Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:ATE schreef:vind het wel jammer hoor vooral ook voor heleen die zo haar best heeft gedaan
Zekers....ik weet ook niet zo goed wat ik van het argument moet vinden. Vind het een beetje dubbel
MiltonB schreef:Omdat de 2e binnenbak op de lange baan is geschoven (hoe verrassend he) omdat er een nieuwe ponystal en overkapping moet komen (de overkapping is ingestort (stond al een tijdje op instorten en een nieuwe ponystal moest er eigenlijk ook al lang staan)) en dat heeft nu 1e prioriteit. Zodoende is er te weinig ruimte voor pensionners (MEE EENS!!!), en de carrouselles zou een "gesloten" les zijn.oke, voor de lessen.
wel erg vroeg voor de zondagmorgen.
waarom niet op maandag dan of weten jullie dat ook niet
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Omdat de 2e binnenbak op de lange baan is geschoven (hoe verrassend he) omdat er een nieuwe ponystal en overkapping moet komen (de overkapping is ingestort (stond al een tijdje op instorten en een nieuwe ponystal moest er eigenlijk ook al lang staan)) en dat heeft nu 1e prioriteit. Zodoende is er te weinig ruimte voor pensionners (MEE EENS!!!), en de carrouselles zou een "gesloten" les zijn.oke, voor de lessen.
LIQUITA schreef:MiltonB schreef:Omdat de 2e binnenbak op de lange baan is geschoven (hoe verrassend he) omdat er een nieuwe ponystal en overkapping moet komen (de overkapping is ingestort (stond al een tijdje op instorten en een nieuwe ponystal moest er eigenlijk ook al lang staan)) en dat heeft nu 1e prioriteit. Zodoende is er te weinig ruimte voor pensionners (MEE EENS!!!), en de carrouselles zou een "gesloten" les zijn.oke, voor de lessen.
. Maarja, ik ben het er dus wel mee eens dat er meer ruimte moet komen voor de pensionners. Dus we kunnen lekker met z'n alle op maandagavond van 21 tot 22 uur vrij rijden. MiltonB schreef:eigenlijk hadden we dit van te voren kunnen weten/voorspellen dus.
langzaam stort de hele boel in als je alles afwacht.
en eh... een open les op zondag erbij misschien kunnen jullie evengoed op maandag.