Hippisch Centrum Barendrecht

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Smartiej

Hippisch Centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 14:59

Ik heb overal gezocht, en bijna alle topics over HCB zijn gesloten. Nogal veel disscusies over hoe goed of hoe slecht de manege is enzo... maar ik vond het dus maar tijd om gewoon een topic voor de mensen die er hebben gereden of rijden te openen. Tuurlijk kan je gewoon je mening geven, en dan vind ik niet dat mensen daartegenin moeten gaan. Geen disscussies daarover, er zijn er al genoeg.

Je kan wat vertellen over:

De paarden (die je kent of waar je op rijdt)
De sfeer
Wedstrijden die je hebt gereden enz.

Ik hoop dat er een beetje animo voor is Bloos

Woman

Re: Hippisch Centrum Barendrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:17

hoi hoi , nou ik rij ook bij hcb en ik heb het reuze naar mijn zin.. heb idd ook al die verhalen gelezen en gehoord en ik moet zeggen ik merk er niks van en alle mensen zijn hartstikke aardig...Lachen de sfeer is top en ze hebben hartstikke leuke paarden ..

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:21

Ik heb er gereden en ik behoor tot de groep die het er niet naar hun zin hadden of hebben, meer ga ik er niet over zeggen, want ik heb geen goed woord over deze manege!!!

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:25

Heeej Lachen
Ik rij sinds een half jaar niet meer op hcb.
Ik heb er jaren met plezier gereden,.Ik heb hanna nog geleast. Ook reed ik altijd wedstrijden. Hanna miss ik nog steeds best wel erg. Hoe gaat het nu met haar ??

Fritsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:33

Ik heb er vroeger 3 lessen gehad. Maar ik vond het niet leuk. Hoe l*llig het ook klinkt. Ik vond de stands verselijk. En je werd na gekeken omdat je toevallig niet zo heel erg kakkerig was.
Wat ik van Mascha hoor (isabelliej) heeft die het er heel erg naar de zin gehad. Dus het zal aan mij liggen.

Woman

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 20:34

Isabelliej schreef:
Heeej Lachen
Ik heb er jaren met plezier gereden,.Ik heb hanna nog geleast. Ook reed ik altijd wedstrijden. Hanna miss ik nog steeds best wel erg. Hoe gaat het nu met haar ??

ik zal morgen eens voor je kijken hoe het met hanna gaat haha.. k rij zelf nooit op pony's dus kom eigenlijk nooit bij ze... Bloos

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-06 21:11

Citaat:
Heeej
Heeej Lachen

Wat toevallig! Ik lease Hanna nu Tong uitsteken (volgens mij as enige van de hele manege). Ze is echt een hele tijd kreupel geweest een tijd geleden, maar nu is alles weer prima. Ik vind haar zo leuk omdat ze zo lekker fris en krengerig is maar toch ook superlief. Zij is echt de reden dat ik weer gepassioneerd met paardrijden bezig ben. Ik rij nu ook wedstrijden en dat gaat supergoed! (al vindt ze het af en toe wel eng). Ik vind het alleen wel jammer dat haar rug zo rot (stijf) is. Hierdoor gaan sommige oefeningen niet zo. Maar ze is kerngezond verder! Haha! Ik hoop dat je er wat aan hebt...

xxx

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:00

Heeeee!
Jij ook al op Bokt? Hahah nouja mij ken je wel Tong uitsteken
En je weet vast ook wel wat ik van HCB vind Clown
Zie je zaterdag weer!
Kus Marloes

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:08

48str4ct schreef:
Isabelliej schreef:
Heeej Lachen

ik zal morgen eens voor je kijken hoe het met hanna gaat haha.. k rij zelf nooit op pony's dus kom eigenlijk nooit bij ze... Bloos

Hahha is goed Tong uitsteken

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:12

Smartiej schreef:
Citaat:
Heeej
Heeej Lachen

Wat toevallig! Ik lease Hanna nu Tong uitsteken (volgens mij as enige van de hele manege). Ze is echt een hele tijd kreupel geweest een tijd geleden, maar nu is alles weer prima. Ik vind haar zo leuk omdat ze zo lekker fris en krengerig is maar toch ook superlief. Zij is echt de reden dat ik weer gepassioneerd met paardrijden bezig ben. Ik rij nu ook wedstrijden en dat gaat supergoed! (al vindt ze het af en toe wel eng). Ik vind het alleen wel jammer dat haar rug zo rot (stijf) is. Hierdoor gaan sommige oefeningen niet zo. Maar ze is kerngezond verder! Haha! Ik hoop dat je er wat aan hebt...

xxx

Oh echt wat leuk Lachen
Hanna is ook echt heel lang mijn favo pony geweest.
Ik heb er eerst de B, L proeven mee gereden tot de L2.
En daarna ben ik met haar tot de F10 gekomen en toen ben ik van de manege afgegaan Knipoog
Maare hoe heet je ?? Miss ken ik je wel!!

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:13

Marloess_ schreef:
Heeeee!
Jij ook al op Bokt? Hahah nouja mij ken je wel Tong uitsteken
En je weet vast ook wel wat ik van HCB vind Clown
Zie je zaterdag weer!
Kus Marloes

Nee zou echt niet weten wie je ben hoor Tong uitsteken haha
Hoe was het maandag bij huis werk maak uur ??? Knipoog

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:22

Hahah ik had het eigk tegen Marthe Tong uitsteken
Maargoedd.
HOOOOOIIIII MAS Haha!

En jaa het was echt super daar man! Vork

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-06 22:27

Ik heb er lang geleden gereden . Van 1978 tot 1991. Oude stempel dus. Haha! De paarden en pony's van toen zijn er al lang niet meer. Heb er ook nog met een eigen paard gestaan tot Filip Dros kwam, toen ben ik weggestuurd. Bloos

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-06 17:38

Heey Marloess! Tong uitsteken

@Isabelliej: Marthe Veen, maar mss ken je me alleen van gezicht, ik moet maar eens een profiel aanmaken, Ik ken jou iig wel (van gezicht). Bloos

Isabelliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-06 19:29

Jaa ik weet al wie je ben:)

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 11:22

Hoihoiii
Ja ik rij ook bij HCB.. ik ken jullie bijna allemaal wel Lachen
naja zaterdag weer wedstrijd ik hoop dat het wat beter gaat als vorige keer Bloos
@smartiej.. eveline least hanna ook (samen met Jamie) maar nu wordt ze vooral op jamie gezet nu ze weer loopt maar ik geloof dat ze eigenlijk ook hanna least is een beetje onduidelijk Tong uitsteken

doeiiixx

moniquebosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 13:39

windhond schreef:
Ik heb er lang geleden gereden . Van 1978 tot 1991. Oude stempel dus. Haha! De paarden en pony's van toen zijn er al lang niet meer. Heb er ook nog met een eigen paard gestaan tot Filip Dros kwam, toen ben ik weggestuurd. Bloos

haha zoals vele met je mirjam.
waren wel leuke tijden ook bij barendrecht

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:15

@ Marthe; doe jij zaterdag mee met de wedstrijden? Clown

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 21:23

moniquebosch schreef:
windhond schreef:

haha zoals vele met je mirjam.
waren wel leuke tijden ook bij barendrecht

Dat is lang geleden! Ik kwam er rijden toen ik 8 was, dat was in (eeehm) 1996. Toen gaf Philip Dros nog les en waren er veel andere pony´s (Pukkie, Tarzan, Linda, Laska, Cuppido). De paarden van toen weet ik niet veel over.
@Suuszels: Ow, dat zou best kunnen, ik dacht dat ze nu idd weer op Jamie reed sinds dat die beter is omdat hij wat soepeler is. Succes zaterdag Vingers aflikken

@Marloess_: Ik doe ook mee Haha! . In de F7. Jij?

xxx

Marloess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:28

Op Tarzan heb ik leren rijden Lachen
Cupido ken ik ook nog, van ponykamp van die manege in Amsterdam,
die was ook van Filip. Heb nog foto's van al die pony's Tong uitsteken
Met dat ponykamp had ik Napoleon, weet niet of die eerst op Barendrecht stond?

@ Marthe, ik doe niet mee, ga me denk ik afmelden, ivm mn rug enzo, van zaterdag.

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 21:35

@ Marloes: Ow, dat is waar ook, hoe gaat het nu met je rug en je nek? (Nja, blijkbaar niet al te best dus..) Echt jammer Verdrietig Heel veel beterschap iig!!!! Ach gut

xxx

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:39

aahhww Tarzan Lovers ohh dat was zo'n lieve pony.. daar heb ik ook op leren rijden (ben er ook nog een keer vanaf gevallen Bloos) heb er ook mijn eerste wedstrijd op gereden Haha!

@smartiej: dankje Lachen
het zijn toch dit keer de Bproeven?

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 21:44

@ Suuszels: Ja klopt... Ik was vorige keer zo stom, moest ik een A proef rijden, had ik in mn hoofd dat ik een B proef ging rijden. Jury mn proef onderbroken. `je moet een A proef rijden hoor´. Ik mn proef naar mijn gevoel helemaal verpest, werd ik 1e... Tong uitsteken . Maar ik kijk voortaan wel 2 x welke proef ik nou moet doen... Knipoog
Tarzan beet mij altijd, ik vond Linda helemaal geweldig, daar hem ik mn 1e wedstrijd op gereden...

xxx

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-06 21:51

Aaahww Tarzan heeft mij gelukkig nooit gebeten (wel over mijn hoofd heen gelopen Bloos).. ik ben geloof ik een van de laatsten geweest die op hem had gereden, hij was kreupel toen ik met hem de les inging en de week daarna hadden ze hem in laten slapen
Linda ken ik geloof ik niet? ik ben juni 1998 begonnen met rijden dus misschien was zij er toen nog niet? of heb je een foto van haar miss herken ik dr?
bij de vorige wedstrijden was ik er niet.. maar alsnog gefeliciteerd!

Smartiej

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-06 22:00

Een foto van Linda staat ook wel op het forum van de Hollandsche Manege, daar stond ze later

viewtopic.php?f=89&t=630576&start=275&st=0&sk=t&sd=a. 12e pagina, 3e foto. Ze was zwart met af en toe wat witte vlekken (en lief!). Ik weet niet hoelang ze in barendrecht heeft gestaan, maar er werden af en toe pony´s 'geruild'. Ringo komt bijvoorbeeld ook uit Amsterdam...

xxx