Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

JoNew schreef:Ah en bij remco komt weer een tandje door.. Bij de vorige twee had hij een beetje koorts, maar nu heeft hij hele rode billetjes.. Het is ook super gevoelig. Zo zielig! Hoop dat hij er snel vanaf is..
Het wordt goed weer he volgende week als jullie naar Almelo gaan! Echt fijn!
zal weer raar zijn voor New. Overbuurman weg, schuiine overbuurman weg en ook nog zijnnaaste buurman. En ook nog zijn weidemaatje! Moet niet vergeten even hem helemaal in de service te laten zetten..
Is de wei alweer open eigenlijk?
annitavier schreef:Ed mis ik nog elke dag maar dat zal blijven en het gevoel dat ik bij Ed had komt nooit meer terug maar de paarden blijven toch leuk en mis me dingentje op stal!
O dat is balen van je vaatwasser! Ik zou denk ik niet zonder kunnen ... wat klinkt dat verwend maar afwassen kost zoveel tijd

annitavier schreef:Ik heb weeeer een paardje!
Nee niet van mezelf maar ik ben met Marit om de tafel gegaan en mag Ringo nu twee dagen doen...
Ik mis op het moment gewoon mijn ding op stal en dacht dat dit wel eens een goede oplossing zou kunnen zijn.

! 

Angelkisssss schreef:Wat balen van je vaatwasser Jo en wat sneu voor Remco dat hij zo'n last heeft nu zijn tandjes doorkomen, hopelijk is het snel over!
Anniet wat leuk dat je Ringo gaat doen!!! Kunnen we weer eens samen rijden op dinsdag misschien of ga je altijd overdag??
Zo ik heb lekker lang weekend! Heeeeerlijk!
Straks komt Rik ff lunchen en dan gaan we naar Frami, vanavond naar de tent in Nieuw-Vennep. En de overige dagen beetje huis opruimen, uitslapen, beetje lummelen, haha! Lekker weinig in de planning!