Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Liedje schreef:Nee ik ken haar helaas niet, maar als je 10 bent maak je je ook niet druk om de pensionpaardenIk kende alleen Alimpic Boy want daar was ik verliefd op hahaha
Nistria schreef:Liedje schreef:Nee ik ken haar helaas niet, maar als je 10 bent maak je je ook niet druk om de pensionpaardenIk kende alleen Alimpic Boy want daar was ik verliefd op hahaha
hij heette Ajax in de manege lessen, wat vond ik het jammer dat die naam veranderd werd!!
Ik wet nog dat ik van die meisjes die hem huurden een keertje op hem mocht springen
Geweldig vond ik dat
Ik weet ook nog in welke stal die stond
Nistria schreef:rechts achteraan in de hoek vd pensionpony's toch?
hihi die ken ik ook nog! 
Ben er toen ik klein was twee keer vanaf gevallen omdat ie te hoog sprong
Hij springt een km (
) boven de hindernis hahaha 

.
.capopjekop schreef:Was er ook een jasper? Die is een tijdje van een klasgenootje geweest en toen heb er eens op gereden als hij zo heet iig. Ga denk ik binnekort weer een keer met olaf mee.
zoon bruintje die verschrikkelijk hoog liep met zijn hoofd
Rianneke schreef:ajax ken ik ook nog wel! en flits of frits? kennen jullie die ook nog? die heeft daar volgens mij niet lang gestaan...een vriendin van mij was daar helemaal weg vanzoon bruintje die verschrikkelijk hoog liep met zijn hoofd
Cyntje schreef:Der is toen ook nog ff een paardje geweest en volgens mij heette die Goldy. Erg lang lichaam had die pony en heel korte beentjes
dan ken ik hem