Nicole1995 schreef:hoe bedoel je blond hahahah,wat stom niet dat ik het niet voor mekaar krijg
hahahahaha, ik wacht in spanning af!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
meelen schreef:winnitou schreef:heb net het eerste weekend al weer doorgekregen dat Rowan niet naar zijn vader kan i.v.m. een beurs....is het eerste weekend dat hij er weer heen zou. 20/21 febr.
Hij gaat nu wel van vrijdag op zaterdag en komt dan 'smorgens weer bij mij en dan gaat hij zondagavond weer naar zijn vader als die terug is van de beurs en is daar maandag overdag. Kan ik gewoon de hele dag werken. (scheelt weer uren vrij nemen).
Kan ie mee naar Schiphol Meelen, om Ron weg te brengen, en anders gaat ie even een paar uurtjes naar mijn ouders.
Ja tuurlijk gaat ie mee dan, is toch hartsikke leuk om vliegtuigen te kijken?!
Sanne gaat geloof ik ook mee, die is ook alleen, want Chris gaat naar een motorgebeuren.
Nicole1995 schreef:_sandra schreef:mijn kind is ziek, hoofdpijn buikpijn. lekker dan! moet ik morgen twee paarden doen. ga denk ik op willie rijden whahahahahahahaha!
Sterkt en beterschap voor Roan San.

meelen schreef:_sandra schreef:mijn kind is ziek, hoofdpijn buikpijn. lekker dan! moet ik morgen twee paarden doen. ga denk ik op willie rijden whahahahahahahaha!
Aaah, beterschap aan je kereltje. Grieppie?

winnitou schreef:Meelen, Rowan is supertrots op zijn voetbalshirt van Real Madrid,
moet aan naar school, morgen aan naar trainen, ben benieuwd hoe het daarna er uit ziet, in iedergeval niet meer wit
meelen schreef:winnitou schreef:Meelen, Rowan is supertrots op zijn voetbalshirt van Real Madrid,
moet aan naar school, morgen aan naar trainen, ben benieuwd hoe het daarna er uit ziet, in iedergeval niet meer wit
Hihihi, nou goed toch? Daar doe je het voor he.
Vond het wel jammer van die klok, had ik mooi een kadootje voor Zaterdag gehad.

_sandra schreef:meelen schreef:
Aaah, beterschap aan je kereltje. Grieppie?
ik denk de ïk heb geen zin in school griep"hahahaha. oh nee hoor, hij ligt de hele dag al in zijn bed. (met gameboy, stripboek enz..........)