Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 19:49

Die Bungy ziet er goed uit,inderdaad jong.
Joepiu wordt in juni ook 18, maar ook hij doet het nog goed.

Jaja Jetje de zomer komt eraan, laat die toverbal zijn haartjes maar loslaten hoor.

Ik ben met Aiko 4 en een half uur weggeweest met die Nederlandse met haar paard.Halverwege stond haar man op een parkeerplaats met broodjes en koffie.
Echt leuke verrassing.
Half uur pauze picknick.
Zo rustig als Aiko dan stil staat, zo druk is die dan als we weer wegrijden.Hihi passage kan die nog goed hoor.Bietje getikte haflinger denk ik dan.Maar gelukkig wel goed te rijden en te stoppen, maar dat beest weet gewoon niet van ophouden met lopen.
Vanmiddag heb ik ze nog samen los in de bak is die rondjes aan het galoperen.

Zou een paard ook ADHD kunnen hebben??? Dan weet ik zeker dat hij het heeft.
Joepi staat er ook al naar te kijken of die niet goed bij zijn hoofd is.

Daarna bij mijn buurman de hoge drukspuit gehaald, de mijne geeft plotseling alleen nog maar lage druk.Helaas kapot dus.

Dus nog ff flink aan de arbeit geweest.
Morgen nog een stukkie en dan ben ik klaar daarmee.

Nu dus ff lekker benkhengen
Wat was het vandaag super lekker weer trouwens. 18 graden.

amber2202

Re: Deel 7 staat er gespreid voor, MD meiden zetten door!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 19:53

ambertje is dr voorlopig nog niet doorheen ;)
vandaag weer heerlijk gereden, hij was lekker voorwaarts, lekker gallopje enzo.. lekker hoor ;)
net lekker mn tong verbrand aan het eten :P altijd handig :P dat voel ik nog wel ff :P
wie weet dat het straks over gaat als ik ff ijs gaat eten :P hihihi
en goed nieuws voor m'n zus !! :D ze heeft de hypotheek, ze gaat samenwonen !!
nu nog horen wanneer de overdracht is :) ben blij voor dr :)
zo mr ff een relax avondje houden.. :)

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 19:56

lekker aniet !! 4,5 uur !!
kan alleen maar dromen van die ritten ! wie weet dat ik later als ik wat minder werk, zulke ritjes kan maken :)

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 20:10

Nee hoor, Anietje, Aiko heeft geen adhd. Hij heeft gewoon een superconditie en het is een sterk peerd. Ja, dat piafferen kan ik me ook nog wel herinneren :D. Heerlijk toch, zo'n vrolijk peerd? Stormie was heel lief, want had hem beloofd om te gaan grazen als ie eerst goed gewerkt had. Hij snapte alleen niet, dat ik hem na het afzadelen weer meenam in de rchting van de werkplek....daar is nl een lekker grasje om te grazen, maar goed, hij ging toch maar mee. Ik geef hem graastraining, zodat hij straks wel mee het weiland uit komt en ik niet ga groen-skieën.....

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:05

Hallo is ik ook weer eventjes..........

Helaas nog geen veulentje voor Peepsie en goed om te lezen dat het met alle paardjes weer super gaat. Of ze nu jong of oud zijn, het maakt niet uit. Ze zien er nog goed uit en dat is het allerbelangrijkste toch?

Marion, zaterdag ga ik niet buitenrijden. Ik heb om 10:00 uur les en 's middags/'s avonds moet ik naar de verjaardag van mijn nichtje die dan 7 jaartjes wordt. Zondag kan ik ook nog niet beloven..............

Chess
Woonplaats: een uur rijden van mijn paard en dat heb ik er voor over.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:22

He luitjes topic ziet er goed met al die leuke fotos. Weer een druk weekje achter rug. Voor de peeps poul ga ik voor 5april en ben heel benieuwd gaan we nog een kraamvisite organiseren of is dat niet mogelijk. Jet ik kom nog een keer een bakkie bij je doen samen met irene van julia. Afgelopen weekend zijn inge irene evelien en diana enarjan bij me op visite geweest bij de country stables was erg gezellig en vond het leuk om ze weer te zien mis ze wel en mis jullie ook allemaal, maar goed we moeten maar is een keer iets afspreken met zn allen.. :j

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-11 21:59

Ah, Regien! Das gezellie! Ja we moeten van de zomer maar een grote BBQ voor iedereen organiseren ergens.....zodat we ouwerwets maf kunnen MD-en! Hé, zomaar een nieuw werkwoord! ;)

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-11 23:50

Hahaha gesellie! :D En een leuk idee!

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 01:39

Afbeelding
Ons oefen rondje! :D

spettertjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 07:04

Goedemorgen

Wat leuk Kayleigh dat je je oefenrondje op bokt hebt neergezet.

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:26

Leuk oefenrondje :D Is dit weekend jullie wedstrijd?

Ik ben vorige week met mijn instructrice meegeweest ipv les met een trainingsrit/endurance clinicje op 1 van haar arabieren (zij start op hoog niveau en ze fokken endurance paarden), was 2 uur lang draven en galop tempowisselingen in de duinen en op het strand, ik heb een week spierpijn gehad :))

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 08:28

guten morgen.
Klein bietje mistig, 5 graden en ik denk dat de zon wel snel te voorschijn komt.
Ga nog even met de hoge druk aan de arbeit.

Kay wat een bekend rondje.

Chantal, vroeger toen ik in delft woonde en ook gewoon werkte, maakte ik toch vaak van die ritten hoor.
Als ik niet werkte op zondag dan had ik of wedstrijd of maakte lange buitenritten.

Van john af ging ik zelfs naar Delftse Hout- Dobbeplas- Balleibos en Westerpark in Zoetermeer.
Ongeveer 6 - 7 uur.

Of Schiedam- Maasland [weet naam van park niet meer] en krabbeplas. Rit van ongeveer 5 uur.

Dus ook als je werkt kun je alle kanten op hoor.
Alleen is dan wel je hele dag in gebruik.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 09:25

inderd een bekend rondje :D je kan ook nog naar zoetermeer rijden vanaf de dobbeplas moet je ook eens doen is een leuk rondje, wel uitkijken voor de golfballen daar, de laatste x kreeg het paard wat met mij mee was er 1 op zijn kont die schrok zich rot :D morge trouwens

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 09:57

morning!!
Hier weer druk bezig met een ikea kast :p weet nu weer waarom ik liever geen lades heb :p omda het zo'n rotwerk is om al die lade geleiders er op te zetten.. (leuk woord voor galgje ;) )
ga weer gauw verder!! :D

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:40

Ja, mooi rondje, Kay! Ik mag toch hopen dat ik straks met Storm ook flinke ritten kan maken! Ja, Anietje, ik ben ook wel eens met jou die lange rit meegereden, maasland, vlietlanden, krabbeplas enzo! Bleef ik met mijn knie achter een boom hangen, omdat die ouwe Renk wel vond dat ie plat en kort door de bocht kon. Voor Renkie werd dat teveel, dus de laatste tijd alleen bejaardenritjes, wel in vliegende galop, jaja, dat vond ie zo leuk....
Dat lijkt me geweldig, Irene, zo'n endurancetraining van een geoefend wedstrijdruiter. Spierpijn...ja, maar dat zal Yade ook wel gehad hebben, daar groeien je spieren van! No pain, no gain!

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 10:57

Nou, Pressje, jij bent in ieder geval een meid met schroevendraaier :) RESPECT!
Als het echt niet lukt, kom ik je helpen.

Princesspres

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 11:47

de kast zit in elkaar, nu de lades nog, maar dat doe ik lekker na de paarden. Eerst maar van het weer genieten!! :D

ik ga voor de gouden schroevendraaier ;) hihi bedankt voor het aanbod jet! :)

lido_4_ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 12:55

Zeker een lekker ritje kay
Ik wil een keer naar het berlij bos ofzo in zoetermeer
Ze zeggen dat je daar ook lekker kan rijden
Dus als iemand eens zin heeft.
Hou ik me aanbevolen om mee te gaan met Ambi
Vint ie vast leuk :p

Zo ffies zwemmen met dyl
Hopen dat het door vrij zwemmen wat beter gaat
tijdens zwemles want hij maakt er altijd maar een eigen plan
van wat ie wel en niet doet :?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 13:31

Kinderen die eigen plannen maken zijn de leukste kinderen. Stel je voor, dat ie altijd braaf doet wat moet volgens de grote mensen....dat zou pas erg zijn.

amandaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 13:55

Ben zo blij heb net de uitslag van een hertentamen wat ik moest doen en had een jawel 9 *\o/* jippie was ook nog eens de beste be zo blij denk ga dit effe melden hahah

Hey press jij bent de laatste tijd lekkr veel aan het klussen zeg, fijn dat het gelukt is met die kast :D

Ik wil van de zomer ook een eerste grote buitenrit met tank gaan maken een naar delftsehout en 1 naar de krabbeplas heb al een slachtoffer gevonden die ook graag mee wil heb er zin in :D

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 14:32

Jetta schreef:
Dat lijkt me geweldig, Irene, zo'n endurancetraining van een geoefend wedstrijdruiter. Spierpijn...ja, maar dat zal Yade ook wel gehad hebben, daar groeien je spieren van! No pain, no gain!

Yade had geen spierpijn hoor ;) Ik mocht op 1 van haar paarden, die zijn wel wat gewend :) Het is wel de bedoeling dat ik straks gewoon met Yade mee ga, maar ze loopt sinds 2 weekjes niet helemaal goed. Ze is 1 dag kreupel geweest, maar er blijft een hele lichte onregelmatigheid op rechts voor, je ziet het alleen op een volte rechtsom op het asfalt een beetje.. Ze had de avond daarvoor heel idioot gedaan in de bak, misschien komt het daar door.. Volgende week worden er foto's gemaakt (tenzij het dan echt helemaal weg is).

amber2202

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 16:26

AnitaJoeri schreef:
guten morgen.
Klein bietje mistig, 5 graden en ik denk dat de zon wel snel te voorschijn komt.
Ga nog even met de hoge druk aan de arbeit.

Kay wat een bekend rondje.

Chantal, vroeger toen ik in delft woonde en ook gewoon werkte, maakte ik toch vaak van die ritten hoor.
Als ik niet werkte op zondag dan had ik of wedstrijd of maakte lange buitenritten.

Van john af ging ik zelfs naar Delftse Hout- Dobbeplas- Balleibos en Westerpark in Zoetermeer.
Ongeveer 6 - 7 uur.

Of Schiedam- Maasland [weet naam van park niet meer] en krabbeplas. Rit van ongeveer 5 uur.

Dus ook als je werkt kun je alle kanten op hoor.
Alleen is dan wel je hele dag in gebruik.

wie weet als ik samenwoon.. dan zie ik m'n vriend ook nog eens..
als ik m'n zondag of zaterdag in beslag neem voor een wedstrijd of buitenrit van 6-7 uur worden wij daar niet blij van ;)
deed ook alleen wedstrijd als het s'ochtends op s'avonds is.. s'middags ging ik meestal niet :P zonde van m'n dag..
ga ook in principe ieder weekend vroeg naar m'n paardje toe tenzij m'n vriend zoiets heeft van.. je kan wel uitslapen en dan uiteindelijk weer miepen dat ik laat thuis ben :P hihihi
doordeweeks neem ik de tijd voor m'n paardje en s'weekends half/half zodat ik ook gewoon tijd met m'n vriend kan doorbrengen.. ;)
moet een beetje schikken met de tijd he ;)
maarja.. everybody is anders ;)

strakkies weer lekker hobbelen..
gister lekker gereden !!
WOW! hij was vlot enzo.. echt ideaal ! :P hahaha

AnitaJoeri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 18:41

jaja Chantal, ik weet het het zijn gewoon keuzes die je maakt.

Mijn hele erf is schoon en ik zie er niet uit haha, zit dus onder de blubber.
Morgen nog even mijn tuin-meubilair en laat de zomer dan maar komen.

Ben ook nog een uurtje met Joepi naar het bos geweest.
Heerlijk weer nog steeds.

AMAN GEFELICIFLAPSTAART. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Ireen, hoop dat het met Jade niks byzonders is.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-11 19:42

Super Aman! Van harte....een 9 *\o/* !

oh, Ireen! Ik hoop dat die arabier van je eens een beetje voorzichtig wordt! Hopelijk niks ernstigs.

Lay

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-03-11 19:46

Gefeliciteerd Aman! :D