Wie reed/rijd er allemaal bij manege wilten oftewel HC de Haerst?
Ik reed op de manege, ben eraf gegaan omdat ik wat dichterbij huis wou rijden.
Maar ik mis toch wel de paarden
Vooral Rivaldo 
dus misschien ga ik er weer rijden..

Groetjes van Mandy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Vooral Rivaldo 

) dexter en Rivaldo
en My Lady
XxxX

hoor nl nog wel eens wat
.
en pebbles die rijd heel fijn, alleen vind ik haar op stal eng
)). Mijn toppertje is en blijft Millennium, ookal rijd ze niet meer mee met de lessen en zal ze weg gaan zodra haar rijdster een andere pony heeft gevonden. Ze zal het zeker weten fijn krijgen in Nieuwleusen! (jammer alleen dat ze nu kreupel is, verbandje staat ook zo zielig om haar been
)
: wanneer je gewoon lekker normaal tegen haar doet, zal ze weinig uithalen en ook, voor zover ze zichzelf onder "controle" kan hebben
, weinig gekkigheid uithalen. Is maar net hoe je zelf tegen over het paard staat (denk ik dan
).
alhoewel ik dr laatst wel helemaal heb gepoetst en opgezadeld
oh wat was ik trots op mezelf, en wat heeft pebbles toen veel knuffels gekregen
ze deed toen helemaal niet lelijk tegen mij
haha. Maar goed dat het zo fijn ging, met poetsen en opzadelen! En nee, ik vind het niet raar hoor, dat je haar op stal soms een beetje eng vind. Het was ook niet aanvallend bedoeld, van wat ik zei. Ze heeft mij nu 3 keer gebeten
, ik vond het "vroeger" ook niks om bij haar in stal te gaan en te poetsen en opzadelen, maar op de een of andere manier is dat nu over.
Snap zelf ook niet waarom, aangezien ze mij dus 3 keer heeft gebeten, maar die angst voor haar is nu gewoon weg.
. Ik heb MillenNium, met dubbel N erin. Deze nickname was ook nog niet bezet, omdat die andere met enkel N is geschreven