Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

xFioon schreef:ja idd daar doe ik het ook voor, maar het is niet echt werken in de zin van het levert wat op als baantje
ik krijg 25 euro per week, en kost en inwoning, dus het levert niet echt wat op, maar mag wel mee op de buitenritten etc. (en mest uit, voeren, vegen, paarden verzorgen, helpen met de beginners etc.)

maar ik geef dan ook geen les en houd me niet zoveel met de kinderen bezig, ben meer de paardenhulp 
xFioon schreef:meestal mag je pas vanaf 18, maar ze maken soms wel een uitzondering
ik ben nu 16 (wordt 28 augustus 17, en ben daar van 1 tot en met 22 augustus) en mijn zus is 18 en die ging daar begeleiden en bij het 'intake gesprek' vroeg mijn moeder of ik niet ook mee mocht, en nu mocht het tochmaar ik geef dan ook geen les en houd me niet zoveel met de kinderen bezig, ben meer de paardenhulp
ik ga naar les chevaux in drenthe
vond het ook vooral een leuke oplossing omdat ik wel wel wilde met mijn paard, maar niet meer les op de manier waarop ik bij de meeste stallen zoals poel les krijg, dus daar zou ik dan niks aan hebben... en nu mag ik dan toch mee op buitenritten (niet elke dag denk ik hoor) dus was wel een leuke oplossing

.