Dominiqueee schreef:Heb vooral gelachen om Roos dr woordkeuze bij de wist-je-datjes: 'zolang het maar niet tot een poezenniveau zakt'. Ik met m'n oversekste gedachten denk dan meteen ergens anders aan.
x_kelsey_x schreef:Mijn vingers willen niet meer typen na het vol maken van het oude topic!Ze zijn overwerkt
jacqii schreef:ULTRA, die was ik heelemaal vergeten!
LieZ_Horses schreef:Whaha, ik ben echt een scheef hoofd. Schrijf ik Ajaz inplaatst van Ajax!
hestejente schreef:Vinden jullie dit leuk ofzo? Het nieuwe topic zonder mij openen, waar halen jullie het gore lef vandaan![]()
ROOS WAT LEUK GEMAAKT!!!![]()
Jeeeeeeeej, op naar de 500
En voor de opening van het volgende topic zal ik vast een fotootje mailen. Met mij en mijn poes en katerrrrrr
hestejente schreef:Wat ik gisteren te horen kreeg... ik zit te rechtop in draf, whaaaaaaaaaaaaaahum... *herpakt zichzelf* al zolang ik me kan herinneren hebben de diverse instructrices erop gehamerd dat ik moet leren om rechtop te zitten. Nou kan ik het (kennelijk) en hoeft het niet meer, hihihihihi!!
De smurfen die je bij de AH kreeg..
hestejente schreef:Nee hij heet Knutsel.
Edit; althans zo heette hij toen ik voor het laatst naar de smurfen keek. Heb me er de afgelopen 20 jaar niet zo in verdiept
_Anneke_ schreef:goed begin trouwens. smurfen.. nu denken nieuwe mensen al helemaal dat we niet sporen
AnnemiekvM schreef:Jo, kom ik eindelijk aankakken![]()
Gaaf gedaan Roos! Zullen we dit keer proberen een zinnig topic ervan te maken
Shetjjee__x schreef:dat gaat niet lukken denk ik, het gaat nu al over smurfen na 5 pagina's
hestejente schreef:Goed idee, laat me weten wanneer de Zoe-Juju-Joep-Pinohyve er is. En Roos mag geen lid worden
Hallo zeggen in verschillende talen is ook een bezigheidstherapie:
josewoos schreef:x_kelsey_x schreef:Ching tjang chong (chinees)
Klinkt als een gerecht
hestejente schreef:Sambal bij?
josewoos schreef:josewoos schreef:nee ben al heet van mezelf whahahaahaha
En daar bedoel ik mee dat ik het warm heb
even voor de duidelijkheid voor Do, die heeft de laatste tijd last van perverse gedachten![]()
De smurfen van de Ah..
josewoos schreef:Tsja Lisa het gaat echt nergens over...maar misschien leren we hier ook wel van!
Paulien had met de smurfen toch geleerd dat knutselsmurf klussmurf is geworden (wist ik ook niet hihi, wij zijn gewoon oud)
hestejente schreef:josewoos schreef:grrrrrr
Kijk, de stoom komt er al bijna vanaf
Dominiqueee schreef:Vind het wel geinig dat die oude vertrouwde smurfen weer een hype zijn maar zijn jullie daar nou niet een beetje te oud voor dames?
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Baksmurf is vet schattig!
Iel, je hebt het daar wel over een mannetje van 50!
_Roosmarijn_ schreef:Jullie gaan WEER te snel en klesten WEER onzin en dat nog wel in het spaans! Wat ik btw helemaal niet begrijp!!
_Roosmarijn_ schreef:Please, kappen..NEDERLANDS, ONTOPIC. Please!! Jolanda, kom we gaan protesteren!
josewoos schreef:ik ben er stiekum nog....durf niks meer te zeggen
mAnDyXX schreef:'t Stil aan de overkant 't stil aan de overkant![]()
![]()
Jaja mandy wordt wakker!!!![]()
![]()
_Roosmarijn_ schreef:Ahh prikken! Dat is wat je als eerste wilde leren! Alles loopt volgens plan zie ik, haha.Ik moest zo lachen toen ik die foto's zag! Sanne met een injectienaald!
josewoos schreef:Ohjee, Ik hoor net dat Sanne bijna van d'r stoel valt...
josewoos schreef:WHAHAHAHA ik ken een homo (wel een erg leuke hoor) die ook altijd Hallootjes en ajuutjes zegt
_Roosmarijn_ schreef:Ohh nee.. ik wordt melig.. berg je!
Georgette schreef:Zozo, jullie zijn op de serieuze toer geweest zeg!
AnnemiekvM schreef:Nou Tommie had vandaag weer last van zijn ADHD. HIj ging weer in volle galop het erf over. Ik erachter aan... Uiteindelijk stond hij stil bij zijn stal. Nou, toch maar weer even de hengstenketting eraan, want hij is op het moment dus niet te houden.
Gelukkig komt Gert Jan morgen, want ik denk dat hij weer iets verrekt heeft in zijn rug. Met een beetje geluk mag hij dan weer lekker aan de longe!
Al heeft hij niet zo veel te klagen, want hij staat wel veel in de paddock. Maar op de een of andere manier bewaard Tommie zijn energie voor het wandelen..
Georgette schreef:Ik geloof dat iedereen al ligt te maffen. Ik ga ook maar eens
_Anneke_ schreef:Gefeliciteerd Do!Heeft even gemist waarom maarja
![]()
d0nnaa_dan schreef:_Roosmarijn_ schreef:Jammer!
@ Do; dan ga ik die cap ook maar 'ns scoren denk ik. Wil 'm al heel lang..
Ze heeft twee cappen tot haar beschikking, beide zijn ze nog prima. Wilt mevrouw er nog een.
En Lisa heeft weer eens op Sherra gereden!

LieZ_Horses schreef:Ik heb net op Sherra gereden!
josewoos schreef:Dus je hele week is weer goed of niet?
hestejente schreef:We hebben weer een quote voor de opening van het derde topic!
hestejente schreef:Lisa en Tessa zijn er dan niet dus wie weet valt het mee
Vallen, en dan komen we weer op het onderwerp poezen..
josewoos schreef:Ja haha dan kan je de bak vol met kussens leggen, dan is de landing zachter
josewoos schreef:hestejente schreef:JAAAA die uit zichzelf uitklapt! En als je dan valt en de airbag klapt uit dan stuiter je zo weer terug op je paard
Dat wil ik wel! Ik heb er alleen geenmag ik de jouwe lenen?
josewoos schreef:Nee die van mij is lek... mijn verboden onderwerpen hebben 'm uitgeprobeerd
hestejente schreef:josewoos schreef:Echt die Lisa vind ik zo grappig.... die heeft in dit topic al zeker 20 x whaha gezegd...
En dat terwijl ze helemaal niet zo vaak iets post
josewoos schreef:Even iets heel anders.... kennen jullie die reclame van dat bronwater in een fles? Dan zit een stelletje te eten in een restaurant en kijken ze naar een aqaurium en dan begint er een kreeft te zingen.....
Nou VO 2 keek z'n ogen net uit!!! Hij wist niet dat kreeften konden zingen geloof ik
wist ik ook niet
Nou moet ik oppassen, straks wilt zij ook nog op zangles...
Lisa en Pauline schreef:Lisa: Met Jippie ook!
Hij heeft een schoenen doos ontdekt en daar ligt ie nu altijd in!
Die doos staat nu onder de kast bij de tv.
Pauline: Waar denk je aan bij de woorden poes en doos
Lisa:![]()
Doordenker!
hestejente schreef:Georgette schreef:Moet je helemaal alleen je bed inkruipen?
Welneejoh, ik ga straks in bed nog even met m'n poes spelen
LieZ_Horses schreef:Georgette schreef:Er lezen kleine kinderen mee! Foei!
Nouja zeg!
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Whaha, Pauline, dan ken jij Tessa anders dan mij!
Ghe ghe, zusjesleedvermaak?
josewoos schreef:Oeps.. we zeggen alweer poes in plaats van verboden onderwerp.... als Roos dit terug leest....
Paulien en Kelsie
hestejente schreef:x_kelsey_x schreef:Paulien! Laat Jolanda het nou gewoon geheim houden als ze dat wilt![]()
Ik mag toch wel vragen hoe hij heet Kelsie!
josewoos schreef:LieZ_Horses schreef:Whaha!
oh oh... lisa is komt weer op gang...
En lekkere muffins!

Shetjjee__x schreef:josewoos schreef:LekkerIk stuur wel een postduif jullie kant op met muffins....
Jolanda en Lisa schreef:Jolanda: @ anneke.... dat geval heet lisa...
Lisa: Wat?
Jolanda: Niet jij hoor!!! Jij bent lachen!! WHAHAHA
josewoos schreef:ik hou niet van de politiehaha
maar je hoeft er ook niet slim voor te zijn, vorige week stond er een agent voor ons keukenraam te zwaaien dat we de deur open moesten doen...... die vent weet zeker niet dat er anno 2008 ook deurbellen zijn hahahaha
De postduiven die de muffins bezorgen

hestejente schreef:De postduif is er nog niet
josewoos schreef:nog steeds niet? Zeker tegenwind
josewoos schreef:brrrr wat is het koud, maar zie pietje niet (zo heet de duif)
josewoos schreef:Hij is grijs en heeft een rode sjaal om en een zwart hoedje
josewoos schreef:hestejente schreef:Hmm, zag er net wel eentje met een blauw vest aan
Oh nee dat is zijn zus grietje!! Die had ik naar Georgette gestuurd!
Georgette schreef:Ik vertoon pubergedrag, weet je inmiddels toch wel
SannevdM schreef:Hoi! ( Hier een normaal iemand.)
Shetjjee__x schreef:Is Marcus een ruin of merrie?
_Roosmarijn_ schreef:Tuurlijk is Marcus een ruin, je noemt een merrie toch geen Marcus..
d0nnaa_dan schreef:
Ze kijkt alleen niet zo vrolijk, maar deze geeft 't beste beeld, de rest is allemaal redelijk van bovenaf genomen
x_kelsey_x schreef:JA en weet je hoe die leerling heette? NANDO!
mAnDyXX schreef:d0nnaa_dan schreef:Kán ja. Maar of hij het wilt
Ik heb er anders wel nog twee keer mijn F10 proef op gereden hoor!![]()
_Anneke_ schreef:en daarvan had je 1 x 197 punten![]()
josewoos schreef:hihi in z'n onderbroekarme jongen hopen dat het niet te koud is.....
hestejente schreef:mAnDyXX schreef:geen msn taal praten hoor tessa haha
Precies. Ik wist trouwens niet eens dat het msn taal was. Dan raken de oudjes van streek.
LieZ_Horses schreef:Zo, heb weer een vliegles achter de rug!
LieZ_Horses schreef:Ik zal het even uitleggen, ik weet alleen niet precies wat er gebeurde want het ging allemaal aardig snel.
We gingen galopperen. Porsche maakte een hele rare beweging waardoor ik eraf vloog.
Ik viel op mijn been, op een spiertje ofzo volgens Kelsey!![]()
Maar verder is het een leuke pony!
d0nnaa_dan schreef:Kels, ik heb dat swiffer/stoffer/zwieberding of hoe jij 't ook noemt nu ook in het paars![]()
Dominiqueee schreef:Nou, hier heb je het Pauline
Het woord soscastoa is een ezelsbruggetje waarmee de drie basisverhoudingen uit de goniometrie onthouden kunnen worden:
s = o / s
c = a / s
t = o / a
De o is overstaande zijde, s is schuine zijde, a is aanliggende zijde.
mAnDyXX schreef:Dominiqueee schreef:Ben trouwens benieuwd waar ze al die zadels gelaten zullen hebben. In het woonhuis ofzo? Dan ligt je hele huis vol met zadels.
Is ook gezellig. En wat heb jij vandaag gedaan? Nauw een beetje met zadels gegeten. En wat jij dan? Nauw een beetje met zadels slapen
josewoos schreef:mijn reet....... OMG......en mijn......
Dacht ach, Otis zit lekker no problemo.... was even vergeten dat hij een hele harde ruggengraat en schoft heeft.....
Maar in onze les niemand ervan af geknald.....
Al was in de les voor ons actie, maar dat hebben jullie al kunnen lezen!
En georgette wist van niks... maar het was inderdaad een 1 april grap!
AnnemiekvM schreef:Huren = betalen, lenen = niet betalen hihi.
d0nnaa_dan schreef:Ik wou dat ik ook een date had voor het gala morgen. Maar helaas, ik ben niet leuk genoeg
.Ga eventjes eten!
hestejente schreef:Doe mij maar een appelflap
d0nnaa_dan schreef:Goedemorgen!.
Het klinkt allemaal zo vreselijk penny als ik dit zo teruglees!
x_kelsey_x schreef:Echt cool, gucci heeft zo'n klimwand voor hamsters in zijn kooi
josewoos schreef:Balen lisa hahahaha, maar ik begrijp dus dat je mooie nieuwe schoenen heb....
LieZ_Horses schreef:Sherra en Porsche!
Georgette schreef:M'n arme schat Roxy is vanmiddag gecastreerd. Nu helemaal slaperig bij me op schoot en als ie loopt, loopt ie wijdbeens
Dominiqueee schreef:Het is shetlander, niet schetlander.
hestejente schreef:Shetjjee__x schreef:ik heb ook elke dag een SAS-dag!
goed zo, dat is heel gezond.
LieZ_Horses schreef:Oe, wat een vet sexy- hip halster Donna!Dies leuk!
Ik voel me net zo'n pennykind!
josewoos schreef:d0nnaa_dan schreef:Mij ook niet. Ohoh, koopziekte..
Ohnee! Hou je in!!! Je kan het!!!!!
LieZ_Horses schreef:Sok+ schoen= natHé Suus?
SuusKiiss schreef:JaSexy he
![]()
Steen + Water + Diertjes = ViesHe Lies
![]()
Karin_88 schreef:Shetjjee__x schreef:maar dit doet Otis dus:
Zeg eeh suus... Wat vond je ook alweer zo leuk aan otis
_Roosmarijn_ schreef:Ik zit geloof ik echt tegen mezelf te praten!
josewoos schreef:Oh knuffelshets!! Misschien passen ze wel in mijn tasje...... neem ik er stiekum eentje mee hihi
d0nnaa_dan schreef:. Ik heb ook zoiets gehad, maar dan met een stoel die omklapte, paard schrok en ik lag ertussen in
d0nnaa_dan schreef:Eventjes niet praten aub. Ga eventjes teennagels lakken
SuusKiiss schreef:LieZ_Horses schreef:Ik ging ook springen en toen remde die na de sprong af en toen viel ikIk moest een keer op Binky springen. Toen gleed ik er aan de andere kant weer af!
Karin_88 schreef:wat een naamwaarom geen stoere vrouwen?
Ik vind stofdoeken zo afgedankt overkomen...
Shetjjee__x schreef:_Roosmarijn_ schreef:dat gaat nooit over!Haha Tessa is nog steeds verliefd.
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Ik dacht vandaag laat ik maar is even gaan springen maar ik ga altijd zo hoog aahum?
Hoe vinden jullie mijn hele hoge sprong? (hihi ik val bijna in slaap)
Whahahahhaah die kop die je er bij trekt!
_Anneke_ schreef:SuusKiiss schreef:HahaGekke Ferrarie!!
Ik heb lekker op Otis gereden!! Nananananana!! Jullie lekker niet!!
Pennygehalte stijgt hiero.....
Wohjo.. ik heb vandaag 10.000 keer mn ijsje in mn gezicht gekregen...
Ik heb ook op otis gereden hoor..
d0nnaa_dan schreef:Ik ben misselijkMaar ik kan niet van de chocoladerozijnen afblijven..
xandra88 schreef:josewoos schreef:maandag is zij jarig, word 18 jaar alweer hihi de bejaarden soos
Jeetje zo oud alweer, dat had ik haar niet gegeven!!
Ze ziet er zeker nog jonger uit dan haar leeftijd..... Nu helemaal denk nu ze bijna elke weekend een bosrit mag makenDit zal ook voor Ida ook wel gelden denk ik
Georgette schreef:Ik heb ook lekker weekend. Helemaal zin in!
AnnemiekvM schreef:Er is ook kermis in Baarn. Alleen die is heel klein. Ga er morgenavond wel even heen voor een suikerspin!
Shetjjee__x schreef:LieZ_Horses schreef:Na-aapert.
gezellig een stel apen hier!
hestejente schreef:LieZ_Horses schreef:Ja, jij en Pauline!Grapje Pauline..
Ja, wij zijn apen he Tessa?na-apen, die zijn zeldzaam. Bedreigd ook.
Karin_88 schreef:nog eeen weekje voor Jolanda, en dan loopt ze buiten met een klein mormeltje aan de lijn
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:ooh oke! weetje ik kan een rondje draaien van 6 meter in galop goed he?
ik kan rondjes op me as draaien![]()
SannevdM schreef:Ik heb een 10, 10, 10, 10, 10!
Eindelijk gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
josewoos schreef:ik lig liever samen in bed zonder kruimels hahahaha
_Anneke_ schreef:Karin_88 schreef:Gaat zo onweren anneke, ik heb ook immens last van hoofdpijnverklaart een hoop
goh... mmm ik geloof niet dat ik een kledingstuk aan heb dat niet nat is..
josewoos schreef:Karin_88 schreef:overal plasplekken
........Pardon? Waar heb je last van?
Georgette schreef:Blijven aparte dingen, wandelende takken.
AnnemiekvM schreef:Er bestaan ook wandelende bladeren. Alleen ze mogen niet bij elkaar, want wandelende takken vreten wandelende bladeren aan....
SannevdM schreef:Gadver Annemiek...
Ik heb even kleding crisis, sta echt al bijna 3 kwartier te kijken wat ik nou 's aan ga trekken.
Maar nog niks gevonden voor morgen.
josewoos schreef:djeap????
wat is dat nou voor merk???? van een brommobiel of zo?
josewoos schreef:mag ik jullie voorstellen aan Enzo
xandra88 schreef:Misschien een hele domme (blonde) vraag maar hoe plaats ik snel hier een foto? hahaha
Heb namelijk echt geen flauw idee
hestejente schreef:Jeetje Donna!Hoeveel voeten heb jij?
d0nnaa_dan schreef:Ik heb mn schoen gevondenVeel plezier met wandelen!
LieZ_Horses schreef:Hoi Kelsey en Lisa hier!
We gaan beginnen aan ons dekje!De Ikea hebben we net al onveilig gemaakt, vanavond weer.
Dan gaan we daar eten!
SannevdM schreef:Wat is er zo grappig?
hestejente schreef:Nu snap ik het geloof ik niet meer...
SuusKiiss schreef:OH. IK HAAT OUDERS!
josewoos schreef:d0nnaa_dan schreef:ENZO. Jolanda! In het echt is hij nog véél leuker
Ik zag jullie zitten op dat bankje op grasveldje voor de biebWat een scheetje! Hij liep gewoon los, op zn gemakje door 't gras te struinen. Echt heel lief!
Oh mutsje, stop dan ff om met hem te knuffelen!! hihi geen idee dat jij dat was (ik weet nog niet wie eigenlijk, er zijn zoveel fietsers langs gekomen)
Maar ja he? Ik ben zo wijs met hem!!
d0nnaa_dan schreef:Oke, nou ik ga gewoon heel vaak langs veldje fietsen
josewoos schreef:Nou dan zal ik heel vaak op het bankje zitten en op je wachten
Shetjjee__x schreef:heeeeeeeeeeeeeeeelp!!!!!!!!!!
er zit een spin op me bildscherm te lopen!!!!!!!!!!!!!!!!
_Roosmarijn_ schreef:Goedeavond![]()
@ Lisa: Waarom moest ik nou de groetjes van Pino hebben?Jullie hebben hem toch wel de groetjes terug gedaan??
Karin_88 schreef:*kletst
xandra88 schreef:dan ga je toch gezellig met mij kletsenKan me voorstellen dat het vervelend is, maar het is ook zo weer 1 uur toch?!
josewoos schreef:d0nnaa_dan schreef:Gnagna, dan ga ik hem ontvoeren
OH NEEEEE!! De volgende keer dat je aan komt fietsen spingen we gelijk in de struiken, dan zie je ons niet!!!![]()
Georgette schreef:Ja... Ideeen voor iets leuks? Ik ben inspiratieloos...
SannevdM schreef:Annemiek is zo lief me straks op te halen!
AnnemiekvM schreef:Ik ben ook echt lief ja!!
SannevdM schreef:Ik heb net zo'n mazzel gehad!
Ik zat in de intercity naar Groningen, die stopt op A'foort.
Nu was ik dus echt heel erg in slaap gevallen en was iedereen op A'foort al uitegstapt.
Degene die naast mij zat had een hele luide en irritante ringtoon, deze ging af en ik schrok wakker.
Zag ik dat we al op A'foort stil stonden en heel veel er al uit waren.
Ik heb echt mijn spullen bij elkaar gegraaid en ben die trein uit gespurt.
Hoe bedoel je moe.
Dominiqueee schreef:F.uck, wat moet ik in godsnaam aan?
d0nnaa_dan schreef:. Ik ben nog nooit uit geweest, dus ik zou het niet weten
. Als je nog eemlandkakkers tegenkomt, doe ze maar de groeten
hestejente schreef:_Anneke_ schreef:kennen jullie me nog?
Huh? Wie ben jij?
_Anneke_ schreef:oeps ik ben te lang weg geweest zie ik
jacqii schreef:haha, dankje.. ik overleef het wel kan alleen niet stil zitten dus dat word wat!
Ik besef nu eigelijk ook pas waar je je knie allemaal voor nodig hebt, probeer maar is iets te verzinnen waar voor niet!!is echt moeilijk
josewoos schreef:Ik weet het!!
Je heb je knie niet nodig voor breien!!!
SannevdM schreef:Hé en jongens (meiden eigenlijk) niet te enthousiast in mijn topic reageren hè!
josewoos schreef:LieZ_Horses schreef:Ik kan 's middags lekker afkoelen als ik wil.
Dan kruip je in de vriezer?
Karin_88 schreef:stelletje vroege vogels hiero
josewoos schreef:LieZ_Horses schreef:Verder ben ik heel lief hoor!
Over een foto van Enzo:
josewoos schreef:hestejente schreef:Was hij op de eerste foto aan het slapen?
Nee het kleed viel hem aan!!! En toen moest het kleed dood!!!
Dominiqueee schreef:Wat een diepgaand gesprek.
Iedereen wilt opeens Enzo meeten:
josewoos schreef:AAAAAHHHHHH ik doe alvast alle gordijnen dicht en maak geen geluid.....
josewoos schreef:* zit stil onder de tafel *
d0nnaa_dan schreef:En allemaal maar zeggen; Aaaaaah, wat is hij schattig! Mogen we hem aaaaaien?
_Roosmarijn_ schreef:Haha, ik ga ook mee hoor als we met z'n allen Jolanda en Enzo gaan stalken!
josewoos schreef:Karin_88 schreef:Ik zal je met rust latenIk heb toch al de leukste hond
![]()
![]()
![]()
Dat zeg je omdat je Enzo nog nooit heb ontmoet, ik heb echt wel de leukste!!!
Iedereen wordt enthousiast over een hondenmeeting:
d0nnaa_dan schreef:Ik voel me buitengesloten![]()
josewoos schreef:Shetjjee__x schreef:jolanda, mag ik die postduiven van jou lenen voor de muffins morgen?
Nee sorry, anders ben ik bang dat ze van slag raken
Jolanda zingt voor Georgette omdat ze jarig is:
josewoos schreef:Karin_88 schreef:Das niet eerlijk Jolanda, die had ik niet gekregen vorige week
Sorry Karin.... Maar ik zing echt niet zo mooi hoor, dus doe dit heeeel zelden.....
_Roosmarijn_ schreef:d0nnaa_dan schreef:Soldaatje spelen natuurlijk, duhhLandmacht?? Wat ga je daar doen dan?
wie rijd er op manege nieuw hagen nauwe
De Hagenauwers bokken verder als de ruiters van De 4 Hoeven.

ahum... *herpakt zichzelf* al zolang ik me kan herinneren hebben de diverse instructrices erop gehamerd dat ik moet leren om rechtop te zitten. Nou kan ik het (kennelijk) en hoeft het niet meer, hihihihihi!!

Sambal bij?

NEDERLANDS, ONTOPIC. Please!! Jolanda, kom we gaan protesteren! 

mag ik de jouwe lenen?

Dies leuk!
Hé Suus? 

Hoeveel voeten heb jij?