Ga je mee? Naar kamp Poelenburgh aan zee! [Deel 2]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xTralala

Ga je mee? Naar kamp Poelenburgh aan zee! [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 21:41

Afbeelding

En hier is EINDELIJK deel 2!
Deel 1 was een ontzettend gezellig topic en we gaan hier met veel plezier!
Verder wil ik Irene bedanken voor het helpen met de opening!

En hieer, de mensen die mee kletsen!
Nou van wie ik een foto heb gehad!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

….. in 1 minuut! :D

_Undercover » Emma! Ze slaap op haar zij in een lucifer doosje, heeft geen muismat en gebruikt geen deo! Als ze een dag onzichtbaar was zou ze veel chocola en ijs stelen, haar favoriete woord is: Geil. Ook zij maakt teveel grote blunders maar kan zich niks herinneren en wanneer haar beste vriendin een jongen blijkt te zijn zou ze schrikken maar er daarna wel over praten. Ze houd van de lente maar is liever dood dan naakt een spreekbeurt voor de klas te moeten houden. Verder plaste zij voor het laatst in haar bed toen ze 3 was, als ze god een vraagt mocht stellen dan zou ze vragen wij zijn ouders zijn, wanneer ze wakker wordt en de enigste op de wereld blijkt te zijn met 2 schapen dan zou ze de schapen kindjes laten maken. Haar favoriete seizoen is de Lente en als haar broek uitscheurt midden in de stad dan zou ze naar het dichtstbijzijnde toilet rennen en er niet vanaf komen totdat een vriendin een nieuwe broek voor me heeft gekocht.

xApple, oftewel.. Manon! Manon slaapt op haar buik met haar ogen dicht in een 2 persoonsbed. Als haar beste vriendin van het andere geslacht zou zijn, dan wist ze het! Ze heeft geen muismat maar als ze er 1 had dan zou ze er een foto van Kyra opzetten. Manon ruikt lekker door de roze deo van Rexona en haar favoriete woord is Boeiend! Als Manon naar rechts kijkt dan ziet ze links de muur. Haar favoriete seizoen is de zomer. Als haar broek uitscheurt midden in een drukke stad zal ze eerst lachen, dan huilen en dan een cheap ass broek kopen bij de bristol. Ze werkt op een peuterspeelzaal en haar grootste blunder was, aan een (dikke) vrouw vragen of ze weer zwanger was! Oepsss.. Heel stiekem plast Manon nog in haar bed! . Verder is Manon liever dood dan een schaap? Als ze 1 dag onzichtbaar was, zou ze in haar ondergoed op de bar dansen, dingen stelen uit winkels (Foei! ) en mensen duwen en uitlachen! Wanneer ze wakker wordt en de enigste op de wereld met 2 schapen blijkt te zijn, zou ze eerst genieten van haar broodje shoarma en daarna van een flat afspringen!

_Irene11_, IRL Irene maar voor ons.. Ireen! Zij slaapt (heel gek) met haar ogen dicht. Ze heeft geen muismat en haar favoriete deo is van Deoleen. Wat je Irene heel vaak hoort zeggen is; Oehh, Cool!
Wanneer haar beste vriendin van een ander geslacht blijkt te zijn zou ze nog steeds vriendinnen blijven. Zij ziet links, als ze naar rechts kijkt het raam. Als ze wakker wordt en de enigste persoon op de wereld blijkt te zijn met 2 schapen dan zou ze voor nakomelingen zorgen! Verder is haar lievelings seizoen de zomer en maakt zij (gelukkig) nooit blunders. Wanneer zij god 1 vraag mocht stellen zou dat de vraag zijn: Waarom hechten mensen zich aan u? Ze plaste voor het laatst in haar bed toen ze 5 was en als ze een dag onzichtbaar was zou ze alle cadeau’s van sinterklaas stelen. Verder kan Irene heel creatief zijn met een plastic zak als haar broek midden in de stad uitscheurt.

Merel_gomez, Merel! Merel heeft een hele mooie neopets muismat en ze slaapt in haar bed op haar rug. Als haar beste vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn is ze even heel lang stil zijn en moet ze nadenken. Dan zegt ze heel droog Oké. De deo die zij altijd gebruikt is van Rexona Girl, tropical power. Als je iemand vaak ‘O god’ hoort zeggen dan weet je dat merel in de buurt is. Ze wist niet wanneer ze voor het laatst in haar bed had geplast en ze wist ook geen blunder. Wanneer haar broek uitscheurt midden in de stad dan zou ze zich dood schamen en heel snel naar huis willen of een nieuwe broek aan trekken. Als naar rechts kijkt dan ziet zij links haar bed. Op de vraag: Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen? Gaf zij als antwoord: ,Wat er in de toekomst op mijn pad gaat komen of hoe mijn lever er over 3 jaar uit ziet’. Merel is liever dood dan dat ze een eenzaam leven heeft. Als ze 1 dag onzichtbaar was zou ze lekker gaan gluren bij de buren. Ze zou het heerlijk rustig vinden als ze wakker werd en ze alleen bleek te zijn met 2 schapen.

En hier is Nestle! Voor ons rachelle, met een muismat van Edward Cullen :~ . Ze slaapt niet? en ze gebruikt de deo van Fa. Als ze 1 dag onzichtbaar was zou ze mensen irriteren en een paard stelen (wat ze er daarna mee doet? :P ). Links ziet ze, als ze naar rechts kijkt de PC met bokt. Wanneer haar vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn dan zou ze haar vaag aan kijken maar toch vrienden blijven. Haar grootste blunder was zeggen dat ze iemand een sloeber vond terwijl die gene bij haar in de bus zat. Haar favoriete seizoen is de Lente (hehe eindelijk wat anders!) en als ze god 1 vraag mocht stellen dan zou ze haar vader terug wensen. Ze benadrukt dat ze hier GEEEN ervaring mee heeft,maar als haar broek uitscheurt in de stad dan zou ze haar vest om haar middel knopen. Ze plaste voor het laatst in haar bed toen ze 5 was en ze zegt vaak het woord Peace! Zelfmoord plegen zou ze als ze de enigste op de wereld was met 2 schapen en ze is liever dood dan een.. kakker?

StillAngel, ook wel genoemd: Angela! Ze zegt, wanneer ze 1 dag onzichtbaar is, dan zou ze: Alle leraren en mijn vijanden pesten door ze achterna te zitten en een lief briefje te schrijven voor iemand van wie ik hou, en chocolade kopen (ja dat is dan gratis, want ik jat het dan gewoon haha) voor mensen die verdrietig zijn. Angela slaapt heel privé en we willen vast geen details weten, op haar muismat staat zij met Ghandy een lieve fjord en ze gebruikt verschillende deo’s! Wanneer haar broek uitscheurt midden in de stad, dan zou ze een winkel in rennen, in het pashokje gaan staan. Als ze iemand bij zich heeft dan koopt die maar een simpele broek en trekt ze die aan. Ze zegt vaak húh of wat, en ze snapt niet dat ze links iets kan zien wanneer ze naar rechts kijkt _O- . Verder is zij liever dood dan dat ze mee moet doen aan fear factor (ze is niet zo’n held :+) Haar grootste blunder was een smsje naar een jongen sturen of hij wat leuks wilde doen en toen vertelde hij het door aan de hele school. Angela is heel nieuwsgierig want als ze god 1 vraag mocht stellen dan zou ze vragen of ze meerdere vragen mocht stellen! Ze weet niet meer wanneer ze voor het laatst in bed plaste en ze houd van de zomer (al mag het dan niet te warm zijn want dan kan je niet meer paardrijden)! Als haar beste vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn zou ze heel verbaasd zijn waarom zij/hij dat niet even eerder kon vertellen. Wanneer ze wakker wordt en blijkt de enigste op de wereld te zijn met 2 schapen dan zou ze ze laten paren wanneer het een mannetje en vrouwtje zijn want dan heeft ze er geen 2 meer! Daarna wordt ze schapenfluisteraar!

Ze slaapt op haar rug/zij in een hoogslaper, ze heeft een muismat van neopets, haar favoriete seizoen is de zomer en ze is liever dood dan dementerend. Jaa dit is.. Kitty! Wanneer ze 1 dag onzichtbaar is zou ze de stallen van Edward Gal induiken en rondkijken en als ze wakker wordt en ze blijkt de enigste op de wereld te zijn met 2 schapen dan zou ze het beste er van maken met de schapen. Ze gebruikt de Rexona tropical power deo en het woord dat ze vaak zegt is: Jezus! Ook kitty wist niet meer wanneer ze voor het laatst in haar bed plaste en jaaa, we hebben weer een blunder: Wat mij nog erg bij staat, dat ik 2 jaar geleden een verkeerde pony had gezadeld. Ik dacht dat dat de goede pony was :+ . Als ze god een vraag mocht stellen dan zou ze vragen waarom het ene land rijk is en het andere land arm. Links ziet ze als ze naar rechts kijkt haar bed en wanneer haar beste vriendin een jongen blijkt te zijn zouden ze nog steeds vrienden blijven. Als haar broek uitscheurt midden in de stad zou ze snel een kleding winkel induiken en een nieuwe broek kopen.

En hier de gekkeee _BLOEMPOTJE > Charlotte! Ze slaapt heel slapend en heeft ook geen muismat. De deo die zij gebruikt zijn van Rexona & Dove (voor iedere oksel 1? :P ) Wanneer haar broek uitscheurt midden in een drukke stad zou ze heel hard lachen en een vest op haar middel knopen of een nieuwe broek kopen. Het woord dat zij vaak gebruikt is Topper en haar favoriete zin is: God straft meteen. Als ze 1 dag onzichtbaar was zou ze snoepjes bij de kruitvat pikken en wanneer haar beste vriendin een jongen blijkt te zijn vind ze dat niet vreemd, je moet doen wat je leuk vind en ze heeft er geen moeite mee. Ze weet ook niet wanneer ze voor het laatst in bed plaste en ze maakt veel blunders, de gene die ze zich nog kon herinneren was dat ze midden in de aula onderuit ging. Verder is zij liever dood dan een leven zonder paarden en ze houd van de zomer.. Als ze wakker wordt en de enigste op de wereld blijkt te zijn met 2 schapen zou ze heel hard gillen en zelfmoord plegen!

En hier hebben we _Lisanne! Ze valt snel in slaap en slaapt lang door, verder is er niet veel bijzonders aan. Op haar muismat staat haar eerste pony liefde en ze gebruikt de deo van 8 x 4. Als ze wakker wordt en er blijken geen mensen te zijn maar alleen 2 schapen dan zou ze dood gaan. Ze ziet links (de balkondeur en balkon) als ze naar rechts (kledingkast) kijkt. Ze maakt ook veel blunders maar de grootste zou ze niet weten, ze zegt vaak: Ehm.. ik zou het niet weten en haar favoriete seizoen is de zomer. Ze plaste 15 jaar geleden voor het laatst in haar bed en als ze 1 dag onzichtbaar was had ze geen idee wat ze zou gaan doen. Als haar beste vriendin een jongen blijkt te zijn vind ze dat niet erg want dan heeft ze een beste vriend! Verder is ze liever dood dan te leven zonder familie of vrienden en als ze god 1 vraag mocht stellen dan zou ze vragen of ze in de hemel komt.

Wanneer ze 1 dag onzichtbaar was zou ze iedereen op z’n rug tikken en lachen als ze verbaasd omkijken en niemand zien. Ze slaapt op haar zij, heeft een muismat van Amyon (daar werkte haar vader vroeger) en ze gebruikt verschillende deo’s behalve die van vogue. Ze zegt vaak geen idee en hoi, wanneer haar beste vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn zou ze het respecteren en hopen dat zij/hij niet verliefd op haar is. (Hebben jullie al een idee wie het is?! :D ). Ze houd van de lente en haar grootste blunder was toen ze haar moeder een schattig knuffeltje wilde laten zien, maar het bleek haar moeder niet te zijn. Ze snapt net als Angela niet dat je links iets kan zien terwijl je naar rechts kijkt en wanneer ze god 1 vraag mocht stellen zou ze vragen of de instructieweek heel gaaf gaat worden. Ze plaste 4 jaar geleden voor het laatst in bed toen ze droomde dat ze op de wc zat. Wanneer haar broek uitscheurt midden in een drukke stad dan zou ze haar T-shirt omlaag trekken, tas ervoor, een winkel in rennen en een nieuwe broek kopen. Op de vraag wat zou je doen als je wakker wordt en je de enigste op de wereld blijkt te zijn met 2 schapen dan geeft ze als antwoord: Inbreken bij alles wat leuk is, schaapjes verliefd maken zodat er meer schaapjes komen en gewoon doen waar ik dan zin in heb. Dit was veertj96 (Veerle)!

En hieer… AdindaPony, Adinda! Wanneer ze wakker wordt en de enigste persoon op aarde blijkt te zijn met 2 schapen dan zou ze het lekker rustig vinden. Ze gebruikt een roller deo van het merk geen idee en ze slaapt in haar bed met haar mobiel. Ze heeft wat paarden op haar muismat, haar favoriete seizoen is de Herfst (geen insecten *\o/* ) en wanneer ze god 1 vraag mocht stellen dan zou ze vragen: Kan je me ouders van dieren laten houden zodat we honden, katten en paarden krijgen? Adinda zegt vaak Boeie, ze plaste lang geleden voor het laatst in haar bed en ze is liever dood dan nooit meer paard te mogen rijden. Als haar beste vriendin een jongen blijkt te zijn zou ze heel erg schrikken maar wanneer ze 1 dag onzichtbaar was zou ze alle mensen die ze niet mag heel bang maken. Ze ziet links (een kast met spullen voor school :wow: ) terwijl ze naar rechts (melanie en een muur) kijkt. Wanneer haar broek uitscheurt midden in de stad dan zou ze heel hard gillen, haar broek bij elkaar houden en dan heel hard een winkel in rennen.

En als laatste, xTralala, Larissa! Ze slaapt vaak in rare houdingen en kan soms ergens anders wakker worden dan in haar bed := . Ze gebruikt een deo van Dove, haar favoriete seizoen is (heel origineel) de zomer en wanneer ze wakker wordt en de enigste op aarde met 2 schapen blijkt te zijn dan zou ze (te schaap) eerst heel lang mensen zoeken (ja, misschien zitten ze wel verstopt!) en als er niemand is zelfmoord plegen. Als Larissa in de buurt is hoor je vaak het woord hinderlijk en als ze 1 dag onzichtbaar was dan zou ze mensen gaan plagen, spullen stelen in de paardenwinkel, alles doen wat eigenlijk niet mag :P. Ze ziet links als ze naar rechts kijkt de computer en kan zich niet meer herinneren wanneer ze voor het laatst in haar bed plaste. Als ze god 1 vraag mocht stellen dan zou ze vragen of ze in de hemel kwam. Wanneer haar broek midden in de stad uitscheurt dan zou ze keihard lachen, als ze een mooie onderbroek aan heeft doorlopen naar huis en anders een nieuwe broek kopen. Ze is liever dood dan dat ze zou moeten leven zonder paarden en ze gaat nu haar grootste blunder vertellen (lang verhaal, door scrollen als je geen zin hebt om te lezen): Nou, het had dus heel hard geregend en overal waren plassen, ik fietste met een vriendin naar school en je had een bocht (best scherp) en daar lag een hele grote plas. Dus wij er vet hard er op af fietsen, benen omhoog en gillend er door heen. En jaa hoor, mijn band klapt midden in die bocht dus ik ging vet hard onderuit. Zeeeiknat. Naja naar school lopen (was vlak voor school gebeurt) := Op de terug weg bij een vriendin achterop. (Ze heeft een gele fiets met groene fietstassen)
Wij fietsen langs een parkje, de fietstassen wapperend in de wind, mensen keken al naar ons. Vliegt er een DUIF tegen ons aan. Dus m’n vriendin springt van dr fiets en ik flikker met fiets en al achterover in het (natte) gras. :’) . Wanneer haar beste vriendin van het andere geslacht blijkt te zijn zou ze eerst heel raar kijken, dan keihard lachen, dan vragen of het echt waar is? Dan nadenken en vragen hoe het kan dat zijn geen piemeltje had op de baby foto’s van ons vroeger en het dan accepteren. :j

Citaat:
12 t/m 18 juli Jeugdkamp.
Melody - MelodyB - 14 jaar - Geen EP
Lisanne - _Lisanne - 17 jaar - Geen EP
Anneloes - Annepoes - 16 - Geen EP
Adinda - AdindaPony - 14 jaar - geen ep
Melanie - Dark - 14 jaar - geen ep
Ramoenja - N.O.B. - 13 jaar - geen ep
Aviva - N.O.B. - 13 jaar ? - geen ep

19 t/m 25 juli Instructieweek 18 +.
Ciska - koosie - 25- Geen EP
Julia - Juul - 19 - Geen EP
Manon - xApple - 19 - Eigen paard
Lisa -_Athar_ - 18 - Geen EP
Carmen - N.O.B. - EP
Nanouschka - Nanouschka_W - 22 - Geen EP
Immanuël - immanuel - 19 - EP
desiree - n.o.b - 20 - geen ep

19 t/m 25 juli Jeugdkamp.
Melody - MelodyB - 14 jaar - Geen EP
Kim- KiimSharon - 15 jaar- Geen EP

26 juli t/m 1 augustus instructie week
amparoshoa - Lizzylover - 17 - EP
kicki - geen bokt - 16 - EP

2 t/m 8 augustus Instructieweek
Else - Appelflapje - 16 - Geen EP
Vera - N.O.B. - 16 - Geen EP
Joelle - N.O.B. - 17 - EP, Viona
Annelot - N.O.B. - 16 - Geen EP

9 t/m 15 augustus Instructieweek.
Irene - _Irene11_ - 17 - Geen EP
Angela - StillAngel -14 jaar (dan 15) - Geen EP
Lisa - xLisaa - 15 jaar - EP
Veerle - veertj96 - 12 jaar - Geen EP
Larissa - xTralala - 15 jaar - EP
Iris - N.O.B. - 14 jaar - EP
Emile - N.O.B - 15 jaar - EP
Femke - N.O.B - ? - Geen EP

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En hieer de quote's! :D
Het zijn er ontzettend veel, veel plezier :')
Er zit geen logische volgorde in :=

xTralala schreef:
Dat heb ik _O-

Deze week nog, donderdag was ik mee naar de pavo en moest ik er al om 4;30 uit en 18;00 was ik thuis. Toen belde ze 's avonds of ik wilde helpen met de buitenbak.
Dus toen heb ik zand in de buitenbak geschept en ik was de dag er na zo moe en stijf.
Moest ik lessen, nou ik kon dus niet op whisje klimmen :').
Dus m'n vader gaf me een voetje, maar ik kwam er niet op. Dus naja nog een voetje, gooit ie me dr vet hard overheen.
Lig ik aan de andere kant op de grond _O- Gelukkig lukte het daarna wel met een krukje :=

xTralala schreef:
KiimSharon schreef:
wat zouden jullie meenemen dan een koffer of tassen? ik weet niet wat de meeste mensen hebbe namelijk..

Een trailer :')

_Irene11_ schreef:
Hoeveel foto's zal ik maken? 200 of 300? O:)
Aan zoveel foto's kom ik toch niet. Maar ik ga (ws) jou ook op de foto zetten Angela, dan duik ik opeens in een camouflagepak uit de bosjes en dan klik klik klik een genant moment vast gelegd }>

_Lisanne schreef:
Anoniem schreef:
Haha ja dat heb ik ook altijd. :P :)

Zo nou ik heb alles ingepakt, we gaan om 3 uur weg. :D :D

Goed bezig!!
En wat ga je tot die tijd doen? Hyperen? :D

_Lisanne schreef:
Rot kind :P

Echt zo stom, dat ik me zo rot voel om weer thuis te zijn. Vind het wel leuk iedereen ff te zien, maar het liefste ga ik nu weer terug.

StillAngel schreef:
WJD wij ongeeeeeloooflijke penny's zijn :+

StillAngel schreef:
_Irene11_ schreef:
Speak for yourself! >;)

Nou jij hebt anders ook een ongelooflijke roze penny paars ding hoor :Y)

xTralala schreef:
Overal waar we heen gaan, Overal waar we heen gaan.
Vragen de mensen, Vragen de mensen.
Wie wij zijn, Wie wij zijn.
En waarvandaaan, En waarvandaaan.
Dan zeggen wij, Dan zeggen wij.
We komen van de poelenburgh, We komen van de poelenburgh.
Die knetter gekke poelenburgh, Die knetter gekke poelenburgh.
En als ze ons niet horen, En als ze ons niet horen.
Dan zingen we wat harder, Dan zingen we wat harder.

Enzz..
En aan het eind was je schor _O-

Anoniem schreef:
_Irene11_ schreef:
Dat lied vind ik zoooooo irritant! :Z
Haha schor ja :+

Die is leeeuukk!

xTralala schreef:
Overal waar we heen gaan en tien pond bananen _O-

_Irene11_ schreef:
Anoniem schreef:

10 pond bananen bananen zijn gezond.... :)ddd En dan de rest van alle ranzigheid. _O- :D

_O-

xTralala schreef:
Tien pond bananen, bananen zijn gezond adam sloeg op haar blote Con...
stantinobel is een mooie stad, daar lopen de meisjes in hun blote ga...
je mee naar Frankrijk, Frankrijk is zo leuk daar word 's avonds heel wat af geneu...
shorntjes vangen in het hoge riet, daar lopen de meisjes in hun blote tie...
ta tovenaar heeft een lange sik, als je naar beneden kijkt zie je z'n lange pi
kken is slecht, stelen mag je niet!

Dit is het einde van ons beschaafde lied. -:)

AdindaPony schreef:
ik was met een groep van 13 personen naar het strand,
alleen rembrandt was k** aan het doen bij die heuvel als je er af moet om het strand op te gaan (bokken en achteruit lopen)
dus dat meisje viel er af en rembrandt peerde hem :P
maar dankzij de politie en z'n gehinnik hebben we hem gevonden (en dankzij wendy die zo sportief was om te gaan lopen en Iris af te staan aan dat meisje op rembrandt)

AdindaPony schreef:
Afbeelding

HALLE JZUS *gilt*
hoezo ik heb 1 hele grote wal? xD
hij neemt m'n hoofd over
maaaar t was wel gezellig

_Lisanne schreef:
Afbeelding

Zo hebben we vrijdag de halve les gestaan _O-

_Lisanne schreef:
Dan nog ff foto's van de springles.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Knap koppie! :+:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

AdindaPony schreef:
_Irene11_ schreef:

@Irene: Jaah, ze was enorm lief en niet schrikkerrig
ze deed alles wat ik zei :)

En Super Sonic is meegaaa lief bij mij,
lekker vorwaarts,
aan de teugel

Ohh, ik wist niet dat ze je kon horen :+

_Lisanne schreef:
nestle schreef:
@lisanne
last van afkickverschijnselen :') ?
ik heb nog steeds last van :+

Ja, ik voel de Poeldip al aankomen!! :\
De week is echt zo super snel gegaan... Pff, waarom zijn die kampen niet langer :+

_Irene11_ schreef:
_Undercover schreef:
Chucky staat naast me :))

?

StillAngel schreef:
Even een waarschuwing voor alle mensen die binnen 100 meter op of rond Poelenburgh komen.. Ga NOOIT maar dan ook NOOIT Chucky opzadelen met je kont naar zijn mond toe.
Gevolg is vrij simpel te raden :Y)

_O-

AdindaPony schreef:
ik wil terug
*zucht*
ik wil kamp
*zucht harder*
ik verveel me
*zucht heel hard*

_Undercover schreef:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
KAMP IS COOL! :):)

Neuh, ben helemaal niet hyper :')

AdindaPony schreef:
YEEEEEEEEH de foto's van springen staan op ramoenja haar hyves *\o/*

Afbeelding
Lekker foto moment :P ik op Stippie springen

Afbeelding
Tsja, de foto zegt genoeg :+:

Afbeelding
Geconsentreerd op de okser die volgde :P Moet je me hoofd zien whha

_Lisanne schreef:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

StillAngel schreef:
IK BEN WEL HYPER IK WIL NU NU NU NU NU NU!

_Irene11_ schreef:
_Undercover schreef:
Oneeee, heb een puist op mn neus _O-

:r

_Lisanne schreef:
Afbeelding
Dinsdagochtend op Wyoming.
Afbeelding
Middelste op Wynanda.
Afbeelding
Zodiac :+:
Afbeelding
Afbeelding
Knap paard!
Afbeelding
Hier moet ie alleen ronder en actiever.
Afbeelding
2e van links
Afbeelding

Afbeelding
Tijdens theorie, maar je ziet alleen mijn haar :')

Zijn alleen van de site van Poel, de rest is onderweg!

_Irene11_ schreef:
Haha Lisanne wordt de nieuwe Anky =:)
Oke, dat sloeg nergens op :')

AdindaPony schreef:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
:P
beeeetje hyper, sorry
de strandfoto's wil ik jullie echt niet onthouden
echt niet:

Afbeelding
Daar gingen we dan :D ik ben de 3rde van achter
ik zat op miss Ambition

Afbeelding
3, 2, 1 START
ik ben de 4de van achter op de zwarte :)

enzoo maar dat waren de enige waar ik op stond :P
en nog carrousel:

Afbeelding
Ik links op sproet :D :)) (jaja pipi langkous paard :+ )

Afbeelding
Tsja consentratie heaa? (ik links)

hihi das een klein beetje, ramoenja heeft ook nog allemaal foto's
gemaakt :P
en er komt nog een foto van Lisanne, melody en mij aan :P
die had lisanne gemaakt :))

xTralala schreef:
Afbeelding

:')

xTralala schreef:
_Irene11_ schreef:
http://www.ooteman.nl/product.asp?id=50 ... vy%20Elite
Niet naar mijn borsten kijken jij!! >;)

_O-

Wat een modellen he :')

xTralala schreef:
FOOOTOOOO'S! :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xTralala schreef:
_Irene11_ schreef:
Mooie teen heb je Larissa _O-

Die kittens zijn kartonkillers }>

_Undercover schreef:
Hoihoi, ben ik weer!
Heb net lekker de hond uitgelaten, meer dan een uur :oo

StillAngel schreef:
focking dooooooooooooooooooooooooood hier :7 en waarom laat je je hond meer dan een uur uit? :+

StillAngel schreef:
Nou jij ook veel plezier he merel! :D Ik ga de 23 ste naar frankrijk ;) :D Dus volgende week woensdag al..

StillAngel schreef:
_Irene11_ schreef:
Hoe lang dan? Ben je dan wel op tijd terug voor de IW? :P

o ja wel hoor :D Ik kom zaterdag terug en moet die zondag al naar kamp :P Best druk he.. En daarna moet ik de dag erna meteen naar engeland :P

_Undercover schreef:
He bah, beterschap :(:)

Vanmiddag ging ik samen met een vriendin naar de winkels en toen werd er naar ons gefloten, dus wij gingen de hele tijd die jongens achtervolgen die naar ons hadden gefloten _O-

Eigenlijk best zielig .. :=

_Undercover schreef:
Ik ben achter een wonderbaarlijke ontdekking gekomen! :))

StillAngel schreef:
Waaaaat?!

_Undercover schreef:
Ik heb 2 oren! :))

StillAngel schreef:
NEEE! GA NU NAAAR HET ZIEKENHUIS, HET IS ECHT DRINGEND! Jij bent ook raar zeg.. 2 oren _O-

_Irene11_ schreef:
_Undercover schreef:
Ik ben cool =:)

StillAngel schreef:
Yeah me too *D 8-)

Jullie zijn helemaal niet cool >;)

_Undercover schreef:
Wij zijn samen cool!
Wij gaan de wereld veroveren met onze coolheid =:)

_Irene11_ schreef:
Heb net weer twee smsjes van Lisanne gehad...

De eerste:
We zijn net op het strand geweest, ik reed op Winanda, gaat niet super hard maar is wel heel lief! Kus

De tweede:
We zijn nu op het strand maar het waait hier zo hard dat het koud is!! Maar we gaan zo weer terug :) kus

_Irene11_ schreef:
Ik ga een lijstje maken op wie ik allemaal graag zou willen :D
- Tarzan (had je niet gedacht hè? O:) )
- Floregan
- Everest
- Wietske
- Remy misschien, maar niet op buitenrit
- Rembrand
- Zaartje of Iris (ik weet niet echt welke van de twee leuk is)

En met de strandrit graag op Miss Ambition (mega lief en betrouwbaar :+: ) of Super Sonic (die gaat lekker snel 8-) en op een ander met de strandrit is ook wel leuk) :)

Anoniem schreef:
Okee het verhaal: Donderdagnacht wilden we écht slapen we waren allemaal kapot. En toen werden we midden in de nacht gewekt door een níet normaal harde klap. Noodverlichting sprong aan, alarm ging af. Mensen rennen buiten.. Wij allemaal onwijs bang want we dachten dat het ergens in de manege was ingeslagen en er mss wel brand was. Echt veel later kwam er iemand zeggen dat het allemaal meeviel en toen moesten we allemaal pissen. :+ Dus allemaal door het onweer met z'n alle naar de wc's gerent. :)) Volgende ochtend hoorden we dat het op een weiland was ingeslagen en dat er wat stoppen doorgeslagen waren en apparaten kapot.

Anoniem schreef:
merel_gomez schreef:
ik vond het echt niet grappig :=

Nee dat weet ik nog wel.. :=

_Irene11_ schreef:

merel_gomez schreef:
xApple schreef:
Wat wordt er eigenlijk allemaal gedaan op de instructie week? O:)
Ik heb echt geen idee hoe we die dagen gaan invullen?
Wel de 18+ week, weet iemand dat? > Juul ? :o

Ik heb trouwens wel een iets besteld bij Huppa, maar 't
duurde onwijs voor ik 't binnen had en was in verhouding best
duur. Ook waren de verkopers aan de telefoon helemaal niet aardig of
behulpzaam. Dus ik had er niet zo'n goede ervaring mee. :n

goede morgen,

Ik heb ook nog nooit op een stijgerende pony gezeten, wel er naast :P das ook niet erg fijn whahah

hoebedoel wat word er gedaan?

2x per dag rijden, behalve op zondag.
verder theorie, markt, strand, drafbaan.

_Irene11_ schreef:
Afbeelding

Deze hond attackte mij 2 jaar geleden! Ik viel toen achterover :')

xTralala schreef:
Wij hadden ruzie met een meisje want die ging altijd als we weg waren ons snoep stelen; en toen hadden we babyolie naast haar bed gegooid.
Dat ze elke x vet glibberde als ze naar bed moest of er uit ging.
Vet vies, want alles blijft dan aan je voeten plakken. :')
Eigenlijk heel gevaarlijk :=

_Irene11_ schreef:
Bij mij werd er volgens mij ook steeds snoep gestolen :oo
Ik had zo'n grote bak mee. Koop dan je eigen snoep.

Haha glibber de glibber :+

AdindaPony schreef:
vandaag is de dag

KAMP

ben echt hyper,
heb er mega veel zin in zeg :D

_Irene11_ schreef:
Doe jij ponykamp of IW?

Strandrit
Buitenritten
Dressuurlessen
Springlessen
Bonte avond
Naar het dorp(braderie)
Soms zwemmen
Dropping :+
Corve :Z

nestle schreef:
ben ik de 2e
Afbeelding

hier ben ik de 2de :P
Afbeelding
thja...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

nestle schreef:
hoe bedoel je we zijn moe :+
dit was vrijdag op de bonte avond bij het kampvuur
Afbeelding

_Irene11_ schreef:
Afbeelding

Juist :')

_BLOEMPOTJE schreef:
AdindaPony schreef:

hier voelde ik me lippen niet meer van het lachen _O-

_Irene11_ schreef:
Haha ja die foto van Tarzan :D

Afbeelding

_O-

_Lisanne schreef:
Oh trouwens, nog even wat foto's van m'n knapperd!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

:+: :+: :+:

AdindaPony schreef:
_Lisanne schreef:
Hebben jullie trouwens ook last van een Poeldip? :=

Hadden Dionne en ik vorige jaar echt heel erg. Dat je dan de dagen dat je terug bent van Poel thuis zit en je suf zit te vervelen. En je bent beetje duf enzo. En je wilt gewoon terug naar Poel :)).

whaha ja :P

Anoniem schreef:
Ohja ik had 't laatst wel een keer! Haha alweer vergeten. :') Zo'n jongen die me toevoegde en zei: 'Ik rijd ook paard.' Yeah right. :roll: Toen had ik die wel voor de lol geaccepteerd en toen ging 'ie tegen me praten en de hele tijd: 'Wil je afspreken?' en toen 'ie wegging: kusje kusje kusje waar je wil. :') Ooohh my gosh.. toen maar verwijderd als vriend weer. O:)

Anoniem schreef:
_Lisanne schreef:
_O-.
Verschrikkelijk zulke mensen hahaha.

Ach tis wel grappig maar je moet er niet serieus op in gaan. :') Vroegâh ging ik met een vriendin ook wel eens op die manier jongens pesten. _O- En op een gegeven moment was er ook zo'n jongen die zoooo graag met me wou afspreken om wat leuks te gaan doen in de bosjes. _O- 'Nee sorry, dat ligt niet lekker.' :')

_Irene11_ schreef:
_Lisanne schreef:
Gezellig stelletje zijn jullie!! :+

_O-

_Lisanne schreef:
Anoniem schreef:
Idd. Half 8 op op normale dagen, met strandrit kwart over 5. En slapen meestal rond 12 uur ja. :P

Kwart over 5? :oo
Volgens mij moesten wij om 6 uur ofzo op staan, dan snel aankleden enzo, eten en om 7 uur op je peerd :D

Anoniem schreef:
Ja toen ik jonger was een keer in een les. Toen was ik al misselijk van de warmte en die pony bleef maar steeds opeens rennen. Pony bleef meteen staan toen ik over moest geven. _O- En 1 of 2 keer afgestapt omdat het niet meer ging. Heb sowieso een hele zwakke maag, en zeker als het warm is..

xTralala schreef:
Halloooow B-)

Afbeelding

_Irene11_ schreef:
Ook goed 8-)

Ik ooooooooooook!! :):)

Zo, ff een vragenlijstje om het topic sneller vol te krijgen O:)
- Op wie wil je allemaal in de IW/het ponykamp rijden?
Vooral pony's :D . Zoals: Wietske, Rembrand(heb ik nog nooit op gezeten :oo ), Everest, Zaartje. En Tarzan.
- Waar heb je het meeste zin in?
Alles. Dressuurlessen en de strandrit het meeste.
- Wat wil je allemaal leren?
- Werken aan nageeflijkheid
- Wijken
- Schouderbinnenwaarts
- Voor de rest zie ik het wel

- Wat hoop je niet dat gaat gebeuren?
Op de strandrit vallen.

Anoniem schreef:
Een lesje op 1 van de hafjes en een bosrit op Bertus. Verder Danny, Ilona en Everest.

Alles! :D

Gewoon het hele plaatje beter krijgen.

Dat het regent of ander somber weer is.

_Undercover schreef:
Op wie wil je allemaal in de IW/het ponykamp rijden?
Wietske, Vera, Chelle, Ilona, Everest, Rembrand (vorig jaar ging het heel fout!) enneuh, misschien wel allemaal, except Tarzan! :=
Alles! :):)
Nageeflijkheid, ik bak er niks van.
Dat het ongelooflijkrotweer word!

Ik ga dus waarschijnlijk niet op kamp, maar ik heb ;m toch ingevuld! :D

_Lisanne schreef:
Het allerliefste natuurlijk op Valentino. Maar aangezien dat er niet in zit wil ik wel op: Wyoming, Norma, Shamira en verder zie ik het wel!
Alles, gewoon lekker met Anneloes weekje weg!!
Ehm.. Ik denk meer ervaring opdoen op andere paarden.
Dat er ruzie komt in de groep.

StillAngel schreef:
Heeee mensen!! sjoh wat kletsen jullie veel, ik was mar even weg :P

Ik ook vooral pony's, ik vind het leuk als paarden nageeflijk kunnen rijden en echt dressuur kunnen maar het liefst wil ik natuurlijk op alle haffies en fjord. :D
Weet ik nog niet, omdat ik het nog niet heb meegemaakt op poel. Ik denk dat de strandrit wel het vetst is.
mijn benen stiller houden en mijn voeten goed in de beugel want mijn benen leiden wel eens een eigen leven :+ en voorderest dapperder worden en niet zo snel bang zijn.
Dat ik een ** groep heb met alleen maar tutjes en bitches haha. maar dat zal wel niet. en natuurlijk vallen..

xApple schreef:
Nou Kyra, saai zeg. En als m'n zusje de buitenrit oid eng vindt mag zij
erop.. En dan kies ik Ivar om mooi in m'n plaatje te blijven haha :+
In alles, kijk er echt naar uit :D
Werken aan nageeflijkheid, betere controle over m'n paard.
Op de strandrit vallen inderdaad, dat lijkt me echt niet leuk..
Ennnn ruzie in de groep is stom, en als het supersupersuper heet is..
Want dat vindt mijn pony niet tof :(:)

xTralala schreef:
_Irene11_ schreef:
Ook goed 8-)

Ik ooooooooooook!! :):)

Zo, ff een vragenlijstje om het topic sneller vol te krijgen O:)

WHISKY!.
Alles!
Jah, ik kom eigenlijk meer voor de lol :=
Dat whis weer zo'n aanval krijgt en ik er de hele week niet mag opstappen :+

Anoniem schreef:
Ohja. Gisteravond was echt erg. We hadden bij m'n zus dr huis net de bus gemist. Dus we gingen naar een andere halte waar meer bussen reden. Die naar A'dam centraal kwam eerder dus m'n zus wou met die. Die bus stopte serieus bij elke bushalte, reed achter een trage bus en had bijna alle stoplichten tegen. 5 minuten voordat mijn trein wegreed zat ik nog steeds in de bus. :') Ein-de-lijk bij het Centraal, ik die bus uit rácen, toen werd ik misselijk dus moest ik wel lopen. Toen kaartjesautomaat gezocht waar muntjes inkonden. Gelukkig snel gevonden omdat ik wisselgeld bij iemand anders hoorde vallen. :') Toen kaartje gekocht, in de haast kon ik de letter van mijn station amper vinden. :+ Toen weer rácen naar m'n trein en toen nét op tijd gehaald. Anders had ik een half uur moeten wachten, en ik was al totaal gesloopt. _O- Echt, ik zat zó gestresst in die bus. :')

Anoniem schreef:
:') Race eend. :))

Ik wil naar Pooeeeellll!

_Undercover schreef:
_Irene11_ schreef:
Onderbroekenloverdievansoepenlolly'shoudt! :+:

Irenelollylovermetbananenperenkoekenmetpitjesvandewatermeloen :+:

xTralala schreef:
StillAngel schreef:
*zwijmelt als ze naar de haflingers en fjordne plaatjes kijkt van poelenburgh* wat zijn ze toch mooi :+:

Afbeelding

:~

xTralala schreef:
Afbeelding
In winter vacht :P

http://94.100.114.107/528200001-5282500 ... _9klQ.jpeg

Afbeelding
Haha, dikzak!

Afbeelding
Deze is cool :+

Afbeelding

xTralala schreef:
Ze heeft een Macdonalds kont :')

_Lisanne schreef:
Hahaha zo 1 heb ik ook staan :D

_Undercover schreef:
Mag ik 'm van je lenen? :+

_Undercover schreef:
Leuk :')
Bij mij moet de vuilniswagen mn kamer opruimen, lijkt echt wel een vuilnisbelt :+

_Irene11_ schreef:
Viezerd: "Wie wil cammen?"
Larissa: " Rot op!"
_O-

_Undercover schreef:
Ik ga even spammen:

Afbeelding

:+:

_Lisanne schreef:
_BLOEMPOTJE schreef:
:wave:
ik heb nog nooit een bp aangehad, en nu heb ik die van een vriendinnetje aan die ik ook meeneem naar poel. maar jeeeeeezus hee, wat zitten die dingen poedersuiker :')

Hahaha, ja vreselijk _O-

_Irene11_ schreef:
Hee Onderkloffieboefiedieeenlollystoptwherethesundon'tshine! :+:

_Undercover schreef:
Hee Irenemansmetjepannetjemetpannenkoekenenappelaardbeienchocolade! :+:

xTralala schreef:
_Irene11_ schreef:
Jezus, jij bent ook lekker slim hè :') .

Pas op: Larissa is setjesverslaafd!!!!! En niet zo'n beetje ook :=

Dat valt best mee :o

Anoniem schreef:
_Irene11_ schreef:
Ohh ja, ik zie het: mes, lepel, vork, bord _O-
Uhmmm BLOEMPOTTIE: Het is geen schoolkamp hoor :+

Nee hahaha je krijgt een mooi plastic Unox - alsjehetpraktwordthetechtnietlekkerderhoor bord. :D :)) Echt té irritant om daar je brood op te smeren. _O-

AdindaPony schreef:
_Irene11_ schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=PWpHqRu7r7c
Die doet gewoon zelf het licht aan en uit _O-

_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
en toen had adinda de slappe lach :')

en ging ze douchen
tot zoo

xTralala schreef:
xFioon schreef:
Afbeelding
dit vind die dan weer wel leuk :j

Die ES is echt leeeuk! :D

_Irene11_ schreef:
Mensen, vandaag ben ik voor de allereerste keer van een paard gevallen.
En het is niet eens op beeld vastgelegd :\

Hoe het ging:
- Paard schrok om niets
- Nam een paar stappen een schriksprintje
- Daardoor was ik 1 beugel kwijt
- Hij stond opeens helemaal stil
- Ik deed mijn beugel goed
- 0,3 seconden later zakte hij door zijn voorbenen, weet niet hoe dat kon
- Toen heb ik niet meer goed kunnen zien hoe het ging
- Klap! Daar lag ik
- Zand over mijn hele lichaam :=
- Alleen wat last van mijn rug

_Lisanne schreef:
Afbeelding
Kijk ons zoenen :)) _O-

En dan nog even het allerbeste paardje van de hele wereld :+: :+::

Afbeelding
Afbeelding

xTralala schreef:
AdindaPony schreef:
fijn :')

maar er zijn ook heel veel 'kleinere' kinderen in ons kamp heb ik gehoord,
van rond de 9/10/11
ik denk dus wel dat wij bij mekaar in de slaapzaal komen :+

IK HEB ER ZOOOVEEEEEEL ZIN IN :# =:)

Toen ik 10 was mocht ik al wel bij de 'oudere' slapen, ooo wat voelde ik mezelf toen cool! :Y)

_Irene11_ schreef:
Echt wel :)) . Met jouw springzweep en BP aan de moonwalk doen :))

StillAngel schreef:
Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera,Ik wil op vera. De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week,De hele week. *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

xApple schreef:
Haha ow was het niet haar vriendje? Nee dat wist ik nog niet :+
En Kyra is ook een fjord maar ook een echte race kikker op z'n tijd hoor.
Met springen is ze niet te houden. }>
En o wee als je een tik durft te geven dan komen er ook geheid een
paar flinke bokken uit :D

_Irene11_ schreef:
xTralala schreef:
roze shirt foto tiet
wit shirt regenboog
nogmeermaarffinkastzoeken.
Lelijke poedersuiker jas.

Deze quote MOET gewoon in de opening _O- . 'Lelijke poedersuiker jas' en 'roze shirt foto tiet' doen het hem _O-

xTralala schreef:
_Undercover schreef:

Ik heb daar nog weken om gelachen _O-
Dat koppie :')

_Irene11_ schreef:
Nee Larissa, die is vet zielig :(:)

StillAngel schreef:
_Irene11_ schreef:
Nou, ik laat jou wel in de steek hoor Angela ~~}>

dacht het niet, ik ga je anders stalken }:) :Y)

_Undercover schreef:
Ik ben geniaal O:) (op mijn eigen manier dan)

merel_gomez schreef:
tadaaa *\o/* *\o/* *\o/* Goom kan de een soort van spaanse pas. gister geleerd. snel lerend paard :P hij kan het met beide benen, nu kijken of ie het ohz kan :D

Afbeelding

Afbeelding

Anoniem schreef:
Op Poelenburgh valt dat heel erg mee, daar kijken ze vooral of je het aankan, en het moet vooral leuk blijven. :) Ik had alleen vorig jaar de laatste dag dat ik totaal gesloopt was en commentaar kreeg wat 'n beetje hard aankwam, maargoed, dat heb je overal wel eens, en het was goed bedoeld. :)

_BLOEMPOTJE schreef:
ooooh daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoelaat je op moet staan :')

_Irene11_ schreef:
Uhmm nou meestal was dat wel om 8 uur (wat ik me kan herinneren).
En dan ga je een half uur aankleden + ontbijten ongeveer. En dan poetsen en rijden.
Maar hoe laat nadat je bent ingedeeld gaat rijden verschilt per dag.

_BLOEMPOTJE schreef:
prrrrrfftt, van de zomer vond ik half 9 al dodelijk vroeg _O- maar ik sliep ook elke nacht maximaal 5 uur en dan ben je aan het eind wel dood :')

StillAngel schreef:
8 uuuuuuuuuuur! Wooot.. moet ik maar gaan oefenen. moeten jullie mij uit bed trekken denk :P lekker dan, ben je half 9 klaar met alles en dan ben je 12 uur ingedeeld haha

StillAngel schreef:
_Irene11_ schreef:
Nou, (dat laatste) is juist wel handig hoor :) . Want dan heb je ten minste genoeg tijd om te zadelen en te poetsen enzo. Anders moet je haasten.

Ja dat is waar.. heb je wel genoeg tijd om te douchen enzo? want vorig jaar was iedereen zelfde tijd klaar, dus iedereen ging tegelijkertijd douchen dus ben maar vet weinig geweest en dat is echt vies :( maar ik zie dat je weggaat :( :wave:

xTralala schreef:
Je moet gewoon iemand anders je eten laten halen, dat deden wij ook altijd :P
Iemand die vroeg les heeft haalt dan gewoon (als die nou op tijd is kan ie de danoontjes nog meenemen :D) en dan eet je het op al wordt je wakker.
Zo kan je lekker uitslapen O:)

StillAngel schreef:
En anders gaan wij toch springles doen :D lekker rustig :P

StillAngel schreef:
xTralala schreef:

Bosritje? :+

ook goed :D Ik ben nog het meest zenuwachtig of die mensjes van kamp me wel mogen :P straks zitten jullie vette lol te maken met z'n allen en dan zit ik daar hoor, eenzaam :Y)

xTralala schreef:
StillAngel schreef:
Ik zit echt enorm te twijfelen of ik wel een strandrit ga doen of niet. Ik rijd nu 7 jaar, en kan best wel zitten maar ik zou wel erg zenuwachtig zijn :o

Ze zeggen op poel vanzelf wel of je het aan kunt :j
Ik ga mischien ook niet :n

Btw, teugels LOS in een strandrit? :oo

_Irene11_ schreef:
Warner(die fries), daarvan hadden ze tegen het meisje dat met hem op buitenrit ging (tijden het ponykamp): Pas op, hij wil graag rollen.
Warner had die hele rit nog niet gerold. En toen moesten we serieus nog 5 meter totdat we terug bij de stallen waren en wat denk je.... Warner grijpt zijn kans en gaat in de natte modder rollen :')
En zij maar tikken maar hij ging er gewoon in badderen :Y)

_Lisanne schreef:
Als ie gaat rollen, moet je mr hopen dat je er snel genoeg af ben, anders ben je toch zwaar de pineut!

_Irene11_ schreef:
Ze kon er op het laatste moment vanaf springen.
Echt al het tuig zat onder de modder :+

xTralala schreef:
Afbeelding
1.20

http://94.100.115.148/626050001-6261000 ... _Gdxm.jpeg
1.30

Knappe pony :D
Was ook maar eenmalig :+

xTralala schreef:
_Lisanne schreef:
Is dat je andere pony?
Knap hoor, zo hoog springen :D

Dat is m'n hafje :j
Haha, ze springt echt heel 'apart' om het zo maar te zeggen.
Ze red het wel gewoon, ze gaat er altijd nét aan overheen.
Nog nooit een weigering (ze springt er nog liever dóor heen) of een balk gehad.
Echt super leer spring pony :D !

Op dat beestje ben ik echt gek, van pony's zoals haar zijn er niet veel :n

nestle schreef:
eindelijk ff een foto van me verzorgpaardje :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xTralala schreef:
AdindaPony schreef:
leuk stillangel! Ik ga kijken of dat kan :j

En auu!
ik viel van Jakuza af, en toen stapte ze op m'n been,
auuh!

Dat heb ik een x gehad met crosstraining, pony had alleen deze kalkoenen in :=
Afbeelding
2cm, haleluuuujaah, dat deed zeeer :P

Oo en pallie is mijn eigen pony :)

AdindaPony schreef:
ja lisanne *-:) :P

Afbeelding
Luxy en Mij in de buitenbak zaterdag (A)

Luxy is de nieuwe pup van caro
Björn en pepper heb je ook nog,
Björn is van Anjo
Pepper is van sandra :))
Ze zijn zo schattgi *\o/* (zijn pups altijd (A))

xTralala schreef:
NOG 2 DAGEN SCHOOL EN IK BEN VRIJ! :D
Haha, zin in poeeel! :)

xTralala schreef:

_Irene11_ schreef:
Dank jullie allemaal!! :D
Heb dit gekregen:
- HV Polo laarzentas
- Ketting met diamanthangertje
- Luistercd
- Een opbergdoosje met allemaal lolly's erin :9
- Paardrijdsokken
- Agenda (2009-2010)

@ Juul: Waha die foto! Jouw hoofd :+

xTralala schreef:
IREEEEEEEEEEEEN GEFELICITEEEERD! :D
*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Afbeelding

_Irene11_ schreef:
Kort verslag van laarzen ophalen enz. :
- Na 1 uur in de file gestaan te hebben laarzen opgehaald
- Ik had nog gebeld dat ik toch hard leer wilde, maar is niet gedaan
- Rechterlaars zit goed
- Linkerlaars was bij het ophalen opgerekt omdat ik er niet in kwam. Daarna wel in gekomen, maar vanochtend totaal niet. Dus die laars is nu teruggestuurd.

Foto *-:)

Afbeelding

Ze zien er misschien wat glanzend uit, maar dat komt denk ik door de zon ;)

AdindaPony schreef:
Voor mij nog 29 dagen :):) :#
wat gaat het snel zeg!
Ik weet nog dat ik zei,
*zucht* nog 81 dagen tot pony kamp...

xTralala schreef:
57 dagen, 9 uur, 7 minuten en 28 seconden!

xTralala schreef:
StillAngel schreef:
ben eindelijk 15 :D

GEFELICITEEEEEEEEEEEERD *\o/*

Afbeelding

_Irene11_ schreef:
xTralala schreef:
Op wedstrijden staat de naam ALTIJD verkeerd :P

Woll Done Nefario
Will Done Netoria
Well Dine Nerotia

Hebben we al gehad :')

Woll Done Nefario _O-

StillAngel schreef:
AdindaPony schreef:
*ligt plat* whaha sorry ben echt melig :P

mijn appeltjes groene hengst die stopt vast wel :)
goed idee (zie mezelf al staan aan de bar, en wie wil je opgeven? Mijn appeltjes groene hengst)

Juistja :P
maar dan neem je natuurlijk wel je slof, sporen en zweepje mee :)

Ja of course! En Irene, SCHAAAAAM je! Mijn roze hengst vergeten! :( jammer dat ze geen hengsten toelaten op poel, anders was ik met mijn roze hengst naar jullie gekomen *D (snap het wel, want zodra hij andere paarden ziet vermoord hij die allemaal :Y) )

_Lisanne schreef:
Ik vind het niet erg hoor dat ze dan echt hard gaan :D.
In je beugels staan en die paarden lekker laten gaan, ik vind het echt heerlijk!

_BLOEMPOTJE schreef:
Adin; je krijgt geen een pony/paard stil op het strand :')

_BLOEMPOTJE schreef:
StillAngel schreef:

haha nou misschien wel een hobbelpaard *D Maar ze nemen echt geen paarden mee die niet te stoppen zijn hoor ;)

als alle paarden op hun allerhardst over het strand gaat krijg je er zekerweten geen 1 in stilstand :')

_Irene11_ schreef:
Olivier: Erg fanatiek met springen, lief met dressuur.
Una: Echt een schat :+: . Ze zeiden dat we(ik en zij) goed bij elkaar paste.
Super Sonic: Snel met strandrit. Niet leuk (vind ik zelf) met dressuur.
Rescue: Erg lief, vooral met buitenritten :j

_Undercover schreef:
Hooi :wave:

Wie weet er toevallig veel over de Amerikaanse Burgeroorlog? O:)

AdindaPony schreef:
Ghe ghe oeps dubbel post :P
En Josje was eerst geleasd maar nu manege pony,
en ja hij heeft vaker van dit soort streken (zo blij dat ik er niet meer op pas :) )
En oeehh heb nog een fototje van gister:

Afbeelding

veertj96 schreef:
Goedemorgen Allemaal *D

Gister heeft mijn pappie nog wat paarden voor mij gekocht, Gouden merrie, zilveren hengst, een lila paarse hengst en een regenboog paard :D
Ze waren allemaal echt heel erg wild vooral de hengsten. Maargoed dat ik zo goed kan rijden ;)
Ik had alleen zooo veel last van mijn benen en handen na het rijden. De hele tijd rukken aan die slof en prikken met m'n sporen,

zooooooooooo vermoeiend!

_BLOEMPOTJE schreef:
jongens banketstaaf niet zo veel :')

_BLOEMPOTJE schreef:
:wave:

ik moet -:)

:evaw:

_Irene11_ schreef:
Hee, jij hebt ook op google naar afbeeldingen gezocht zie ik Lisanne :Y)

Dit is een Pelham:

Afbeelding

_Undercover schreef:
Waarom gebruiken mensen die dingen? :=

Sorry, heb geen verstand van paardrijden, ik vind het alleen leuk :))

_Undercover schreef:
Haha, ik schrijf niks meer op.
Wat moeten de andere bokkers wel niet van ons denken?

_O-

StillAngel schreef:
haha goed gezegd irene, onderschat mijne niet :D heb net super batterij XXXL in zijn reet gedaan, dus hij doet het weer een tijdje :')

_Irene11_ schreef:
Ohh het is zeker zo'n Duracelkonijn? :D

_Undercover schreef:
_Irene11_ schreef:

_O-

StillAngel schreef:
Ohja, heet jouw paard toevallig Black Beauty dan?

_Undercover schreef:
Nee, Pink Beauty :))

xTralala schreef:
Afbeelding

Zo begon ik op m'n pony _O-
Hahahahahahaha :')

_Irene11_ schreef:
Zo zo, jij hebt een hele (dure) wishlist :))
Oke, ik wil wel sponsoren :D 'Irene K. onderbroeken, koop nu' :')

_Irene11_ schreef:
En dat moet dan gedrukt worden op jouw Anky pads :))

xTralala schreef:
Afbeelding

veertj96 schreef:
Irene K. onderbroeken,
Gemaakt van gelweldige stoffen doeken
Wie wil ze nou niet,
'Ik iig wel' zegt zwarte piet.
Ga nu naar de winke en schaf er een aan,
Met deze onderbroeken is het nog lang niet gedaan.

Irene K. voor al uw ondergoed

Hier is trouwens het paard wat ik gekocht heb :')
Afbeelding
Ik ben er trots op :')

_Lisanne schreef:
Afbeelding

Hahahah Dionne & ik :')

AdindaPony schreef:
Mijn vriendin heeft laatst 2 bewerkingen gemaakt voor mij
ze zijn echt heeeel gaaf geworden zeg!
Kijk en oordeel zelf zal ik zeggen :D :

U2 en mijn 2 konijntjes (snoopy voor, lizzy achter)
Afbeelding

Ik en U2 op wedstrijd
Afbeelding

Ik kan het zelf echt niet :P

_BLOEMPOTJE schreef:
ja precies _O- benen gewassen, manen gedaan en dan gaan ze rollen op het modderigste stuk van het land _O-

_BLOEMPOTJE schreef:
Winxz_Bas schreef:
ja erg he.. maar wat het grappige was. ik had nit door dat er glijmiddel op het nachtkastje stond.. en toen zei die: wat wou je daar mee doen.. maar dat was van mijn ouders :+

dat je ouders dat laten staan :oo _O-

_Undercover schreef:
Wie is een goeie zoener? O:)

Anoniem schreef:
Haha. :P Ik heb een nieuwe layout voor m'n site gemaakt :D http://www.juliawamelink.nl/

_Lisanne schreef:
Leuke pony heb je Fioon!
Ik hou eigenlijk niet zo van zwarte paarden/pony's met een bles. Maar bij de jouwe staat het echt super cool :D. Ziet eruit als een boeffie.

Ahh deze foto moeten jullie gewoon zien.
Van mn aller aller aller liefste pony die ik ook heb gehad :+:.

Afbeelding

(foto is wel al bijna 2 jaar oud , maar dat paard is zo geweldig lief en gewoon de allerbeste)

_Lisanne schreef:
_Irene11_ schreef:
Pas op!!!!!! Lisanne is verliefd! :Y)

Hahahaha sorry _O-.

_Irene11_ schreef:
veertj96 schreef:
Hallooo :D
Alles goed hier?
Ik heb zo'n zin in
Instructieweek
Instructieweek
Instuctieweek
Instructieweek
ja ik heb er zin in
:):) :)ddd
Melodie van kusjesdag (k3:') )

Hee! :)
Hahaha kusjesdag is anders qua lettergrepen dan instructieweek _O-
Maar ik ook!! :D
Zat jij trouwens ook op de poelenburgh IW hyves?

Ja love you BLOEMPOTTIE!! :+:

_Undercover schreef:
Mijn onderbroek was kletsnat, en mijn gymbroek .. wauw :=

_Irene11_ schreef:
_Undercover schreef:
Het was heerlijk :):)
En koud ;)

:=
veertj96 schreef:
e.cx8888888888888888888888888888888mer
Mijn cavia liep over het toetsenbord :')

_O-

_Irene11_ schreef:
Anoniem schreef:
Die Yvonne is toch dat kleine ponytje die kleine kindjes plet? :D

:+: :D Love that pony!

muizke_ schreef:
merel_gomez schreef:
muizke_ : ja die was er

Wij hebben toen met sandra en wat andere leiding zijn caravan dichtgebonden _O-
Vond die niet zo leuk (A)

merel_gomez schreef:
in onze week hadden ze ook wat uitgevroten met hem, de stroom er uitgetrokken hahaha, carolien was daar niet zo blij mee :=

merel_gomez schreef:
Afbeelding

*\o/* *\o/* Happy New Year Alvast :P

*\o/* *\o/* *\o/*

Anoniem schreef:
Op Poelenburgh hoef je nooit iets te doen als je écht bang bent, op kampen iig niet. Naja, of je doet het wel, maar met de goede begeleiding zodat je niet bang hoeft te zijn. Je moet je vertrouwen houden, dat vinden ze heel belangrijk daar. En ze zoeken sowieso altijd een paard dat bij je past. Dus als jij bang bent voor paarden die wel eens willen rennen, zetten ze je daar niet op. Moet je het wel van te voren aangeven natuurlijk. En als je niet mee wil het strand op hoef je ook niet. Of als je wel mee wil maar op eentje die het zelf ook rustig aandoet mag dat ook. :)

_Irene11_ schreef:
merel_gomez schreef:
natuurlijk zitten er iets minder harde paarden tussen.

Zoals Rambo :')

_Irene11_ schreef:
Omg Ivar!! Wat was die grappig zeg :')
Een meisje van kamp had hem op de poetsplaats gezet (vast) en een meter verderop had ze het zadel met het dekje erop neergelegd. En 3 keer raden wat Ivar doet...... oortjes naar voren en met zijn been het dekje van het zadel af trekken _O- Dus dat meisje het dekje terugleggen. En op het moment dat ze weg liep pakte Ivar heel vrolijk weer het dekje :+

lampjerulez schreef:
*sluipt stiekum het topic binnen*

HOI MEIDEN :D

voor de meiden die mij nog niet kennen:
dat komt nog wel goed :))

_Irene11_ schreef:
Ik heb daar twee jaar geleden dé beste manier op gevonden om naar boven te gaan :)* :))

_Irene11_ schreef:
Het moet wel opperst geheim blijven _O- ................

Spoiler:
Achteruit de berg op lopen en dan je hakken goed in het zand duwen :D

Super lelijke dekjes
_BLOEMPOTJE schreef:

StillAngel schreef:
Ik pak alle haflingers en Ivar hoor als jullie het niet erg vinden :D

_Irene11_ schreef:
Nee Ivar die is eigenwijs en grappig :+

Ivar + een zachte tik = BOK BOK BOK :')

_Irene11_ schreef:
Nee, dan noem ik je wel Charlotte.

CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE, CharlotTE!!!!!!!!

Zo, ff gestampt :Y)

_Irene11_ schreef:
Nou kijk, af en toe waren kinderen elkaar achter na aan het rennen en duwen en dan moest er ook eentje in de mesthoop (dat gat dus) worden gegooit }>
(Ik deed daar niet aan mee hoor.)
Maar soms was dat gat ook wel leeg (het was een erg diep gat) en dan is het wel wat enger als mensen je erin willen gooien :+

_Lisanne schreef:
Hahaha wij kregen ruzie met de leiding omdat Mick bij ons op bed lag te zoenen met Dionne _O-.
Wij helemaal in de stress haha, oh heerlijk!

_BLOEMPOTJE schreef:
_Lisanne schreef:
Afbeelding

Betere foto van Mick :')

is dat die dezelfde als die op die roze pony ? _O-

_Irene11_ schreef:
Ja die heb ik al grondig bestudeerd.
En toen zat ik dus zo bij die foto's te kijken en toen zag ik die foto waarop die pony in een roze set was gehuld en toen zag ik Mick staan en toen dacht ik: Dit is vast een grap _O-

_Lisanne schreef:
fionaa schreef:
Moet ik mick waarschuwen meiden?! ;)
Rodrigo is een gave pony! :) Jammer genoeg is die eigenlijk te groot, mja dat gebeurd wel eens..

Word gewoon flink over m geroddeld ;)

Hahaha is ie wel gewend toch :D. Vorige jaar werd er ook geroddeld over mij en mick, ze zeiden dat we gezoend hadden _O-.

_Irene11_ schreef:
Poel :+:
Afbeelding

_Irene11_ schreef:
Ja dat was leuk! wel een beetje jammer dat het foto's plaatsen niet echt op gang komt :O

_Irene11_ schreef:
xFioon schreef:
ze trokken zich er niks van aan en gingen zelf ook elkaar ind ie molen stoppen... :n

Dat is dan wel weer komisch :') maar wel gevaarlijk als een paard in de molen er van schrikt.

_BLOEMPOTJE schreef:
of hoe je pyrineeën ook schrijft _O-

merel_gomez schreef:
ah ik zie het :+

word over het algemeen zware onzin gepost hier, dus echt bijlezen doe ik niet meer :+

_Irene11_ schreef:
Het meisje waar ik de naam niet van onthoud!! :+:

_BLOEMPOTJE schreef:
*moeilijke zinnenmakerij :+ *

_O-

Ik heb ff opgezocht wat allemaal op BLOEMPOT rijmt:
aanbod
aangevlot
aanvaringsschot
aanvlot
afblot
afgeblot
afgeknot
afgerot
afgevlot
afgod
afknot
afrot
afschot
afvlot
airpot
alcoholverbod
anarchistenkomplot
arbeidsaanbod
arbeidsverbod
aspot
basisaanbod
bedot beenderengrot beknot
beroepsverbod beschermgod beschot
bespot betonrot bevolkingsoverschot
bierpot bigot bod
boogschot bosgod bot
boterpot bouwverbod boycot
brijpot Brod brompot
burgerpot cachelot capaciteitsoverschot
cijferslot compatriot compote
cylinderslot dagslot dakbeschot
denneschot dienstenaanbod dienstverleningsaanbod
dijkschot dondergod doofpot
dot drankverbod druipsteengrot
drukverbod duimelot duivenkot
fagot fietsslot filterpot
foekepot fooienpot fopbot
fot foxtrot frot
gebod geboortenoverschot geboorte-overschot
gebot geboycot gebrod
gebruiksverbod gefoxtrot gefrot
gehot geknot geldgod
geleipot gemot genadeschot
genot geplot gepot
geprot geravot gerot
gespot getrot gevlot
geweerschot God gottegot
grendelslot grolpot grommelpot
grompot grot haardot
hagelschot halfgod hanekot
hangslot hartrot heilbot
hemelgod hoerenkot hondekot
hondsvot hot Hottentot
houtvlot huisgod hulpaanbod
hulpverleningsaanbod hutsepot hutspot
huwelijksgebod ijlbot incest-verbod
informatie-aanbod inhaalverbod inktpot
inmaakpot jachtgenot jachtslot
jackpot jampot janslot
jongenszot kabelslot kalot
kamelot kanonschot kapot
kapverbod karot karwijmot
kastslot kasvoorschot keldermot
kerkerkot kerstpot ketsschot
kettingslot kijk-in-de-pot kinderslot
klavierslot kleermot klokslot
klontjespot klosetpot knalpot
knipslot knoeipot knorrepot
knot koffiepot kolenkot
kombinatieslot komplot konijnekot
konkelpot korenmot kot
krijgsgod kristalgrot krot
kunstgenot labberlot ladeslot
lammelot landbouwoverschot landrot
lectuuraanbod leegvlot leendepot
leesgenot letterslot levensgenot
leverbot lichtmot liefdegebod
liefdegod liefdesgenot liefdesgrot
lijmpot likkepot lipsslot
lollepot lot banketstaaf
marmot marot matelot
media-aanbod meetschot melkpot
middelschot middenschot migratieoverschot
minnegod misschot morsepot
morspot mosterdpot mot
muntslot muurbeschot muziekgenot
nachtslot nascholingsaanbod nekschot
neustussenschot nieuwsaanbod Nimrod
noodlot noodschot nummerslot
olieboycot onderwijsaanbod oorlogsgod
opbod openingsbod opgepot
opgerot opneemvod oppot
oprot overgepot overpot
overschot papillot pappot
parkeerverbod patriot pelotte
pelsmot perspot piespot
pijpslot piot pispot
pistoolschot plankenbeschot plot
polyglot pommadepot pot
preekverbod premielot productierobot
produktie-overschot programma-aanbod prot
publicatieverbod raakschot ravot
reddingsvlot reddingvlot regengod
reklamespot renteverbod revolverschot
ricochetschot rijverbod riviergod
robot rochelpot rolslot
rommelkot rommelpot rookverbod
rot rugschot salarisvoorschot
saluutschot samengerot samenrot
schaamschot schampschot schavot
schietmot schildmot schot
schotelvod schroefpot schroefslot
schrot schuifslot seinschot
serielot sint-janslot sint-jansschot
sjalot slot smeerpot
smoorpot snot spaaroverschot
spaarpot speelverbod spot
spreekverbod spreeuwepot springslot
sprot stakingsverbod stamppot
stamslot stapelzot startschot
stationeerverbod stemmenoverschot sterfteoverschot
sterreschot sterspot stijfselpot
stofvod stoofpot stopbod
stopverbod strontkot stroomgod
strooppot stroppenpot strot
stuurslot suikerdot suikerpot
tabakspot tafelgenot tapverbod
tarbot teepot teerpot
tegenaanbod tegenbod televisie-aanbod
tijdslot tippelverbod tod
toiletpot tonvlot tot
trekpot trekslot trot
tuitpot tussenschot uitbot
uitgaansverbod uitgebot uitgerot
uitrot uitschot uitvoeroverschot
uitvoerverbod uniformverbod vaarverbod
valslot vangverbod varkenskot
vastenavondzot vedermot veerslot
veiligheidsslot verbod verbrod
verfpot verkeersaanbod verkrot
verpot verrot verschijningsverbod
verschot vervoersaanbod verzot
vestigingsoverschot vestigingsverbod vetpot
vlasdot vleespot vliegengod
vliegverbod vlot vod
voedselaanbod voedseloverschot voorschot
vormingsaanbod vredesaanbod vrijlot
vrouwenaanbod vrouwenoverschot vruchtbaarheidsgod
vruchtgenot vuurpot waarheidsgebod
waarschuwingsschot wachtverbod wagenkot
wagenschot walschot wandbeschot
waterbot watergod watermot
waterpot waterrot waterschot
waterslot weergod weggerot
wegrot wijngod woningaanbod
yaleslot zalfpot zanikpot
zeegod zeerot zelfspot
zevenzot zielsgenot zingenot
zonnegod zot zoutpot
zuigdot zwaktebod zwartselpot
zwermpot zwijnekot

:+

_Irene11_ schreef:
Sorry mensen, ik moet ff onnuttig doen :o

Een gedicht voor BLOEMPOTTIE!! :+:

Bloempot,
het is niet wat je denk Charlot.
Er moet aarde in,
maar zet hem niet achterin.
Dan komt er geen zon bij,
en dan is een plant niet blij.
Het is een speciaal object,
maar wel correct.
Behandel hem met liefde, net als een mens,
het heeft een pijngrens.
De bloempot geeft de liefde terug,
en wel heel vlug.
Dus benhandel hem niet als een krot,
maar schenk hem liefde Charlot.

merel_gomez schreef:
omg :+ niveau daalt heel erg hier.

_Irene11_ schreef:
_BLOEMPOTJE schreef:
ireen, denk maar niet dat je een gedicht terug krijgt want dat kan ik niet :D

:oo

Echt niet? *doet de lieve, omkoopbare blik Y;( *

StillAngel schreef:
merel_gomez schreef:
filmen en hier plaatsen O:) *-:)

ja deze; http://www.youtube.com/watch?v=Cupq8jAi ... re=channel

Maar ik heb me kop er niet op hoor dat durf ik niet :P En die is al tijdje geleden hoor :+

_Irene11_ schreef:
Afbeelding

*\o/*

_Irene11_ schreef:
Sneeuw :):) sneeuw :):) sneeuw :):)

StillAngel schreef:
Huh SNEEUW?? Hier is het een heel mooi zonnetje hoor :P

StillAngel schreef:
woow dat is echt een *** dag zeg!

_BLOEMPOTJE schreef:
ʎɐqǝ uo pɹɐoqʎǝʞ ɐ ʎnq ı ǝɯıʇ ʇsɐן ǝɥʇ sı sıɥʇ :')

_Irene11_ schreef:
Woow jullie praten lekker door :j

BlOEMPOTTIE: Ja dat heb ik gemerkt dat jij van praten houdt :Y) (jammer dat wij niet in dezelfde IW gaan :\ )

Ik heb niet alles bijgelezen ;)

_BLOEMPOTJE schreef:
stemmen ga ik niet doen want ik ben al voor een een paardje van mijn stal :):) _O-

eeh ik praten? O:) doe ik nooit joh :))

vandaag was de bak wel errug blub dus even naar buitengeweest.
heb me handen er vol aan gehad _O- ploink spring bok :')

Love is in the air :D
_Irene11_ schreef:
_BLOEMPOTJE schreef:
eeh ik praten? O:) doe ik nooit joh :))

Daarom houd ik nou zo van je BLOEMPOTTIE :+: :+

_Irene11_ schreef:
_BLOEMPOTJE schreef:
eeeeh?
ik gaf antwoord _O-

Tsja, dat heet: f.ucking super slome bokt.nl :O

_BLOEMPOTJE schreef:
_O-

_BLOEMPOTJE schreef:
ik gaf antwoord _O-

_BLOEMPOTJE schreef:
watdan _O-

_Irene11_ schreef:
Altijd lachen met de té hippe BLOEMPOTTIE :+: 8-)

_Irene11_ schreef:
Hoogmoed heerst :Z

Je moet meer foto's in je pro doen ~~}> Anders moet je weer in de mand _O-

_Irene11_ schreef:
WTF, ik heb net een pakje in de bus gekregen. Er stond mijn naam op, dus ik open het en er zit een f.ucking groot hart in := Met chocolaatjes :+:
Ik weet echt niet van wie het is.

_BLOEMPOTJE schreef:
ik heb het ook nogal warm, maar heb ook 2 truien aan _O-

_Irene11_ schreef:
_BLOEMPOTJE schreef:
_O-

ik heb het neiet koud :):)
liep vandaag met 2 truien + 2 jassen op stal _O- *\o/*

:oo Hoe is het mogelijk?!

BLOEMPOTTIE!! :+: Jij maakt me weer vrolijk, met al je _O- smilies :D

_Irene11_ schreef:
Komt BLOEMPOTTIE weer met haar: _O-
:+:

Ik ga voor je een model zoeken die jij bent :+

_Irene11_ schreef:
BLOEMPOTTIE, na lang zoeken heb ik je gevonden!! .............

Afbeelding

_BLOEMPOTJE schreef:
woej :D

ik heb geen gat in me rug _O-

_Irene11_ schreef:
Uhmm wel :roll: >;)
Je bent toch een bloempot. Duhhh.

_BLOEMPOTJE schreef:
ojaaaaaaaaaa :)*

_BLOEMPOTJE schreef:
Love you all zeg ik heel vaak hoor :+

ooeeeh wat ben ik toch sexy :))

Anoniem schreef:
Nee je bent ordi en klef. Dus. :')

Anoniem schreef:
Heeeee! :)

Hey Bloempotje, vanwaar die Boktnaam eigenlijk? :))

_BLOEMPOTJE schreef:
Eeeeh. nou/ ik weet niet waarom ik bloempotje heet :):)

BLOEMPOTTIE kan heel goed Duits :j
_BLOEMPOTJE schreef:
dankesjeun :D

_Irene11_ schreef:
Jee!! *\o/*
Weer en Poelenburgher( _O- ) erbij :D

_Irene11_ schreef:
Nee joh :+ Everest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :+: (sorry, moest ff penny doen)

_Irene11_ schreef:
Anoniem schreef:
Ik ga lekker eerder naar Poel dan jou. :D :')

dan jij!!!!!!!!!!!!! O:)

_BLOEMPOTJE schreef:
Wow Juul, jouw vriend ziet er niet paarderig uit :o _O- :D

en ik eet ook véééél :D

merel_gomez schreef:
_O- _O- had irene nou de goede of bloempot :=

_Irene11_ schreef:
Thanks BLOEMPOTTIE!! :+:
Nu kan ik eindelijk eens gewoon fiets, banketstaaf, paasei, poedersuiker zeggen :Y)

_Irene11_ schreef:
Anoniem schreef:
Yo Sirene.... iieeehhiieeee iieeehhiiieee iiieeehiiieee... O:)

^)

_Irene11_ schreef:
Anoniem schreef:
Gedragen jullie je zonder mij? :D

Nee ~~}> }:) =:) }>

nestle schreef:
hihi :=
ga nu maar naar jetix kijken :P
hoedeloel je ik verveel me?

_BLOEMPOTJE schreef:
_Irene11_ schreef:
WIE IS NOU WILLIAM? O:)

ik heb je echt al 10 x een foto laten zien :+

veertj96 schreef:
Ik was er vorig jaar op ponykamp geweest :D Zo gaaf! En dit jaar ga ik lekker op istructie week word ook vast heel leuk! Ik heb trouwens ook gewoon een keer een bosrit en een strandrit gemaakt zo gaaf! Ik vind het echt een geweldige manege ze zorgen ook zo goed voor de paarden en hebben vet mooie spullen:

POELENBURGH ROCKS

:P

_Irene11_ schreef:
merel_gomez schreef:
kan iemand mij uitleggen waar die groene O voor staan? :?

_O- Daar heb ik echt 16843 pb's over gekregen.

_Irene11_ schreef:
Afbeelding

Kwijloverstroming hier!!!! :')

_Irene11_ schreef:
Wooow BLOEMPOTTIE(ja, zo blijf ik je noemen }> ), zit jij pas in de tweede? :oo Hoe jong ben je dan?

_Irene11_ schreef:
Maar serieus, ik heb Gaya een keer laten wijken _O-

StillAngel schreef:
Daar is je hond naakt }> Zónder setje :Y) Hoe kun je :(:)

_Irene11_ schreef:
OMG, zelfs een badjas :=

Afbeelding

_BLOEMPOTJE schreef:
ga je met een stoel op je paard ? :o?
ik neem altijd een aanloopje :+

Duits in het topic
_Irene11_ schreef:
Ich musse jetzt noch Deutsch lernen :Z

_Lisanne schreef:
Ich auch!

kitty_gomez schreef:
Ich gehen,

Auf wiedersehen :evaw:

_Lisanne schreef:
Ich gehe ins Bett!
Bis morgen.

En Angela komt niet verder dan 1 woord Duits _O-
StillAngel schreef:
Aaaah ich haat duitsche lol.

merel_gomez schreef:
1 van onze katten heeft een duif naar binnen gesleept en lekker zitten ontveren :=

hele kamer vol met veren :+

nu zit ze hem buiten op te vreten :=

_Irene11_ schreef:
Ieeeell lekkere kat heb jij zeg :+

StillAngel schreef:
Juah wij hebben gewoon de populairste week he Irene :+ :Y)

Ook was er Belgische taal
_Irene11_ schreef:
Gij moet uwen paardengedeelte ook eens veranderen BLOEMPOTTIE!!! ~~}>

Ging ff op de Belgische toer :+

_Irene11_ schreef:
Anoniem schreef:
Sterkte Ireentje. :*

Thanks! :) (behalve dat Ireentje O:) )

Anoniem schreef:
Sorry Ireentje. :D

_BLOEMPOTJE schreef:
hihi fenks ier :D

_Irene11_ schreef:
^) Moet dit nou?

_Irene11_ schreef:
merel_gomez schreef:
waar zon :\ bij ons geen zon te vinden, alleen maar grijs. wel droog hoor :x

Nee? :oo Bij ons lekker zonnig :z

@ Juul: Ga wat nuttigs doen :Y)
Laatst bijgewerkt door xTralala op 19-07-09 21:51, in het totaal 2 keer bewerkt

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:43

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! *\o/*

xFioon

Re: Ga je mee? Naar kamp Poelenburgh aan zee! [Deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:50

jeeeej
leuke opening hoor! lekker lang haha
heb er alleen niks aan bijgedragen haha, was die hele vragenlijst vergeten O:) was op vakantie O:)

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:50

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH

xTralala

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-09 21:51

Nou als jullie je vervelen, ga dan maar ehh lezen :')
Ik ga slapen, morgen vroeg werken :+

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:54

xD werken?
arme, arme ziel
maar nu ga ik slapen
eindelijk (A)
dooeegh mensen

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 21:54

Ik heb hem gelezen :D
Wat een GEWELDIGE opening! Heb me kapot gelachen om die quotes! _O-

En dank je dat je mij in het topic zette (voor de hulp) :+:

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:00

xTralala schreef:
En hieer de quote's! :D
Het zijn er ontzettend veel, veel plezier :')
Er zit geen logische volgorde in :=

Hier moest ik zoooo hard om lachen :')

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:00

Yeah nieuw topic!!
Nu even lezen :)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:09

Dé foto zit erbij: van Lisanne en Mick in de zoenscene :))

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:13

Ik ga :wave:

_Lisanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-09 22:15

_Irene11_ schreef:
Dé foto zit erbij: van Lisanne en Mick in de zoenscene :))

Hahaha ja _O-.
Eigenlijk zou ik dit jaar echt met hem zoenen, maar het is er niet meer van gekomen haha. :=

Hij is super leuk!! Ga 'm morgen helemaal uitgebreid lezen, want ook ik moet morgen vroeg werken. Dus ga nu snel slapen!

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 08:19

Leuke opening meiden! :)
Ik kom vast af en toe nog wel ff binnen vallen :)

Wel gezellig hoor, jullie allemaal op poel! Alleen beetje stom om te vragen of je op het (bokt) forum zit..
En dan sommige van heee?? Nee ik heb geen idee..

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:25

Ik gebruik tegenwoordig wel deo hoor :j
Heb een vooraadje staan, maar omdat ik elke dag douche + scheer kan ik geen deo opspuiten ant dat doet heel pijn :+

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 09:25

Jaaaaaaa Nieuw TOOOOOPPPPICCCCCC :):)

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:08

WOOOOOT! wat een opening zeg, volgens mij kun je door met 'de grootste opening aller tijden'! :+

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:09

_Undercover schreef:
Heb een vooraadje staan, maar omdat ik elke dag douche + scheer kan ik geen deo opspuiten ant dat doet heel pijn :+

Elke dag scheren? :P Ik om de 2 dagen want stoppeltjes zijn echt ** om te scheren joh :+

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:10

Hihi inderdaad :+
Ik ga ff douchen!

Tot zo :+:

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:11

byebyee! :):) komen er hier nog mensen of is het nu al dood hier?

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:11

StillAngel schreef:
_Undercover schreef:

Elke dag scheren? :P Ik om de 2 dagen want stoppeltjes zijn echt ** om te scheren joh :+

Maar mijn oksels zijn gehandicapt :)
De volgende dag kan ik er alweer een vlecht in maken, :')

grapje hoor :')

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:12

[="_Undercover"]
[="StillAngel"]
[="_Undercover"]
[/quote]

Elke dag scheren? :P Ik om de 2 dagen want stoppeltjes zijn echt ** om te scheren joh :+[/quote]

Maar mijn oksels zijn gehandicapt :)
De volgende dag kan ik er alweer een vlecht in maken, :')

grapje hoor :')[/quote]

haha dat zou wel ERG zijn he! volgens mij bestaat zo'n ziekte wel hoor.. dat je teveel haargroei hebt :P Lijkt me echt niet leuk op zn zachtst gezegd (behalve op me hoofd *D )

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:13

Verdikkeme ik kan geen mooie quotes maken :Y)

Fira

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:14

Ik ook niet :')
Maar nu ga ik echt! :)

_Irene11_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:28

StillAngel schreef:

Nee, ik ben er nog :D

Je moet gewoon op de knop 'quote' klikken >>>>

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-09 10:30

_Irene11_ schreef:
StillAngel schreef:

Nee, ik ben er nog :D

Je moet gewoon op de knop 'quote' klikken >>>>

Jep i know maar als er meer dan 3 qoutes zijn kan het op de een of andere manier niet meer en verklo-ot ik het weer, weet niet wat ik dan moet doen hoor :Y)