks van bak.

hazelhorst schreef:Ja, het zijn niet van die hartverwarmende mensen.
komt uit een spray en het is blauw

Dies bij ons altijd gezellig je mag op elke pony die je maar wilt en ze geeft wel goed les vind ik 

Mijn vriendin en ik 
Dat is zooooooooooooooooo fijn

tjah zo gezegt Ieder ze intresses