@Zipp, komt goed! , Hmmmm, kan wel z'n manen vlechten (hengtenvlecht) en dan z'n voorpluk 1 a 2 dagen van te voren vlechten zodat ie een soort krullen heeft , En dan gewoon mega goed poetsen haha , hmmm iets aparts , Denk dat ik daar wel iets voor weet!
De longeerring is mooi geworden, nu moet er alleen nog een deur in maar die volgt spoedig,wordt ook electrice
Flurk
Geplaatst: 08-07-12 10:08
Kent er iemand een soort paardentaxibedrijf in omgeving laag soeren is voor vrienden van mij
AndreaB
Geplaatst: 08-07-12 11:55
Wij zijn aangekomen in Kroatie Vrijdag 19.00 vertrokken en gisteren iets over 19.00 uur aangekomen. Heel de nacht doorgereden en 2 korte files gehad. We lagen 's ochtends mooi op schema .... tot .... we bij de kroatische grens aankwamen en daar 3 uur hebben staan wachten Stond gewoon een rij van 20 km voor de grens
Bij aankomst stond het avondeten al klaar bij mn tante en daarna snel door naar het strand om nog even een verfrissende duik te nemen Water was echt super lekker. Meestal vind ik het ietswat koud om erin te lopen, maar water was zo lekker van temperatuur dat we in 1x door konden lopen zonder hartverzakking
Bij ons thuis waren de bedden al opgemaakt en de airco stond aan, dus lekker douchen en gelijk door naar bed Superrr!! Genieten gaat helemaal goed komen hier!
Ennehhh... hoe laat is die shoot vrijdag?? Misschien wil Nancy wel mee?? Als dat mag
060606
Geplaatst: 08-07-12 21:06
Ah klinkt leuk Andrea! Geniet ervan maar dat gaat wel lukken denk ik zo
Ik daarintegen grrrr ben net gerold in de supermarkt.. sta ik met me spullen bij de kassa en portemenee foetsie! Weg rijbewijs en weg geld ( had echt TEveel op zak )..!!!! Baal er zo ontzettend van kon wel huilen! ( heb ik ook even gedaan bij mama aan de tel ). Woedend naar huis gereden ( stom zonder rijbewijs ) en politie gebeld.. zal wel alles opnieuw moeten aanvragen ( gelukkig paspoort en bankpas thuis!) .. en geld zal foetsie blijven helaas. Morgen camerabeelden kijken van supermarkt.. ben benieuwd! Diegene is mooi de banketstaaf ik laat het er niet bij zitten.
Heb ik weer, ga ik gisteren mennen met L en krijgen we aantal regenbuien op onze kop. Maar het was wel even lekker om 'eruit' te zijn. Pony liep super en trok zich niks aan van de regen.
Gisteren zijn ik en Priszz naar het meertje geweest! Was leuk ondanks de regen af en toe. Steef zwom nog beter dan een vis en had zo een lol! Massalah dacht alleen maar aan het droge en sprong dus ook na even de diepte te voelen snel in een schommeldraf het droge weer op. Kippetje is het soms.
Hahaha, jaaaa Steef vond het zwemmen harstikke leuk! Ik vond het echt harstikke leuk gister met het zwemmen! Alleen jammer dat het zonnetje afentoe weg was haha, maar het water was wel heerlijk warm!
Flurk
Geplaatst: 09-07-12 13:15
Priszz schreef:
Hahaha, jaaaa Steef vond het zwemmen harstikke leuk! Ik vond het echt harstikke leuk gister met het zwemmen! Alleen jammer dat het zonnetje afentoe weg was haha, maar het water was wel heerlijk warm!
Rij ik net met de auto naar garage, voorlampen waren stuk, uurtje wachten.. eindelijk klaar even langs vriendin jets me auto in parkeervak en kras zo langs een auto.... Lekkere dag weer zo!!
Hopelijk gaat de les op paardlief weer goed strakjes.
Dat grote wak in mn achterbumper is jullie vast ook weleens opgevallen Ik vertrok 5 uur 's ochtends naar mn werk, douw hem in een parkeervak, mik op de muur en knal zo door een paaltje heen Parkeervak was onverlicht dus had het hele paaltje niet gezien xD