Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
jarrah schreef:Goedemiddag allemaal!!
Ik kan me voorstellen dat je trots op haar bent jennifer, maar je mag ook heel trots zijn op jezelf! Jeetje wat heb jij een geduld en uithoudeingsvermogen zeg! Daar heb ik echt bewondering voor (maar dat wist je volgens mij al). Ik gun het je echt dat jij deze fase kan overwinnen met dat dier, wat ik al zei: dan kan je het volgens mij nog ver schoppen, dat dier heeft een hoop in zich!!
Balen dat je moet werken vandaag: werkse!!
Ik ben druk met mijn huiswerk... bleh
Ga nog even 2 uurtjes knallen en dan ook naar stal, Tiff vanmorgen maar weer ff buiten laten zetten, die heeft de hele week binnen gestaan i.v.m. mok, dus hoop dat het goed gegaan is. Vanmiddag even lekker beentjes wassen en tutten
Volgende week dinsdag komt de osteopate opnieuw voor Tiff, dus tot die tijd maar even lekker rustigaan doen, zit zelf ook in een stress periode, dus dat kan niet heel veel kwaad
Gisteravond bollie nog even gelongeerd, die was een partij maf! Ik had haar deken afgedaan omdat het overdag zo warm is, maar toen ik kwam had ze haar haren recht overeind, dus om de kou te verdrijven ging ze nogal uit dr dak... ik moest wel lachen om dr... ze heeft 20 minuten lopen donderjagen en stond daarna helemaal te stomen en te blazen... mafkees
Heb dr toch maar weer even een dekentje op gedaan