Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:23

omdat ik van stalgenoten en ook niet stalgenoten steeds te horen kreeg dat ze een topic over stal midden delfland wel grappig zouden vinden........... bij deze Haha!

weet btw niet zeker of het hier hoort, maar anders hoor ik het wel!

dus............. midden delflanders en niet midden delflanders, spui maar Haha!

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:24

heee leeuuk!! een eigen topic *LOL*
ik heb je net een pb gestuurd Schijnheilig

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:28

mag iedereen van stal hier komen? of moet je dan een bepaald aantal berichten hebben?

leuk zo tegen mezelf banketstaaf Schijnheilig ik ga ook maar eens slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:29

haha! ik geloof dat je een aantal berichten moet hebben ja! ach, hebben sommige onder ons meteen een goede reden om meer te gaan bokken Haha!

wat een rotweer vandaag trouwens he... [paard] vandaag lekker een paar uurtjes losgegooid, ook even met Fardos en Yustin, dus ze hebben zich iig kunnen uitleven!

heb alweer zin in morgen (oh nee, vandaag)

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:36

vandaag? is het al zo laat!! >;) Bloos
ik ga maar eens slapen geloof ik, lekker op tijd naar stal, dan kan evita misschien ook nog een keertje los Knipoog als ze niet uitbreekt tenminste...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 00:39

haha! ja net als jol vandaag... staat ze ineens voor mn neus, de paal 'hing' nog gewoon voor de ingang Verward dus hoe ze het m nou weer heeft geflikt Verward nou, trusten en tot vandaag Haha!

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 10:44

Olee.... ons eigen topic jippie.... kunnen jullie me een beetje op de hoogte houden van wat ko allemaal uithaalt als ik er niet ben Knipoog

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 12:53

Mag ik mee praten van jullie Bloos ?

Jolly is denk is denk ik gaan kruipen Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:12

Kijk dit is nog eens een goed topic OK dan!

Vandaag toch even snel een stukje naar buiten gegaan met Yus. Het ging super.

Irene: Is mijn vader niet te vervelend geweest vandaag op de kar? Kan me er namelijk iets bij voorstellen hoor Haha!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 15:13

Dit topic vind ik trouwens beter passen bij het kippenhok. We hebben toch wel een beetje inhoud?? Clown

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 17:40

Tuurlijk houden we inhoud...anders komt er een slotje op Haha! en dat willen we niet!!!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 17:47

Nou op naar het kippenhok zou ik zeggen !!hahaha

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:15

elady schreef:
Mag ik mee praten van jullie Bloos ?

natuurlijk gezellig *LOL* je staat op de foto op de site dus je bent ook wel een beetje midden-delflander Knipoog

Evita was SUPERRRR!! Cool ik heb ook een paar stukjes gestuurd en ik vind het echt heel leuk, Evita ook trouwens.. die had het liefst de hele weg gedraaft Knipoog en nee hoor je vader was niet vervelend, hij deed alleen een beetje eng door tussen de paaltjes door te gaan Nagelbijten / Gniffelen (wat inderdaad dus achteraf makkelijk bleek te gaan Haha! )

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:48

Ireentjuh schreef:
en nee hoor je vader was niet vervelend, hij deed alleen een beetje eng door tussen de paaltjes door te gaan Nagelbijten / Gniffelen (wat inderdaad dus achteraf makkelijk bleek te gaan Haha! )

Hahaha dat deed hij vd zomer ook bij mij. Ik vond het ook vreselijk en toe ik ging meten kon het inderdaad ook makkelijk Blond Hij schijnt het dan toch iets beter te zien dan wij!!

Maar wel heel leuk dat het zo goed ging met Evita. Wat is ze toch een schat Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 18:54

hahaha! ja he marieke! nou, volgens mij was ie vandaag wel braaf!

elady, alleen maar gezellig toch? hoe meer zielen hoe meer vreugd, en [paard] kruipen? zou best kunnen... hoewel...

ik dacht al, wat zag ik nou door de lucht vliegen joh? was het [paard] zeker Haha!

was idd leuk op de wagen vanmiddag! doodeng, zo tussen die paaltjes door, maar je pa is wel een echte stuurman hoor! vindt het maar knap, hoe hij dat vanmiddag allemaal deed!

ik heb vanmiddag heerlijk nog een klein rondje gemaakt in het park, jammer toch dat de ruiterpaden zo slecht zijn, misschien moeten we toch eens contact opnemen met de gemeente?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:06

Ja dat vind ik een goed idee. Iemand een diee waar je dan presies moet wezen? Is het gemeente schipluiden of delft?? Verward

Anoniem

trouwens... voor ik het vergeet Haha! moossie staat in de plaatselijke krant! (de delftse post!) bij dat stukje over dementerende ouderen! we zullen eens kijken of we dat stukje in kunnen scannen Haha! Haha!

Anoniem

schipluiden trouwens, midden delfland valt onder schipluiden!

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:07

Anique_Vaandrig schreef:
was idd leuk op de wagen vanmiddag! doodeng, zo tussen die paaltjes door, maar je pa is wel een echte stuurman hoor! vindt het maar knap, hoe hij dat vanmiddag allemaal deed!

sssst niet te hard zeggen hoor anders krijgt hij straks nog verbeelding Haha!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:08

Nee, Schipluiden valt onder gemeente Midden-Delfland Lachen

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:14

lijkt me wel handig om een keertje contact op te nemen met de gemeente.. erg leuk dat ze ruiterpaden aangelegd hebben, maar als ze alleen in de zomer te rijden zijn hebben we er weinig aan...
anique we moeten ook nog eens naar de gemeente voor die wilgentakken!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:16

sjonniej serieus? nouo, dan bellen we maar eens een keertje met de gemeente midden delfland Haha! of zouden we beter kunnen schrijven Haha!

ireentjuh, zullen we maandag eens bellen?

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:18

Anique_Vaandrig schreef:
trouwens... voor ik het vergeet Haha! moossie staat in de plaatselijke krant! (de delftse post!) bij dat stukje over dementerende ouderen! we zullen eens kijken of we dat stukje in kunnen scannen Haha! Haha!

JIJ BENT GEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Haha!

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:20

He bah, ja Tong uitsteken Ik de winter/herst is het altijd zo'n vieze blubberbende in het abswoudse bos! Blegh Boos! Vooral daarzo in die ene bocht, weel je wel

*jakkie*

En dat lange rechte pad waar een tijdje terug allemaal hopen zand lagen is ook ALTIJD vies Verdrietig
Maar daar heb ík geen last meer van
Verdrietig Nu woon ik in the middle of nowhere ergens in een gat in Drenthe, met een 10x zo vies bos aan de overkant *LOL*

*verwijderd zicht snel van dit topic Is geen StalMiddendelfland miepje!! Bloos!*
Ik heb alleen een dikke shet ingereden voor een kennis die daar wel stond Tong uitsteken Okki genaamd Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-04 19:44

moossie schreef:
JIJ BENT GEMEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN Haha!

nee ik ben lievvvv *LOL*

haha heinekengirl, kan gewoon blijven hoor Haha! okki van bennie en okki toch? van gabrielle?