Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
love_shyboy schreef:Misschien dat ik zaterdag dan eventjes kom rondkijken als dat mogelijk is!
Moet zaterdag ochtend mn verzorg arab ophalen bij de paardenkliniek, mag eindelijk weer naar huis!
!

Steffiee_ schreef:love_shyboy schreef:Misschien dat ik zaterdag dan eventjes kom rondkijken als dat mogelijk is!
Moet zaterdag ochtend mn verzorg arab ophalen bij de paardenkliniek, mag eindelijk weer naar huis!
Rondkijken mag altijd!
Ik ben zaterdag zelf ook op de manege!
Moet om 11 uur lessen!
Misschien zie ik je nog wel
lonniejj schreef:Elmy was vroeger mijn lievelings, maar die leeft inmiddels al een tijdje niet meer. Lambiek, Kweetniet en Blacky zijn voor zover ik weet verkocht. Demi leeft geloof ik ook niet meer.
4 jaar geleden kreeg hij spat en konden ze hem op de manege niet meer gebruiken en dan heb ik hem gekocht. ik heb het rijden stilaan weer opgepikt en nu is er niets meer aan te zien
Usha2 schreef:Leuk dat hij bij jou staat Gitte. Hij ziet er idd goed uit.
Weet ook niet zoveel meer over hem. Enkel dat hij samen met Goofy tegelijk aan kwam toen.
Toen waren ze volgens mij nog redelijk jong toen ze kwam goofy 3 geloof ik en biekje 5....