In vergelijking met de vorige keer zeker... Ach we zijn er nog niet, maar het begint langzaam aan te komen

Zijn jou startcoupons al onderweg eigenlijk?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

nog maar 4 daagjes leren trouwens en ben klaar
maarja, of ik die 4 dagen nog overleef

had m wel even gezien toen die geopend was maar niet alles gelezen omdat ik ging slapen
nu nog niet helemaal gelezen maar al wel wat dingen
ziet er echt leuk uit!
je vind t dus wel leuk die wedstrijden? 
nu vakantie (van school dan
) en na de zomervakantie weer verder
begin september
Maandag gaan we nog met school naar walibi
ook leuk natuurlijk!

en je katje is echt lief

en dankje 
ligt er even aan hoe snel het straks gaat
haha want de opleiding is echt op eigen tempo, dat is wel heel fijn. maar het eerste jaar dat we er mee gestart zijn (al weer bijna 2 jaar geleden, wat gaat dat snel zeg) was het een nieuw onderwijs. dus zowel voor ons nieuw als voor school, daarom zijn we eigenlijk het eerste jaar te lang bezig geweest met 1 onderdeel. waardoor de rest in het 2e jaar nog allemaal moest gebeuren. Daarom hebben ze besloten dat als je 75% af hebt, zowel van de praktijk proeves/tentamentjes (in school en salon) als de opdrachten en de theorie examens, dat je dan gewoon door kan stromen, dan ga je na de zomervakantie tot en met december die 25% nog afmaken, en dan kan je in januari doorstromen naar het 3e jaar, als je nog geen 75% had moet je nog jaar extra doen en daarna pas het 3e jaar. en als je 100% af hebt mag je donderdag examen doen en dan na de zomervakantie al met het 3e jaar starten. maar dat zijn er maar 3 ofzo. Ik heb dus met die proeve van vandaag de 75% afgerond

haha
doei

Die 208 had ik echt niet verwacht 
Weet alleen nog niet in welke kleur(en) hij is nu blauw, maar dat wordt ook een beetje saai (&donker
)
jammer van economie..
denk je dat je over gaat of niet? 
en dat oranje doe ik waarschijnlijk lime groen
En nieuwe kasten enzo
Gaan we volgens mij in de vakantie doen
Limegroen is ook wel leukk!