Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

altijd handig
dat voel ik nog wel ff 
hihihi
ze heeft de hypotheek, ze gaat samenwonen !!
ben blij voor dr 
. Heerlijk toch, zo'n vrolijk peerd? Stormie was heel lief, want had hem beloofd om te gaan grazen als ie eerst goed gewerkt had. Hij snapte alleen niet, dat ik hem na het afzadelen weer meenam in de rchting van de werkplek....daar is nl een lekker grasje om te grazen, maar goed, hij ging toch maar mee. Ik geef hem graastraining, zodat hij straks wel mee het weiland uit komt en ik niet ga groen-skieën.....
En een leuk idee!
Is dit weekend jullie wedstrijd?
je kan ook nog naar zoetermeer rijden vanaf de dobbeplas moet je ook eens doen is een leuk rondje, wel uitkijken voor de golfballen daar, de laatste x kreeg het paard wat met mij mee was er 1 op zijn kont die schrok zich rot
morge trouwens
)
RESPECT!
hihi bedankt voor het aanbod jet!
jippie was ook nog eens de beste be zo blij denk ga dit effe melden hahah
Jetta schreef:Dat lijkt me geweldig, Irene, zo'n endurancetraining van een geoefend wedstrijdruiter. Spierpijn...ja, maar dat zal Yade ook wel gehad hebben, daar groeien je spieren van! No pain, no gain!
Ik mocht op 1 van haar paarden, die zijn wel wat gewend
Het is wel de bedoeling dat ik straks gewoon met Yade mee ga, maar ze loopt sinds 2 weekjes niet helemaal goed. Ze is 1 dag kreupel geweest, maar er blijft een hele lichte onregelmatigheid op rechts voor, je ziet het alleen op een volte rechtsom op het asfalt een beetje.. Ze had de avond daarvoor heel idioot gedaan in de bak, misschien komt het daar door.. Volgende week worden er foto's gemaakt (tenzij het dan echt helemaal weg is). AnitaJoeri schreef:guten morgen.
Klein bietje mistig, 5 graden en ik denk dat de zon wel snel te voorschijn komt.
Ga nog even met de hoge druk aan de arbeit.
Kay wat een bekend rondje.
Chantal, vroeger toen ik in delft woonde en ook gewoon werkte, maakte ik toch vaak van die ritten hoor.
Als ik niet werkte op zondag dan had ik of wedstrijd of maakte lange buitenritten.
Van john af ging ik zelfs naar Delftse Hout- Dobbeplas- Balleibos en Westerpark in Zoetermeer.
Ongeveer 6 - 7 uur.
Of Schiedam- Maasland [weet naam van park niet meer] en krabbeplas. Rit van ongeveer 5 uur.
Dus ook als je werkt kun je alle kanten op hoor.
Alleen is dan wel je hele dag in gebruik.

zonde van m'n dag..
hihihi

hahaha