ik ben ook een keer bij het fjordenpaard geweest en het was vet gaaf!
nog even een paar antworden: wendy is er helaas niet meer.
spluk wel
er is inderdaat een westerkamp geopent! het is wel vanaf 17 jaar.
ik zelf reed op irene(ook een fjord)
de buitenritten waren ook vet coolw! dit jaar ga ik er 2 x heen! in week 4 en week 9!
doeiii marie-claire xXx*
) en ken er volgens mij nog wel een aantal vaag. Is al weer 4 jaar geleden dat ik daar geweest ben. 
toen op rapido dus ging hard maar hield de rest niet bij dus de rest was de bocht om en er zat een weiland tussen dus rapido schiet zo het weiland over
dus die wou ik ook niet meer toen kreeg ik marye nou die wou ik eerst nie omdat ze niet makkelijk uit de wei te halen was en ze bokte in de wei naar je en ze beet blablabla maar toen ik er een keer op gereden had dachten de mensen daar dat ik een ander wou maar ik was er niet meer weg te slaan ze was supperlief in de zomer wil ik of op een fjord of op marye
dan weet je dat ut niet waar is voeg me allemaal maar toen die ut fjordenpaard leuk vinden
dat is me msn voeg me maar toe nou ik spreek jullie snel xxxxxxxxxx laura en ik heb ook een meeneemlijst kan je krijge en fotos van kamp kan je ook krijge nou doegie
(was er bij, maar volgens mij was het alweer in 2003 dat wij een Fjordenkamp hebben gehouden hier