Op dat groot paardenkonvooi op zondag 2 november daar gaan toch alle paarden mee? gaat dat wel goed met zo'n grote groep? Dan kun je toch alleen maar stappen lijkt mij?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annetje schreef:Kabora en Happy vindt ik trouwens heel erg leijk, las net iemand die kabora mooi vondHelemaaal niet mijn stijl paard!
Op dat groot paardenkonvooi op zondag 2 november daar gaan toch alle paarden mee? gaat dat wel goed met zo'n grote groep? Dan kun je toch alleen maar stappen lijkt mij?
deedee19 schreef:Je bedoelt Kwinto zeker Annetje. Oftewel de rechter op deze foto
Iets sneller dan verwacht de foto van Vlek. Hij is dus het fjordje op de foto (een of ander kind had heel lelijk de maantop afgeknipt) De foto is alweer 3 jaar oud ofzo. De haflinger is Biefy mijn grote liefde. Wat er van haar terecht is gekomen weet ik niet maar ik denk dat ze niet meer leeft
Noureyev schreef:Gave foto's Deedee19,
Vind het nog steeds een beetje vaag een Fjord met een kol
Maar leuk en lief is hij wel.
Noureyev schreef:Dit topic gaat goed dit berichtje wordt nr 115.
En ik hoop dt we nog veel verder komen.
Vind het echt super leuk om met mensen te praten die bij Bergemo zijn geweest.
kellybelly schreef:Toen ik op vakantie was op centerparcs heb ik ook een keer op manege bergemo gereden! Ondanks dat ik twee dagen verder gewoon gratis op mijn eigen paard kon rijden en strontziek geworden was op de bewuste ochtend kon ik het toch niet laten om in het zadel te kruipen...Ik had een heel leuk paard trouwens, weet niet meer hoe hij heete, maar het was een grote schimmel en hij stond vanaf de kantine bezien aan de linkerkant in de hal en dan bijna achteraan (dat was in januari..)
Hij liep heel netjes aan de teugel, al had hij wel veel ondersteuning nodig van rechts. Weet iemand hoe dat paard heette?
Annetje schreef:Ik bedoelde inderdaad kwinto, dat vindt ik echt een heel mooi paard!
Wel jammer van Biffy, ik heb hem/haar el eens mee zien lopen met een buitenrit toen zat er een Duitskindje op. Toen we in galop gingen, waren Emy en de begeleiding in rengalop en Biffy ging ff stilstaan om te peopen!En dat kindje maar janken, want het was o zo eng.
Maar ik denk dat Biffy wel een goed tehuis heeft gekregen eigenlijk hoor, waarom dnek jij van niet wendy(deedee19)?