hm.. het was hier vandaag wel veel benauwder als gister.. maar jah, binnenland ook he jij hebt het mooooi Scheveningen
1234
Geplaatst: 22-07-09 23:13
whahah ik vind het binnenland ook juist mooi xD lekker de ruimte en rust en natuur enzo (als je de goede plekjes uitkiest iig xD) Maargoed... hier is t ook wel lekker xD kan wanneer ik wil naar het strand en duinen enzo, maar ik ga eigenlijk bijna nooit naja alleen met paardrijden of als het echt warm strandweer is
Haha ja klopt, ben ik helemaal mee eens hoor Maar af en toe eens wat makkelijker naar het strand kunnen zou ook wel fijn zijn dan had ik iig nog gekitesurft
Ik kan iedere dag een bosrit maken.. waar ik kijk ik zit zo in het bos dat is wel super relaxed ook
Oehoee.. het regent het regent de pannen worden nat
1234
Geplaatst: 22-07-09 23:17
hahah jaah wij hebben hier ook bos 1 minuut (de straat uit) lopen en binnen ong. 5 minuten lopen zitten we in de duinen xD hahah Maar hier is het bos denk ik niet zo groot als bij jullie
hier is t nu weer droog net regende het ook xD
Mijn broertje is nu ook helemaal weg van kitesurfen in onze kampweek is hij voor het eerst gaan kitesurfen op kamp, wil nu meteen eigen kite kopen *in zn dromen* alleen de lessen op t strand hier zijn zo duur xD
Laatst bijgewerkt door 1234 op 22-07-09 23:24, in het totaal 1 keer bewerkt
1234
Geplaatst: 22-07-09 23:23
Maar ik ga maar slapen Voordat ik dalijk omval xD tot morgen xD
Meraki
Geplaatst: 22-07-09 23:31
O o o.. ik heb hier een spiksplinter nieuwe kite liggen en kom er niet vanaf.. omddat ie al 3 jaar oud is ofzo.. Dus mocht ie interesse hebben.. bar en alles zit erbij boardje hebben we ook nog!
Oh, ik vervéél me.. maar ik ga vanavond met mn pa naar Harry Potter yeah, maar ik ga even proberen om het vanmiddag te roggelen aangezien ik de film net op dvd aan het branden ben weet ik nu al.. dat ik niet kan wachten tot vanavond
1234
Geplaatst: 23-07-09 11:01
hahaha mijn ouders en broertjes gaan ook vanaaf naar Harry potter xD Ikke niet, ik moet dan rijden, maar haat Harry Potter zowieso al
Van mn moeder mag t niet trouwens, met die kite (had ik al verwacht ) Want mn broertje wil nu 100 dingen tegelijkertijd doen en kopen xD
godver mijn internet werkt niet mee (om dit bericht te verzenden heb ik 15 x moeten drukken op verzenden maar telkens kon ie niet worden verzonden xD)
net ff de post rondgebracht, 2 uurtjes en moet nog meer dan de helft xD hahah naja verdient iig wel xD tis ook wel lekkr weer
1234
Geplaatst: 23-07-09 18:06
Zo weer lekker rijden lekker weer over strand heb echt het gevoel dat het heeeel lang geleden is dat k dat heb gedaan maar is maar 2 weken en 2 dagen geleden xD denk omdat we bij kamp de hele week hebben gereden en nu ineens bijna hele week niet xD
Ik heb dinsdagmorgen een rondje bos gedaan was heerlijk.. heenweg ging traaaaag.. maar terug! Echt..
slapen is voor apen.. mop mop gas er op
1234
Geplaatst: 23-07-09 22:51
haha Rende ook zown vos voor ons uit over het ruiterpad Echt mooi gezicht Ik reed voorop, nouwja naast begeleidster zegmaar, dus kon alles mooi overzien xD En heeeel veeel konijnen echt een invasie xD
Whaha gaaf Ooh, hier op het industrieterrein ook al niet normaal! Ik rijd dr ook nooit harder dan 50 (auto) want ik ben veel te bang dat er wat voor me auto vliegt..
1234
Geplaatst: 23-07-09 23:03
haha xD Lijkt me ook eng Neej hier in de straten zitten ze niet (gelukkig) xD Alleen in de duinen overal en nergens
Ik verveel me wéééér Whehe, ik ga maandag mee met een collega van m'n moeder een pup ophalen (niet voor mij maar voor haar)
1234
Geplaatst: 24-07-09 12:55
ahww jammer dat ie niet voor jou is Ik moet zo weer post rondbrengen heb k weer wat te doen xD Ben ook bezig met alvast een reisweblog te maken voor Thailand en Dubai, hahah xD