Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dintjo0W schreef:ik rijd niet op nieuw hagenauwe maar ben er wel eens geweest. Rijd jij er zelf? Ik vond het best een leuke manege, alleen wat klein.
Ik vond Ypsylon zoown sgatig paardje.
dintjo0W schreef:Ik was er ongeveer een jaar geleden, om aan iemand die daar werkt te vragen waar mijn lievelingspaard was
Moosje schreef:Ik heb er stage gelopen. Annemiekvm hier op bokt heeft haar paardje er ook staan (Tommy)
Georgette schreef:Ik heb er, net zoals Monique, stage gelopen. Ik was altijd gek op Bella en Binky
dintjo0W schreef:ik rijd niet op nieuw hagenauwe maar ben er wel eens geweest. Rijd jij er zelf? Ik vond het best een leuke manege, alleen wat klein.
amondi schreef:dintjo0W schreef:ik rijd niet op nieuw hagenauwe maar ben er wel eens geweest. Rijd jij er zelf? Ik vond het best een leuke manege, alleen wat klein.
Ypsilon!!!!!! die was van mijn vriendin, die zelf een kleine manege had hier in de buurt. Hij was te groot/slim voor de ponykinderen en er was maar 1 volwassenles....
We hebben hem toen zelf naar Leusden gebracht.
Als iemand wat meer weet over dit paardje hoor ik het graag.