Ik moet eigenlijk alleen maar van 14.25 tot 16.15u naar school maar ik heb echt zinloze uren. Me meoder is wel zo thuis dus zomaar thuisblijven lukt helaas niet Maar ik heb nog wel wat te doen vandaag, moet nog stofzuigen, boodschappies doen, nieuwe plantjes voor de vissen kopen. Dus ik heb het nog druk vandaag
Nou mijn varkens baarmoeder was wel interessant, stond helemaal niet. Die blaas van het varken is zo sterk dat je die gewoon op kan blazen, dus mijn leraar ging die blaas opblazen, knoopje erin en ophangen Whahaha we hebben wel gelachen En nu zit ik thuis met koppijn, heb geen asprintjes hier, maar het gaat denk zo wel over. Ga nu ff filmpje kijken op me lappie...
Owh en een van onze babyhamsters gaat misschien dood...hij heeft een soort van ze anus eruit gegooid zegmaar en de moeder ging daaraan likken waardoor dr een grote zwarte korst op zat...nu hadden we er vanmorgen vaseline opgesmeerd en toen we een half uur later weer gingen kijken was de korst eraf en zat er zegmaar een gat....dus toen nog maar een x vaseline erop gedaan en dat elke dag doen en maar hopen. Me docent zegt dat die uiteindelijk misschien wel van binnenuit open kan knappen en dan is die dood natuurlijk....maar hopelijk gebeurd dat niet!
Hierbij de uitslag van me bloedonderzoek: met grote verbazing van m'n huisarts heb ik niks. Toch vertrouwd ze het niet, ik moet na de vakantie weer terugkomen. Als het om oververmoeidheid zou gaan moet het na 2 weken rustig aan en goed slapen toch wel over zijn. Als dat het niet is, gaat het wss ook niet vanzelf over en moet ik weer voor onderzoek komen. Nu maar weer afwachten en kijken hoe ik me na de vakantie voel. Blijf bezig zo..
Nou lekker dan Ella, hopelijk heb je dus echt niks en helpt de vakantie een btj. Maar ik heb eigenlijk niet helemaal meegekregen waar je nu echt last van hebt?
Nou ik ben de hele tijd super moe en slap. Als ik een dagje op school ben geweest ben ik meteen helemaal kapot. En ik ben wat afgevallen terwijl ik niet minder ben gaan eten. Maarja ik hoop idd dat de vakantie me een beetje goed zal doen