Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Charmotte schreef:kent niemand bella en okidoki?
Tommie, kleine zwarte shetlander, en suzie zo'n bont kreng wat altijd bokte. Bolleke, Lopke, allemaal klein
En mouse en whitey mouse, wat een monstershet was dat zeg! Haha. Skippy was een lieverd ja.... 
Toen zat ik erop, deed ie het wel haha en toen moest iedereen van Astrid van de hoefslag af
En ik die knol maar doorjagen in die galop, hoor dr nog schreeuwen hahaha
punkies schreef:La Luna en Cosma, waren zúlke toffe paarden, en Pattaploef. Donald ken ik ook nog. Kent iemand hier Punkie?Tommie, kleine zwarte shetlander, en suzie zo'n bont kreng wat altijd bokte. Bolleke, Lopke, allemaal klein
En mouse en whitey mouse, wat een monstershet was dat zeg! Haha. Skippy was een lieverd ja....
) op de kleinste pony zat in onze les. hihi ik kwam bijna met m'n voeten over de grond
hard dat hij ging in galop, echt gaaf beest wel een draakie }> en bijten dat hij deed
kent niemand hem???
) en toen heeftie het nooit meer gedaan.
ik heb er nooit op gereden.
Mouse was idd de lieveling van Trea, maar dat was ook echt een rotbok
Slim dat je lopke een schop hebt gegeven hoor, doe ik ook wel eens... Gisteren nog bij mijn haflinger
En je had ook nog zo'n zwart wit kreng. Pattaploef was toch die valk? Zo'n oud 'heel groot paard' denk dat het een D-pony was
hahaha met een brede bles.
en oud geloof ik ook niet.. zo zag die er iig niet uit, en hij was snelll
Charmotte schreef:Waarom vind je het een kl0te manege?
ik was fiets 15! kan ik toch niet door het park gaan stappen met een zeiknatte pony? Is toch gewoon ontzettend asociaal? Ik ben toen ook echt kwaad geworden en ben vertrokken
Naranga schreef:Ik heb nog foto's van mezelf op/naast lady sunshine. Doen ze dat nog steeds? 1 keer per jaar foto's maken tijdens alle lessen? Was wel leuk. Helaas heb ik geen scanner, anders had ik er wel wat op kunnen zetten.
echt lieve foto's zijn dat..!!
nog maar net onder het zadel toen die op de manege kwam. Echt super pony
Naranga schreef:Ik heb nog foto's van mezelf op/naast lady sunshine. Doen ze dat nog steeds? 1 keer per jaar foto's maken tijdens alle lessen? Was wel leuk.
Weet trouwens niet of ze ieder jaar van die foto's maken, heb er zelf maar eentje. lieflampje schreef:Naranga schreef:Ik heb nog foto's van mezelf op/naast lady sunshine. Doen ze dat nog steeds? 1 keer per jaar foto's maken tijdens alle lessen? Was wel leuk.
Ik heb ook nog zo'n foto, naast BijouxWeet trouwens niet of ze ieder jaar van die foto's maken, heb er zelf maar eentje.
Boeli_Wendy schreef:Aah! kan je die sturen via pm?
) 
me vriendin ging zo'n klein wit ponytje aaien, hap
want k ben dr niet zo vaak...