Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

_Roosmarijn_ schreef:Belle is er inderdaad niet meer... September welke pony heb jij nog meer gekend?

Citaat:Eigenlijk allemaal, die er toen waren toen Belle er was, en L'amie enzo.

Georgette schreef:Okay ik schrok al. Nog even voor de zekerheid: Bella is toch het palomino merrietje met lange manen?
Hier onder heb ik even de foto gezet die op de site van de manege staat (www.hagenauwe.nl). Alle foto's die onder het kopje 'paarden en pony's' op de site staan, dat zijn de paarden die we nu op de manege hebben staan. Alleen moet je Marona niet meetellen... want die hebben ze een poosje geleden laten inslapen....

_Roosmarijn_ schreef:uhm, als je op de manege rijd kan je wel een paard of pony huren maar dan moet je minimaal 14 zijn en je F6 hebben, hoe het zit als je niet op onze manege rijd dat weet ik niet... Annemiek weet jij hoe dat zit?

ellen12 schreef:ik rij er nog:P
maar ja ik rij 3 weken niet
hOefJhes schreef:Ja, ik dan
Wie is eigenlijk jou lievelingspony/paard? _Roosmarijn_ schreef:ellen12 schreef:ik rij er nog:P
maar ja ik rij 3 weken niet
Waarom rij je 3 weken niet? En rij je nog steeds in de donderdagavond les?hOefJhes schreef:Ja, ik dan
Ja dat wisten we alWie is eigenlijk jou lievelingspony/paard?
AnnemiekvM schreef:Zonder begeleiding naar buiten gebeurt eigenlijk helemaal niet. Heel soms zijn is er een uitzondering maar verwacht daar niet teveel van.
Een paard huren om een uurtje in de bak te rijden kan wel, maar als je niet bij ons rijdt vraag ik het mij af. Daarvoor kun je beter even naar de manege bellen.
Wij zijn namelijk wel voorzichtig met onze paarden, dus het lijkt dat we streng zijn, maar alleen ten goede van de paarden hoor!