Het wordt lekker koud brrrr Van mij hoeft t niet, op de baan vallen je onderdelen eraf Ben me aan t voorbereiden op mn eerste werkdag woensdag Lekker schoon schip maken en de sollicitatieperikelen opruimen, heerlijk
wij gaan binnenkort schaatsen bij vicks blue winterplein in Rotterdam, met een groupon aanbieding!
cykie
Geplaatst: 30-01-12 21:39
Schaatsen das best lang geleden. Lijkt me wel weer eens leuk.
Vandaag heeft Fa nieuwe schoenen gekregen en hij is bij de tandarts geweest. Net even terug gegaan om hem te laten eten. Zo te zien heeft ie er nog wel last van. Stond de hele tijd te schrapen met zn hoeven en te schudden met zn hoofd. Zn biks heeft ie een klein beetje van gegeten. Hij eet wel van zn kuilgras. Straks nog maar even terug om te checken hoe het dan gaat. Ga anders toch niet rustig slapen.
Brrrrr en het wordt kouder en kouder.....niks aan zo. Hoop voor Fa dat hij gauw weer gewoon kan eten. Ik moet nog ergens een thermobroek hebben...wel goed idee om die aan te doen
Zo net nog even wezen kijken, maar hij stond er weer rustig bij. Keek weer helder uit zn ogen en was weer ondeugend. Zn biks had ie nu ook op. Dus ben weer gerustgesteld.
Skibroek weer uit de kast. Ik heb die van mij het hele jaar door in mijn achterbak liggen.... Nu ligt ie voorin bij de kachel om op te warmen. Ga hem vandaag toch maar aandoen. Gister behoorlijk koude billen gekregen toen ik op mijn zadel landen....
Maar mag niet klagen eerst lekker op de baan een rondje gestapt. Cees had de grote bak gesleept die lag er top bij... Super lekker gereden en toen had ik het ook niet meer koud...
Als er maar geen sneeuw meer valt ben ik al erg blij....
Verder heb ik besloten om niet naar die clinic te gaan. Vind het weer te onvoorspelbaar. Die clinic zal dan wel opgeschroven worden maar mijn auto die ik ga huren. Zal ik toch gewoon moeten betalen. Dus ga even kijken wanneer ze weer een clinic geeft.
Geeft me ergens ook weer wat rust om rustig te oefenen met trailer laden. Elvis stapt er uiteindelijk wel op maar ik wil eigenlijk dat ie er op rent. Van jeeeee we gaan weer iets leuks doen. Hij vind de trailer nu nog erg spannend wat ik me goed voor kan stellen.
Zo pfff dat is een lang verhaal geworden.... En nu maar wachten tot het weer zomer is en iedereen er zo bij loopt in plaats van zo
taverno
Geplaatst: 31-01-12 08:45
Goedemorgen
Verstandig Marlon,het weer is wel wat onzeker.
Als ik straks zin heb om bij de kachel weg te gaan ga ik op zoek naar een skibroek.
cassandra84
Geplaatst: 31-01-12 09:07
Gelukkig dat Fa weer gewoon Fa is en eet.
Op naar de volgende clinic met Elvis. Haha ik zie het al helemaal voor me Marlon jij zegt tegen Elvis we gaan op pad en Elvis rent de trailer in en kijkt dan om van Ben je nu al klaar??
Tav effe doorzetten en heb je straks een lekkere warme broek. Eerst even een dan op pad.
_Noah
Geplaatst: 31-01-12 10:40
Goedemorgen allemaal!
Dat is fijn dat Fa zijn tanden en hoefjes weer goed zijn, hij moest even wennen misschien.
Verstandig besluit Marlon, je weet het nooit met dit onstuimige weer, als er een flinke sneeuwbui valt sta je vast. En van de zomer hopelijk wat beter dan afgelopen jaar, dan komen er weer veel clinics!
Ik heb vandaag veel lagen kleding aan. Kan steeds maar 1 handschoen vinden, heb nu 1 complete set, maar dat zijn koude rijhandschoenen . Nog 1 dagje kantoor en dan morgen naar de warmte, ga de woestijn in, gelijk ff rigoreus .
Iedereen verstandig in de broeken en handschoenen Ilvy gaat gewoon naar de woestijn, maar daar kan het toch ook heel erg zijn? Verstandig Marlon....Elvis kan beter als het mooi weer is de trailer inrennen