WELKOM IN DE GEZELLIGSTE MANEGEHUISKAMER VAN BOKT!!!!!!
Heel veel klets plezier allemaal.
Om niet te vergeten: Manege Veldt: Part 1
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

LIQUITA schreef:
. Maar dan heb je ook wel wat!!!! 
LIQUITA schreef:Waar is iedereen nou? Zijn we maar met z'n 2en benookduiker?

LIQUITA schreef:Pffft...GELUKKIG er zijn nog meer schatjes!!! Ik dacht dat ik helemaal in m'n eentje een feestje moest gaan vieren.
![]()
![]()
PROOST
THANKS!!! Ik was er helemaal een beetje zenuwachtig voor
Shenavallie schreef:HA HA HA, je kunt dus met een gerust hart straks je bed in

LIQUITA schreef:THANKS!!! Ik was er helemaal een beetje zenuwachtig voor

Rockoo schreef:Mijn wedstrijd ging ZEER slechtliquita hoe is het op de wedstrijd gegaan en met de andere.
. Weer een en al spanning...kon geen een onderdeel normaal rijden. Ik heb zelfs de 2de proef niet gereden. Ik heb vandaag besloten om even een zomerstop te houden en eerst maar eens flink te gaan trainen.
. Marleen had 2 winstpunten en Grardus 1. Tamara had geen winst maar niet slecht gereden. LIQUITA schreef:
Om niet te vergeten: Manege Veldt: Part 1
winnitou schreef:Is er soms wat leuks op tv. er is hier bijna niemand meer.
rockoo schreef:winnitou schreef:Is er soms wat leuks op tv. er is hier bijna niemand meer.
Ja belgen in de rimboe

winnitou schreef:Is er soms wat leuks op tv. er is hier bijna niemand meer.

LIQUITA schreef:Rockoo schreef:Mijn wedstrijd ging ZEER slechtliquita hoe is het op de wedstrijd gegaan en met de andere.. Weer een en al spanning...kon geen een onderdeel normaal rijden. Ik heb zelfs de 2de proef niet gereden. Ik heb vandaag besloten om even een zomerstop te houden en eerst maar eens flink te gaan trainen.
De andere zijn goed gegaan. Marleen had 2 winstpunten en Grardus 1. Tamara had geen winst maar niet slecht gereden.