Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Citaat:Volgensmij is dit hem..
Week 1 (28 juni t/m 4 juli week 27)
JT:
--------------------------------
Week 2 (5 t/m 11 juli,1 week 28)
JT:
PK:
-------------------------------
Week 3 (12 t/m 18 juli, week 29)
JT:
PK:
Week 4 (19 t/m 25 juli, week 30)
JT:
PK:
Week 5 (26 juli t/m 1 augustus, week 31)
JT: Olijkje(tijdens JT 16 jaar), santotje (tijdens JT 15 jaar), Ik (Nathalie) neemt nog 4 vriendinnen mee. Ik ben 16, Natasja is 16 en Marjolein (die gaat voor het eerst) is ook 16, Lysette en Iris zijn 15. Natasja en ik zijn er dit jaar voor de 3e keer, Lysette voor haar 2e en Iris voor haar 4e haha. Superpaardje (Femke, 14 jaar, 2e keer op JT) Ga met mijn vriendin Gipsylover (Hanneke, 14 jaar, 1e keer op JT)
PK:
--------------------------------
Week 6 (2 t/m 8 augustus, week 32)
JT:
PK:
JTC:
---------------------------------
Week 7 (9 t/m 15 augustus, week 33)
JT:Britt_Sisi (16 jaar), Eef1400 (18 jaar), Dinniej, _Iris_Iris_, mitjuhh, _Patriciaa (17jaar.), Liseef (17 jaar), Desiree_1993(dan 16)
PK:
-----------------------------------
Week 8 (17t/m 22 augustus, week 34)
JT:
PK:
----------------------------------
Week 9 (24t/m 29 augustus, week 35)
JT:
PK

)
maar Vorig jaar toen ze getraind was ging ze best snel (toen ze weer thuis was, en op jt ging ze super voor haar doen)

!! xchristienx schreef:wow mensen ik heb ff een tijdje niet de topic gevolg.. en dacht net laat ik eens ff keken hoe het hier is.. zitten we ineens aan de 500 pagina's...![]()
ik heb de oude topic daarom niet meer bij gelezen (teweinig tijd hier voor ivm studie) maar heb ik nog iets belangrijks gemist ..?
o en ik heb deze 4 pagina's ff snel door gekeken maar ik heb nog niet de lijst met weken en wie er in die weken mee gaat...
zou iemand die hier in willen plaatsen want ik heb namelijk echt geen idee waar ik dat laatste kan vinden...
en ik weet daarom ook nog niet of ik er al bij sta ..
?
heb er ook wel zin in!

13 in een JT