Deel 3 was supergezellig, en we gingen en razendsnel doorheen.
We hebben er maar 5 maanden over gedaan.
Tegen alle nieuwe mensen zeg ik: Welkom en praat gezellig mee!
Tegen alle mensen die er al waren zeg ik: Welkom terug!
Plezier …. En …… crossen!

Daarnaast heerst er een zeer besmettelijke ziekte hier in het topic:
De gekke-paardenziekte:

Stal 't Reelaer is een mooie paardenboerderij in het bosrijke Salland. Ze organiseren manegelessen, managementtrainingen, ponykampen, ruiterbewijsweekenden, trektochten, natural horsemanshipdagen, kinderfeestjes en andere ruitervakanties.
Ze hebben een kudde van ongeveer 45 paarden en pony's, die ze op een zo natuurlijk mogelijke manier houden in een grote groep, waardoor de paarden en pony's een sociale eenheid zijn en een eigen rangorde hebben zoals dat bij een kudde in het wild ook gaat. Net als in het wild wordt deze kudde geleid door een dominante hengst (in ons geval een ruin) en een alpha merrie en bieden zij de rust en zekerheid aan de groep zodat deze zich veilig voelt. Ieder jaar mag een eigen hengst bij het Reelaer dekken, komen er in het voorjaar veulens en leiden ze de jonge paarden op.
In mei beleren ze dan de jonge paarden en leiden hen op tot rijpaard. Hierbij staat het kuddegedrag en het begrijpen van de 'paardentaal' centraal.
Mensen uit het vorige topic met een foto van zomer 2010.
Lindi en eigen paard Demi.

Iris en verzorgpony Iris
Emy en manegepony Amber.

Madelyn en manegepony Jade.

Claire en manegepony Amber.

Caroline en eigen paard Loki.

Emma en manegepony Texas.
Sanne en manegepony Onyx.

Thamar en eigen paard Jip.

Veerle en eigen paard Tammy.

Ruth en manegepony Onyx.
Loes en eigen paard Renaldo
Sorry mensen, die ik ben vergeten of waarvan ik geen foto’s heb.
Nog een foto, die uit het vorige topic komt, maar die gewoon zo leuk is dat hij hier ook een plekje verdient!

Veel plezier in dit nieuwe topic,
dat we maar net zo snel mogen gaan als de vorige!