ik denk dat ik frans en duits allebei ga doen. want ik heb talenknobbel..
xmaddyx
Geplaatst: 17-05-10 16:57
Ik heb geen wiskunde en geen talenknobbel dus ik ga toch maar voor wiskundige vakken omdat ik dat leuker vind en bovendien heb ik wiskundige vakken nodig.
Ik moet wel , de andere vakken interesseren me ook niet echt;p maar ieder z'n ding natuurlijk
xEmy
Geplaatst: 17-05-10 17:12
ik: schei - natuurkunde - wis B - biologie - aardrijkskunde - frans - bevo - grieks
en dan nog al die verplichte vakken. in de vierde heb ik ook nog duits & ANW & geschiedenis
heel leuk, alleen het jammerste vind ik dat ik filosofie laat vallen dat is echt altijd een leuk vak geweest maar ik wil zoveel.. bevo (beeldende vorming) weet ik ook al niet zeker of ik het krijg want misschien kan het niet ingeroosterd worden, heb dan te veel om het voor de roostermaker passend te krijgen.
en ik kies grieks omdat ik grieks leuker vind, en bij examen griek krijg je medea en latijn latijns proza dus dan is medea veel leuker, maar dat zegt je waarschijnlijk niet zo veel, zei mij ook nooit iets en grieks is makkelijker zegt mijn leraar, voor zover het makkelijk is en voor latijn heb ik nu de basis zegmaar al gehad, bij grieks begint dat nog een beetje
ik vind frans wel leuk hoor, duits wat minder
het enige dat ik échtécht blij ben dat ik het kan laten vallen is economie.. heb echt zo totaal niks met dat vak.. en drama ben ik ook blij mee, en geschiedenis ook wel, hoewel het nu juist wel wat interessanter wordt
ik vind keuzes maken soms zo moeilijk..
haha lang bericht geworden dit
xmaddyx
Geplaatst: 17-05-10 17:14
jij wilt veel ik wil zo min mogelijk, hoef ik niet veel examens/toetsen te doen
xEmy
Geplaatst: 17-05-10 17:18
ja ik weet het soms heb ik ook zoiets van omg waar ben je mee bezig je gaat het echt veel te zwaar krijgen. maar aan de andere kant vind ik het bij elk vak jammer omdat ik het dan nooit meer heb en ik vind het meeste wel leuk. en ik kan altijd nog 2 vakken laten vallen
hahaha ja zo kan je het ook bekijken heb ik zelf nou nooit gehad
xchristienx
Geplaatst: 17-05-10 17:19
jeetje wat ben ik blij dat ik mijn examens al 2 jaar achter de rug heb maar als ik er nu an terug denk had ik zelfs lol in het maken van die examens al heb ik nu wel meer werk dan toen maar vind het wel leuker
xmaddyx
Geplaatst: 17-05-10 17:22
Als ik kijk naar wat mijn broer doet, (heeft maar 3 vakken meer)
hoeveel werk hij heeft, denk ik poeh, ik hoop dat ik het red
xEmy
Geplaatst: 17-05-10 17:22
ja..? wat doe je dan
haha soms verlang ik zo naar de basisschool lekker tekenen enzo, elke dag 3 uur uit en woensdag half 1 geen huiswerk.. haha dat was echt te mooi, achteraf natuurlijk, toen merkte je er niks van
ja, nou ja, ik heb ook zoiets van, we zien wel, zo stel ik de keus voor de vakken die ik leuk vind nog een beetje uit, zoals ik al zei, ik kan er altijd 2 laten vallen! dus misschien ontdek ik wel dat ak ofzo heel stom wordt of dat het echt te zwaar wordt, en dan heb ik alsnog genoeg vakken, dat is dan wel fijn.
dat is dan idd wel handig. ik moet even kijken of ik nog kan rijden zo, moet nog mondeling voorbereiden. heb nog niet zo veel gedaan (a) sanne je moet trwns in een kwt. geen idee wanneer.
xchristienx
Geplaatst: 17-05-10 17:30
xEmy schreef:
ja..? wat doe je dan
haha soms verlang ik zo naar de basisschool lekker tekenen enzo, elke dag 3 uur uit en woensdag half 1 geen huiswerk.. haha dat was echt te mooi, achteraf natuurlijk, toen merkte je er niks van
ja dat gevoel ken ik ook hoor;) ik doe nu tuin- en landschapsarchitectuur