Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,

En ben nu weer thuis
hij mist daar nog wat kracht in. hij houd het niet zo lang vol, hij word er ontzettend snel moe van terwijl hij dat met draven helemaal niet heeft.
skyline schreef:Ja zodra mn nieuwe zadel der is dan ga ik ook weer goed bezig , De galop komt ook vanzelf wel goed ze is nog jong en echt veel training heeft ze niet gehad . Bij de vorige eigenaar liep ze vooral voor de kar en en maar weinig onder het zadel . Daar stond ze ook vaak in de stapmolen .
komt vast wel goed!!
Pebbs schreef:skyline schreef:Ja zodra mn nieuwe zadel der is dan ga ik ook weer goed bezig , De galop komt ook vanzelf wel goed ze is nog jong en echt veel training heeft ze niet gehad . Bij de vorige eigenaar liep ze vooral voor de kar en en maar weinig onder het zadel . Daar stond ze ook vaak in de stapmolen .
hoe oud is ze nu? ja als je zadel er is, kan je wat meer met der aan het werkkomt vast wel goed!!
En ik heb iedergeval nog alle tijd van de wereld het plan is iedergeval dat ze nooit meer weg gaat haha .
xandertje word in mei pas 5
.
.
.
Kan ik weer even goed oefenen op mijn rij foto's.
misschiein dat de uitdaging eraf is ofzo ?