WIE rijd er op manege groenesteyn ?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Naranga

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 19:18

Ik heb nog foto's van mezelf op/naast lady sunshine. Doen ze dat nog steeds? 1 keer per jaar foto's maken tijdens alle lessen? Was wel leuk. Helaas heb ik geen scanner, anders had ik er wel wat op kunnen zetten.
Truttebol was toch die vreselijk eigewijze bonte shet die iedereen eraf bokte?
Zazoo ken ik niet

Alexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:22

truttebol was iets groter dan een shetie, maar langer geleden wel een monstertje, daarna was het echt kookie om op haar te rijden, ze is later verkocht aan een meisje die op Stal Amelisweerd stond, en daar na 5? jaar overleden. Nee ze doen dat jammer genoeg niet meer, mijn zus Laura, heeft dat ook nog gedaan ja, was leuk!

Alexx

Re: WIE rijd er op manege groenesteyn ?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:24

Charmotte schreef:
kent niemand bella en okidoki?

okidoki wel, zo'n schimmel toch?

Alexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 20:30

La Luna en Cosma, waren zúlke toffe paarden, en Pattaploef. Donald ken ik ook nog. Kent iemand hier Punkie? Tommie, kleine zwarte shetlander, en suzie zo'n bont kreng wat altijd bokte. Bolleke, Lopke, allemaal klein En mouse en whitey mouse, wat een monstershet was dat zeg! Haha. Skippy was een lieverd ja....

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 22:07

Pfff, das van ná mijn tijd punkies

Ik ken Zazoo wel, mocht erop rijden toen ie net nieuw was. Toen hadden alle instructrices er al op gezeten maar hij ging niet in de rechtergalop Toen zat ik erop, deed ie het wel haha en toen moest iedereen van Astrid van de hoefslag af En ik die knol maar doorjagen in die galop, hoor dr nog schreeuwen hahaha

Charmotte

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:40

punkies schreef:
La Luna en Cosma, waren zúlke toffe paarden, en Pattaploef. Donald ken ik ook nog. Kent iemand hier Punkie? Tommie, kleine zwarte shetlander, en suzie zo'n bont kreng wat altijd bokte. Bolleke, Lopke, allemaal klein En mouse en whitey mouse, wat een monstershet was dat zeg! Haha. Skippy was een lieverd ja....

Jaa Okidoki was een schimmel ja..
Pattaploef was tof ja
Punkie ken ik ook, maar niet zo goed. was er te groot voor duss
Wel heb ik 1x op kleine binkie gezeten.. omdat hij vervelend was in de beginnersles (er waren 2 lessen tegelijk) en ik (als grootste van de groep mahja ) op de kleinste pony zat in onze les. hihi ik kwam bijna met m'n voeten over de grond hard dat hij ging in galop, echt gaaf beest wel een draakie }> en bijten dat hij deed kent niemand hem???
En Lopke was ook leuk. Alleen draaide die altijd heel erg in de stal, heel vervelend. Ik moest een keer op hm rijden, ik was er veelste groot voor mahja kweet ook niet.. Ik heb hm toen een schop gegeven (klinkt hard maar ik bedoel geen voluit harde trap ofzo he ) en toen heeftie het nooit meer gedaan.
Mouse was altijd de lieveling van Trea he.
Suzie was idd een draak heb die weleens naar stal moeten brengen omdat ze gewoon té vervelend was in de les, ze heeft de hele weg naar stal lopen bijten en proberen te trappen
& skippy was de lieveling van iedereen ik heb er nooit op gereden.

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:42

Haha en Rocky kennen jullie die nog ?

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:43

Oh, Groenesteyn is zo leuk

Alexx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 12:51

natuurlijk Rosanne, Punkie was mijn maatje, vandaar ook mijn naam Mouse was idd de lieveling van Trea, maar dat was ook echt een rotbok Slim dat je lopke een schop hebt gegeven hoor, doe ik ook wel eens... Gisteren nog bij mijn haflinger En je had ook nog zo'n zwart wit kreng. Pattaploef was toch die valk? Zo'n oud 'heel groot paard' denk dat het een D-pony was hahaha met een brede bles.

Vind ik wel meevallen met de leukheid hoor Rosanne, vind het eigelijk echt een klöte manege

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 10:01

Volgens mij was Mouse wel lief??
Rocky komt me bekent voor maar ken hm ff niet voor me halen.. was dat een bonte?
En pattaploef was die valk ja maar zo groot was die niet hoor en oud geloof ik ook niet.. zo zag die er iig niet uit, en hij was snelll
Waarom vind je het een kl0te manege?

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:40

Pattaploef was een valk, vriendin van mij zei altijd dattie zó hard trapte (stond in de stands) maargoed.
Klikkak was ookaltijd zó eng (jaja) dat meisje maakte me ook altijd zó bang ervoor, waardoor ik dus niet in de stal durfde en een keertje de verkeerde stal ik liep, ik natuurlijk helemaal bang. Maar klikklak gaf geen reactie. toen was penny meisje niet meer bang

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 11:50

Charmotte schreef:
Waarom vind je het een kl0te manege?

Ik kan het ontzettend absoluut niet vinden met die eigennaar. Hij deed standaard onaardig tegen mij, en toen ik een paard van hem wou kopen, verkocht hij hem niet, naja best. Maar toen ging hij natuurlijk ál zijn paarden aanbieden, en zeggen dat ik in de winter dan toch echt maar met mijn paarden op de manege moest gaan staan omdat het toch niet kon in het weiland.. Toen hij merkte dat ik dat niet wilde, was ik er niet meer welkom. Ik mag niet bij de ponyclub, het is dus vrij onmogelijk voor mij om te starten want niemand wil zo'n lompe haflinger in de ponyclub. Ik mag er ábsoluut niet komen met mijn paard, 1 stap op het terrein en ik wordt er af gekickt. En laatst was het nog het ergst, Rosanne (boeli_wendy) rijdt op mijn shetlander, en ook op manege gr. dus, nou was het zo dat Rosanne pas de deux ging rijden op de manege met mijn pony. Er was op een dag een oefening ervoor. Maar Rosanne kon Pukkie niet naar huis brengen dus moest ik het doen. Het was al pikkedonker en Puk was helemaal nat. De eigennaar wist dat ik mijn paarden in de wei heb staan. Maargoed, ik was dus stappen met Pukkie aan de hand in de kleine binnenbak die niet gebruikt werd toen. Toen kwam hij aanlopen en schreeuwde dat ik moest oprotten met mijn pony en dat ik maar buiten moest gaan stappen in het park ofzo, want het was hier zijn bedrijf, en het kon hem niets schelen!!!! Stomme ik was fiets 15! kan ik toch niet door het park gaan stappen met een zeiknatte pony? Is toch gewoon ontzettend asociaal? Ik ben toen ook echt kwaad geworden en ben vertrokken

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 20:29

Nouja zeg idd asociaal.

En Klikklak was gemeen ja maar als hij merkte dat je niet bang voor hm was was er niks aan de hand..

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:27

ja indd

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 01:14

Naranga schreef:
Ik heb nog foto's van mezelf op/naast lady sunshine. Doen ze dat nog steeds? 1 keer per jaar foto's maken tijdens alle lessen? Was wel leuk. Helaas heb ik geen scanner, anders had ik er wel wat op kunnen zetten.

neej doen ze niet meer
toen ze dat deden reed ik op Skippy echt lieve foto's zijn dat..!!

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 12:50

Toen met die foto's reedt ik op m'n lievelingspony Mammamia.
Dat deden ze maar eens per 4 jaar ofzo??? dahct ik..

heeft iemand winnetou gekent??

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 19:17

Ja! bruin ‘paard’ later weer terug gekomen, was van ene renske. Was weer verkocht ik HOORDE dat ze geen geld had ofzo

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 09:25

Maar eerst was hij van de manege.. Is hij toen aan die Renske verkocht?
Was echt een leuk beest nog maar net onder het zadel toen die op de manege kwam. Echt super pony

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-06 18:23

Ja maar is verkocht...

lieflampje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 16:11

Naranga schreef:
Ik heb nog foto's van mezelf op/naast lady sunshine. Doen ze dat nog steeds? 1 keer per jaar foto's maken tijdens alle lessen? Was wel leuk.

Ik heb ook nog zo'n foto, naast Bijoux Weet trouwens niet of ze ieder jaar van die foto's maken, heb er zelf maar eentje.

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 20:22

Ik ook 1 met rocky op ponykamp

Beauty0102

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 12:20

lieflampje schreef:
Naranga schreef:
Ik heb nog foto's van mezelf op/naast lady sunshine. Doen ze dat nog steeds? 1 keer per jaar foto's maken tijdens alle lessen? Was wel leuk.

Ik heb ook nog zo'n foto, naast Bijoux Weet trouwens niet of ze ieder jaar van die foto's maken, heb er zelf maar eentje.

Aah! kan je die sturen via pm?

lieflampje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 09:58

Boeli_Wendy schreef:
Aah! kan je die sturen via pm?

Ik zal van de week wel even kijken of ik mijn scanner aan de praat kan krijgen, en of ik de foto's kan vinden (heb ze wel, maar helaas verdwijnt er vaak een hoop bij mij om vervolgens weer op hele onlogische plaatsen weer op te duiken )

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 21:42

Ik was Zaterdag ff op de manege
Ze mogen wel op die bordjes zetten als er een paard bijt me vriendin ging zo'n klein wit ponytje aaien, hap

Quidou

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-06 10:53

hadden jullie allebij een zo'n leren jas aan?
ik was dr ook zaterdag... toevallig want k ben dr niet zo vaak...