kaspertje schreef:HAAAAIII!!! Ik wist niet dat er ook een topic over ' ons ' was hahaha, LEUK!!
Annemiek over de wedstrijd:
AnnemiekvM schreef:Het ging zeker goed bij iedereen! Komt denk ik door de goede instructrices!!!!!!!!haha
Anneke tegen Annemiek, over de buitenrit:
_Anneke_ schreef:jeah,. het was superwijs annemiek![]()
maar ik zal de volgende keer proberen niet tegen de bomen AAN te rijden![]()
zeg wanneer kom je weer een buitenrit met ons doen??
_Anneke_ schreef:_Roosmarijn_ schreef:Hihi ik hoor wel vaker verhalen over Femke die met bomen te maken hebben.Het schijnt te helpen om heel hard BOOM! te roepen, dan stopt ze.
whaha,, nou dan weet ik dat tenminstevoor de volgende keer ofzo
sannuhh schreef:Haha, goed paardrijden leer je met vallen en opstaan. (Letterlijk en figurlijk.)
AnnemiekvM schreef:Leandra heeft waarschijnlijk hetzelfde als Tom. Na-apert! Dus ze hebben nu allebei verband om. Leandra mooi blauw en Tommie rose-achtig..... Belachelijk!
SannevdM schreef:AnnemiekvM schreef:En ik moet al om half 10 lesgeven......hmm
Zielig!!![]()
Georgette schreef:Tessa, het lijkt me wel een gezellige les om te geven! Jullie praten inderdaad wel veel, maar juist dat zorgt ook voor een stukje gezelligheidAls ik straks ook maar de kans krijg iets te zeggen
Mandy heeft de les van Annemiek verlaten:
AnnemiekvM schreef:Ja, je moet zeker nog even langskomen om te trakteren!!!!
En de les wordt niet rustig hoor, er staan mensen op de reservelijst... Die willen natuurlijk allemaal van mij les!!haha.
mAnDyXX schreef:En of ze allemaal van jouw les willen?? nee natuurlijk niet meteen wordt die lijst hellemaal leeg omdat ik weg ben haha..
SannevdM schreef:Whaa, ik moest vanmiddag op Valerie passen, kreeg ik er gratis nog één bij.![]()
Een vriendinnetje...
AnnemiekvM schreef:Wat een humor he, zo op de zondag avond.
diiLauraa schreef:en toch snap ik de trem ; pennyk*tjes nog niet helemaal die ze in haar onderschrift heeft staan..
maar ach, je moet wat he, als je hopeloos bent (of in ieder geval zo overkomt)
*zucht*
diiLauraa schreef:''wat een drukte zeg *kuch*''
_Anneke_ schreef:mAnDyXX schreef:Stoer An, nog veel plezier daar nog. waarom ga je niet op Volanda?
jaa wel een goed ideemaar dan moeten de jury maar een helm op zetten voor de veiligheid
![]()
voor het geval ik door de volte heen knal in de galop
maja tis te prberen tog
Tessa was even vergeten dat het Sint-Maarten was:
Shetjjee__x schreef:ik schrok me dood! opeens allemaal kinderen voor de deur kei-hard zingen!
LieZ_Horses schreef:Sanne, ik heb een bult op me kop!
Annemiek heeft weer iets wilds gedaan met de maandagavondles:
AnnemiekvM schreef:Even excuses voor alle gewonden........
_Roosmarijn_ schreef:Ingrid zei altijd tegen mij als ik op Tosca moest: "Je moet de sneltrein halen, je moet de sneltrein halen!! schiet op, harder, rennen!"Je moet tosca gewoon aanmoedigen!
diiLauraa schreef:Jeetje, denk je dat je een lief, klein en ontschuldig hondje hebt, blijkt het een moordlustige kater tezijn !! Dat beest vangt muizen en vogeltjes! Vandaag al weer!!Een echte seriemoordenaar die Terrie!
Tessa en haar verslaving aan spelletje op internet:
Shetjjee__x schreef:me vingers doen nu echt pijn![]()
_Anneke_ schreef:oooowww ik kan er echt zoo niet tegen om lessen te missen
Tegen Jacq:
Dominiqueee schreef:Hou toch op met je ultra, joh
jacqii schreef:ULTRA
hestejente schreef:Hee jacq, laat effe weten wanneer we een veldje voor je moeten laten onderlopen voor je moddergevecht
SannevdM schreef:Jacqueline heeft een 7,8 gekregen voor haar Franse opdracht, nouja die ik gemaakt heb!!
Geen 8 dus....![]()
Nouja het is een afgerond een 8.
AnnemiekvM schreef:Hoi![]()
Ben net terug van stage en heb de gehele klas overhoop gehaald. De kinderen mochten namelijk hun schoen zetten en ze moeten dus denken dat er echt pieten langs zijn geweest. Alle stoelen, puzzels, onwikkelingsmateriaal door de hele klas gestrooit![]()
Gelukkig ben ik morgen vrij en hoef ik het niet op te ruimen![]()
![]()
AnnemiekvM schreef:Vandaag geprobeerd een wilde fjord te temmen. Hele ernstige rodeo's gehaden morgen gaan we het proberen op film te zetten
![]()
Het is lang geleden dat ik op zo'n stier had gezeten
Ingriddd schreef:Jullie kennen Tosca wel: ze loopt 2 uur per dag, maar ze WERKT niet 2 uur per dag.
Haha, ze lijkt wel wat op jullie: jullie KLETSEN wel zo 5 pagina's vol, maar of jullie dan ook iets VERTELLEN???
_Anneke_ schreef:wowowowhebben jullie haast ofz?
AnnemiekvM schreef:Vond trouwens nog wat foto's van mij en Urnie. Ik heb hem de eerste maand gereden en hij had toen 4 jaar niet echt wat gedaan![]()
Toen werden de paarden binnen gehaald terwijl ik in de buitenbak reed. Wilde Urnie![]()
![]()
![]()
En deze blijft grappig...
AnnemiekvM schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
GESLAAGD!!!!!!!!!!!!!!
Ik was gelijk om half 6 aan de beurt, maar kreeg pas op het einde het verlossende woord! Ik ben helemaal happy
Dominiqueee schreef:Wat gaaaaaaf! Spannend hoor, juf Annemiek
Tessa nog steeds verliefd…
Shetjjee__x schreef:Binky is de allerliefste!![]()
![]()
Er is weer eens een melige discussie:
diiLauraa schreef:WHAHAHAHAHAHHA
Iedereen ; die is het leukste, nee dat paard enz..
GELOOF MIJ! ze haleen het ALLEMAAL niet bij Final.
Final is het leukste![]()
_Anneke_ schreef:hahah neeneenee Volanda is de liefstediscussie gesloten
haha..,
Lisa heeft weer eens paard gereden:
LieZ_Horses schreef:Ik zat op...
Sherra!
x_kelsey_x schreef:hestejente schreef:Dat ik daar niet aan denkt...
Zo pauline, is nederlands je goeiste vak?
Je hebt zeker bijles gehebt?![]()
x_kelsey_x schreef:Heb gister op urnie geredenAnnet geeft echt leuk les
Urnie liep echt heel leuk!
Ga m missen
Annet zo: "Kijk die dikke fjord is netjes lopen dames!" (Heeft ze haar belgen nooit van dichtbij gezien?!
)
_Roosmarijn_ schreef:Dit gaat toch geen school-topic worden..?
hestejente schreef:Heb jij nog leuke schoolverhalen Roos? Voor het schooltopic
hestejente schreef:AnnemiekvM schreef:Sjonge, het is nog zondag hoor!!
Sorry, tja, je hebt van die sneue nerds die echt altijd bezig zijn met school. Fascinerend iets
hoor, huiswerk
hestejente schreef:Kennen jullie Coolbest met aardbei? Is lekker!![]()
![]()
*slurp*
d0nnaa_dan schreef:Hahhaha, dit is echt een geweldig topic!Van paarden naar school naar Coolbest met aarbei!
SannevdM schreef:d0nnaa_dan schreef:Hee Roos, waar ben je ineens?een kwartier geleden was je er nog...
Sommige mensen hebben ook nog een leven naast dat van bokt.nl
Dominiqueee schreef:M'n moeder vertelde net aan tafel aan mij over Mercedes (wist ik al via Bokt haha). Viel me ineens op dat dit al de 2e paard met een autonaam op stal staat, waarop m'n broer antwoordde: als er dan weer zo'n enorme Belg op stal komt, moeten ze m maar Hummer (dat is een enorme, dure auto) noemen, haha.
Karin over haar nieuwe hamster Plien:
Karin_88 schreef:Op het moment zit ze haar hele kooi om te spitten, en ze gunt me ook wat zaagsel als 'bodem' op mijn vloer
Even de stofzuiger pakken, hoe lief ik het ook vind
SuusKiiss schreef:Hoi!
Ik ben 4e met 215 punten! Raar dat jij dan derde bent Tessa!
SuusKiiss schreef:Shetjjee__x schreef:OMG IK BEN ZO DOM!!waarom is dat dan raar dat ik 3e ben? want ik had namelijk 1 punt meer![]()
(:P = niet bedoeld dat ik een punt meer had)
d0nnaa_dan schreef:Volgens mij hebben jongens uit 4 VWO nog nooit gehoord van deo. Of van het feit dat je anders gaat STINKEN. Jeetje zeg! Wat een putlucht..![]()
hestejente schreef:En die jongen, ach, 't zullen de hormonen zijn, zweetkliertjes die gaan werken enzo. Bah! Ik volg nou een keuzevak wat eigenlijk een propedeusevakje is en daar zitten ook van die knulletjes van 18. Echt van die onzekere pubers. Gelukkig stinken ze niet, tenminste niet dat ik me kan herinneren. Zal morgen es snuffelen.
hestejente schreef:Op de u-ni-ver-si-teit![]()
opmerking ook weer
En oeh, min rollator stond niet op de rem! Nou kan ik er niet meer bij en moet ik wachten tot de verpleegster hem wil aangeven. Hopen maar dat ik voor die tijd niet naar de wc hoef want ik voelde me onoverwinnelijk en errug mobiel met mijn rollator, voordat hij wegrolde dus, en een luier vond ik daarom vandaag niet nodig
josewoos schreef:Ze hebben zelfs een smiley van een NERD![]()
hestejente schreef:@ Jolanda: wie noemt mij eenIk ben gewoon erg intelligent.
AnnemiekvM schreef:Sjonge, het gaat echt nergens over! Maar ik heb eigenlijk ook niets zinnigs te melden hihi.
hestejente schreef:@ Donna: ik zit net even het topic over jouw rijbroeken te bekijken en weet je wat ik heb ontdekt? Jij hebt net zulke sloffen als ik
_Roosmarijn_ schreef:hestejente schreef:En speciaal voor Roos: Ju ligt nu op de leuning van de bank binnen aaibereik en als ik zachtjes tussen zijn schoudertjes kriebel gaan zijn oogjes steeds verder dicht...
Pauline!!!!Haha! Je laat het hoor!!
d0nnaa_dan schreef:Jullie doen dit gewoon om mij te pesten! Moest ik wéér veel gaan bijlezen!
Pagina's lang werd er besproken hoe we het zouden doen met het nieuwe topic..
_Roosmarijn_ schreef:Hihi ik ben beroemd!! In de laatste 10 pagina's mijn naam echt heel vaak voor!!
mAnDyXX schreef:haha het gaat hier ook echt nergens over he
d0nnaa_dan schreef:Jawel hoor!
Voor mensen die geen leven hebben, dus voor mensen zoals wij *ik*
josewoos schreef:CATFIGHT!!!!!
josewoos schreef:SCHEIDS!!! Waar ben je nou?
Georgette schreef:Hier!
josewoos schreef:x_kelsey_x schreef:Ja ik!Heb net op Emma gereden!
Volgens mij zit je echt in een split of niet hihi
x_kelsey_x schreef:Zie je het al voor je? Ik op zo'n mega grote belg.. zonder zadel (met hulp van annet er letterlijk op geklimd) dravend door de bak met pony's?
(en maaike, die andere belg dan
)
josewoos schreef:Ik wil een keer op die Ragebol!!!!
Doe ik wieltjes onder mijn laarzen, dan kan ik gewoon mijn benen laten hangen en meerijden haha.
Maar zo'n schatje...
_Roosmarijn_ schreef:d0nnaa_dan schreef:Hallo allemaal
@ Roos; ga je mee als chroom?Dat betekent dus dat je van het menselijk soort naar een metaalsoort verandert
![]()
Enne, ik denk dat ik tot de freak-soort behoor
Het is groom.![]()
Het blijkt maar weer hoe goed mijn Nederlands is..
![]()
Tijdens een discussie over vlees eten:
d0nnaa_dan schreef:Waarom wel een zielig kistkoekalfje/ophokvarkentje (zonder staartje en gecastreerd zonder verdoving) en geen paard wat een veel grotere kans op lekker leven heeft gehad?
Hihi, probeer even op je gevoel in te spelen
josewoos schreef:hestejente schreef:Wie is Zorro?
dit meen je niet paulien....
![]()
![]()
Nooit voorbij zien rijden???
Tessa weer over haar verslaving..
Shetjjee__x schreef:
dit is het laatste level van Bubble Struggle, heb hem nog niet gehaald maar dat red ik denk ik ook niet!
Dominique over Callista en springen:
Dominiqueee schreef:Maar ik zit toch liever op een paard dan op een hert, haha.
AnnemiekvM schreef:SannevdM schreef:Miek, ik zat nog eens even de foto's van je topic te bekijken.
Maar is onderbouwt niet met een D? Ja toch? Jij hebt met een T staan?
Maar omdat jij op de PABO hebt gezeten, begin ik nu toch te twijfelen.
Niet dat het veel uitmaakt, maar toch, haha!
Ik had het al gezien, maar kon het niet meer veranderen...SHID
x_kelsey_x schreef:'T is stil aan de overkant..
LieZ_Horses schreef:Ik loop zo een beetje tegen mezelf te praten merk ik. Triest!
d0nnaa_dan schreef:We zitten de drie biggetjes van K3 te kijken. Vet coell
hestejente schreef:Zooo, de 460 is bereikt. We kunnen nu met een gerust hart stoppen met bokken voor vandaag
AnnemiekvM schreef:Nou, ik ga er weer vandoor. Even een groep kleuters temmen haha.
d0nnaa_dan schreef:Ik moet gaan koken! Dat gaat wat worden, straks heeft iedereen voedselvergiftiging!
Waar zou het nou over gaan?
_Roosmarijn_ schreef:Waar is Pauline nou?? Dit is haar favoriete onderwerp!
x_kelsey_x schreef:En nu naar de smurfen!![]()
Ik stuur net zo'n smurfen verrassing mail naar lisa en roos.. moet je invullen van wie ze de verrassing krijgen, ik gewoon me naam ingevuld. Staat er aan het einde van de verrassing mail: Je bent gesmurfd door kelseysmurf ofzowhaha!
d0nnaa_dan schreef:KELSEY! IK HEB OOK EEN SMURF!![]()
![]()

Het schijnt te helpen om heel hard BOOM! te roepen, dan stopt ze. 

Dat ik daar niet aan denkt...

Ik ben gewoon erg intelligent.
Haha! Je laat het hoor!!