Is het inschrijfformulier gewoon elk jaar hetzelfde? Want dan neem ik gewoon die van vorig jaar, want ik krijg de P&S altijd veel te laat, en op de website zal het ook niet heel snel staan denk ik.
Er staat op de site wel dat het inschrijfformulier in januari op de site komt: De inschrijving voor de Harry’s Horse Zomerinstructieweken in 2009 gaat bijna weer van start! Het inschrijfformulier en de uitgebreide informatie staan gepubliceerd in PaardenSport nummer 1, die vanaf 16 januari a.s. verschijnt. Ook zal tegen die tijd de informatie en het inschrijfformulier op de website van de KNHS vermeld staan onder www.knhs.nl -> Opleidingen -> Zomerinstructieweken. Hoop dat hij op tijd op de site staat! Moet hem ook daarvan hebben!
ik heb ook een paard heb een weekje vrij gevraagd van school dit was geen probleem. Werden toch geen lessen meer gegeven heb alleen een probleem als ik min toetsen niet haal want dan moet ik namelijk wel
ik wil mij ook inschrijven voor 2009 ik ben vorig jaar ook geweest en was erg leuk en ik heb gehoordt dat het waarschijndelijk niet het zelfde inschrijfformulier is dus heeft niet zin om de datum te verandere. maar bij was het ook eerst op de site en daarna kreeg ik het boekje pas. dus hou iderdaad goed die site in de gaten.
en voor mij valt het wel in de vakantie omdat ik in het laaste school jaar zit en dan waarschijndelijk 10 weken vakantie heb. als ik in een keer slaag natuurlijk
hmm jammer, wat zal er anders zijn aan het inschrijfformulier dan? en van wie heb je dat gehoord komt het inschrijfformulier s'avonds op de site of echt pas 16 januari overdag?