Het enige nadeel was het aantal wespen
maarja daar kan je als manege weinig aan doen. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maarja daar kan je als manege weinig aan doen. waikiki_6 schreef:Ik ben ermee op buitenrit geweest. Ook zo een 1 keer en nooit meer ervaring. Ik kreeg een onwijs leuke haflinger mee. Die was toen 4 jaar en nog maar 3 keer buiten geweest. Dat vond ik toen al raar, aangezien ik er niet heb hoeven te laten zien hoe goed ik reed. Het ging onwijs goed omdat ik gewoon kan rijden, maar als dat zo zou zijn met een beginner.....
Verder kreeg een vriendin van mij een ziek en oud paard mee. Het paard is ook halverwege met een trailer opgehaald. Dit vond ik te zielig voor woorden aangezien een meid van de manege die vriendin van mij al tipte dat het paard ziek was.
En over de dekjes niet te spreken. Dit is absoluut niet prettig voor zo een beest.
waarom geen gewone? is tocht even veel moeite ofniet? en fijner voor het paard
lovefi schreef:Ik ben er 4 jaar geleden geweest, en toen moesten we nog geen test doen, ik weet neit wanneer de 'beroemde'op hol geslagen actie was? maar wij gingen een dagtocht maken de ene helft van de kinderen zou heen rijden en de andere helft terug, de rest zat in de huifkar. Bijna halverwege kregen we een telefoontje dat alle pony's op hol geslagen waren. Maar ik weett niet of dat "de'' keer was? In ieder geval zijn alle pony's wel terug gekomen, er was 1 meisje die er hard af was gevallen en er zijn een paar pony's over haar heengelopen, maar verder maakte ze het goed. Weet iemand wanneer ''de'' op hal slaan ''actie'' was? was dat inderdaad toen ik er was?? In ieder geval heb ik het verder wel naar mijn zin gehad! oké, strodekjes zijn een beetje raar maarja ieder zo zijn keus. Het echt een top week gehad!
Het enige nadeel was het aantal wespenmaarja daar kan je als manege weinig aan doen.
iirrssjjee schreef:Asyaa schreef:
stef schreef:wie onderhoudt die site? Ik heb nl foto's van Mery (of Mir, zoals ze bij Sandra heette) ben toen bij Sandra wezen kijken om haar eventueel te kopen (is niet door gegaan).
Alleen mery werd mij toen aangeboden als dat ze 9 was, dat is 9 jaar geleden, dus zou ze 18 zijn nu
Ik mis "speedy" ook op die site, was van t zoontje van Jan, een vosbont shet/welsh mixje
)

mieneke12 schreef:Suzeltje schreef:Volgens mij was dat 3 jaar geleden. Ik had toen wel voordat het kamp begon een buitenrit gemaakt, maar op het kamp zelf mocht het opeens niet meer
Mocht je geen buiteritten meer maken , ook geen test?
Die van mij ging de wei niet eens in waar we die proef moesten rijden, die kwam alleen maar omhoog en wilde telkens omdraaien, wat hem nadat ik hem nog een aantal keer tegen heb gehouden ook gelukt is. Als een pony zo heftig reageert op wegrijden van de kudde is dat mijns inziens nog best gevaarlijk ook om te doen. Die pony's daar leven zo goed in kuddeverband (wat ik dan wel weer een pluspunt vind van de stal). Maar aangezien ze nu opeens van de rest van de kudde in hun eentje weg moesten lopen, dachten de meesten van dit gaan we dus echt niet doen. Maar goed, dat zal nu wel veranderd zijn