ik heb zelf zondag een F-proef! ik rij nu voor de eerste keer f2
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kimmillie schreef:hee, ik ben tot f11 gekomen (je kunt tot f12) totdat ik van die manege ging en bij een particulier ging rijden.
daar rij ik nu officieel wedstrijden
RusselNuwell schreef:kimmillie schreef:hee, ik ben tot f11 gekomen (je kunt tot f12) totdat ik van die manege ging en bij een particulier ging rijden.
daar rij ik nu officieel wedstrijden
F20 tegenwoordig, of eigenlijk al een aantal jaren.
Ik ben in de F12 gestopt, steeds dezelfde jury en kreeg commentaren waar ik het niet mee eens was (lees: de dingen die ik zeker weten goed deed werden slecht beoordeeld, de dingen die ik slecht deed had ik achten of zelfs negens voor, tot zelfs commentaar dat ik in draf zat, terwijl ik toch echt duidelijk in galop zat). Inmiddels rijd ik ook niet meer bij een manege.
LoverHorses0 schreef:Pfoe! ik denk als je tot de f12 wil komen dat je dan echt wel een paar jaar bezig bent of niet?

ik denk dat ik maar eens gewoon ga kijken wat f2 is en daarna zie ik wel of ik naar de f3 ga

PuurxNatuur schreef:Leuk allemaal!
Ik rijd in maart mijn f4 2e x wedstrijd. Maar ik heb nog nooit een diploma gehaald?
Bij de f2 was ik 1e geworden met wisselbeker en theorie 0 fout
en bij de f4 1e x was ik ook 1e geworden + theorie 0 fout
en bij de f4 2e x was ik 2e geworden??
Hoe kan ik nu nog geen diploma hebben?