Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:
Idd sinds mn b-brevet ga ik ook niet meer. Aangezien je met die lessenreeksen nogal eens in een groepen terechtkomt die dan net b willen voorbereiden en nog nooit meer dan twee hindernisjes gesprongen hebben. En ik ben meer een dressuurmens.
Evie vind ik als lesgever ook minder, maar ik ben dan ook nogal kieskeurig als het op lesgevers aankomt.
Ik vind de pony's eigelijk wel even goed behandelt als de paarden hoor, waarom denk je dat. In de zomer staan ze enkel in het weekend binnen (of als ze lessen moeten lopen), tijdens de zomerkampen staan ze enkel tussen de lessen in de slieten, savonds en snachts gaan ze gewoon buiten (komen wel al rond 6u weer op stal). En ze worden ook iedere dag gemest, hebben nette zadeltjes, hoofdstellen, zadeldekken. Niets mis mee vind ik
lotjefeverke schreef:Hj
Ik rij ook al enkele jaren in de Rhille..Ik heb het er ook naar mijn zin, this een super toffe manege!!! Ik rij nu op zaterdag van 14.00 tot 15.30 met mijn verzorgpaard...
Tieneke schreef:De lesgevers zijn supergoed! 1 heeft zelfs jonge paarden uitgebracht voor Ludo Philippaerts en als iets niet lukt komen ze desnoods naast je lopen om het te leren. Ook zijn er 3 pistes, de paarden zijn super goed verzorgd, hele leuke kampen, springen tijdens de lessen, geen makke paardjes, echte springpaarden ed. Echt heel goed, ook veel beter dan vb. Kattevenia ofzo
skara schreef:mijn nichtjes rijden bij Liefsoens.
Queengekje op bokt rijdt er ook.
Ik ben er eens gaan kijken en vond het er idd een hele goede manege uitzien. Brave, goede pony's, proper, ruim,...
Tieneke schreef:skara schreef:mijn nichtjes rijden bij Liefsoens.
Queengekje op bokt rijdt er ook.
Ik ben er eens gaan kijken en vond het er idd een hele goede manege uitzien. Brave, goede pony's, proper, ruim,...
Jaja, Queengekje ken ik heel goed, vriendin van mijWie zijn je nichtjes? Veel kans dat ik ze ken, help daar vaak en zo, ik ken bijna iedereen daar
Stuur misschien pb... ?
edit: jouw broer ken ik ook van ziens, hij zat op de school waar ik dit jaar nog moet zittenJaja, wel origineel tussen al die speciale auto's een coole sjieke pony als vervoermiddel!!!
skara schreef:Mijn nichtjes noemen Marie en Emma. Marie is 12 en Emma 10, dus ze rijden nog op de ponytjes.