Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar toch vind ik het een beetje een vreemd verhaal...
toch heb ik wel fijn gereden, ze laat dan wel heerlijk los!
. Sunrise_ schreef:Pegasus was gisteren zooooo heet met rijden. Bij haar is het zo, hoe hoger de temperatuur, hoe heter
ze zelf wordt. Ik ben er na een half rondje afgestapt en heb haar eerst een kwartier gelongeerd. Rennen,
staart in de lucht, gek doen. Onder het rijden ging ze steeds hinneken en halsje erop zetten, wegspringen, rennen etctoch heb ik wel fijn gereden, ze laat dan wel heerlijk los!
Lilian__ schreef:Sunrise_ schreef:Pegasus was gisteren zooooo heet met rijden. Bij haar is het zo, hoe hoger de temperatuur, hoe heter
ze zelf wordt. Ik ben er na een half rondje afgestapt en heb haar eerst een kwartier gelongeerd. Rennen,
staart in de lucht, gek doen. Onder het rijden ging ze steeds hinneken en halsje erop zetten, wegspringen, rennen etctoch heb ik wel fijn gereden, ze laat dan wel heerlijk los!
Maar die mensen kunnen hem toch ook thuis houden? Dan komt die teminste in de wei en is die mischien minder wild.