Wij ( Bonnie_theun en Imitador ) zijn op ponykamp geweest bij manege de Burght. En daarom willen wij graag weten wie daar nog meer is geweest of daar nu rijdt?!
Nou, meldt je aan!
Dus: Let's get started
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Master en Raski keerde vlak daarvoor om en rende t bos weer in

) 14 jaar geleden een weekje ponykamp gedaan! Samen met mijn vriendin Samantha, was wel erg lachen hoor. Ik was helemaal gek van een IJslander ....ehm Alytha geloof ik, een bonte als ik het me goed herinner
. Verder heb ik nog op een erg sloom paard gereden, Zwillinge (zij had een veulen)...sjonge verder weet ik het echt niet meer... Heb nog ergens een groepsfoto liggen geloof ik... Oh ja en er stond een heel jong paard I geloof ik...

alleen de laatste keer met Xemer niet, en de keren dat ik er in stap op ging 

niemand van Utah? 

Fantine schreef:bult vond ik altijd engalleen de laatste keer met Xemer niet, en de keren dat ik er in stap op ging
Zwillinge moest ik op een gegeven moment ook vaak op, idd niet echt snel, behalve met springen, liep ie wel door
Yuri is zeker aardig wit nu?
leuke fotos janiemand van Utah?
en wie is Tinkerbel? denk na "mijn tijd"
en Tinkerbell is een klein wit ponytje,,egt een schatje,,hoe groot zal ie zijn,,kleine A denk ik? Fantine schreef:hm wie weet zijn we elkaar wel tegengekomen
of niet

laatste keer dat ik daar reed, reed ik op Yuri maar was toen nog aardig grijs
wel fijn beestje, humor, lag er in de hoek nog half naast
).
Als je lijstje interessant vind, moet je het zeggen. We hebben trouwens ook nog een lijstje met alle paarden die daar op dat moment stonden... 
Imitador schreef:Ik zal hem morgen erop zetten en Bonnie_Theun wil vast die andere erop zetten. Ik ga zo lekker naar bed!