Manege Chardon Topic is niet te stoppen [deel 2]

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

JustJoyce

Manege Chardon Topic is niet te stoppen [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:26

Afbeelding

Beste leden van het manege chardon topic...

We zijn zo ver hoor...!! DEEL 2 is er uiteindelijk!
Met dank aan de goede hulp van Stefanie (Stef_Winston)

Oude topic: Manege Chardon Deel 1

Omdat we zo'n gezellige groep zijn ga ik even iedereen voorstellen.
Wie schuilt er achter welke bokt naam en wat zeggen andere mensen over hem/haar.

aatjuh12 / Amanda
Eevj / Eef
Esile / Elise
Fe_m_ke / Femke
Flurk / Lida
DjoysDesignz / Joyce
Jorine_falco / Jorine
KarinW86 / Karin
kimmiepimmie / Kim
Lisa_Caro / Lisa
lovefi / Liselot
Meerreell / Merel
palousa_boy / Jeffrey
Roomiey / Romy
sambagirl / Jeannette
Stef_Winston / Stefanie
xsabine / Sabine

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Amanda. Ze is op 16 april 1989 geboren in haar ó zo gezellige dorpje.

Al vanaf kleins af aan vindt ze paarden helemaal geweldig (net als turnen, voetballen, handbal, tennis, dammen, schaken, curling en alle
andere sporten die je je kan bedenken!) dat is dus ook meteen de reden dat ze van haar moeder pas op paardrijden mocht als ze groot was
(ze wilde iedere week iets anders! en dan is paardrijden een dure grap!).

Toen amanda 12 was vond ze zichzelf groot genoeg en heeft zich op een open dag op manege Chardon ingeschreven voor paardrijlessen!
Na een tijdje is ze ook wedstrijdjes gaan rijden, het begon bij de B0, B1 en B2 en dat werd later omgezet naar FNRS. Ze heeft een tijd terug
haar F12 gehaald en is ze daarna 2 x gezakt voor de F13.. En aangezien ze 2x zakken genoeg vond gaat ze ook maar niet meer verder.

Citaat:
Stef_Winston: Amanda kletst in d'r eentje het hele topic vol op dat 'werk' van d'r. Al vinden wij dat natuurlijk niet erg, want zo gaan we nog sneller!
DjoysDesignz: Ons schizofreentje :D
Eevj: Een 'bekende' zonder dat we het wisten :D, en heel gezellig! Kan heerlijk kletsen, ook in zichzelf :D
Meerreell: AMANDAAA! Komt nu niet meer op zaterdag, en vind merel niet leuk1 ;(
sambagirl: Amanda heeft echt geen dikke billen en hoeft niet meer op babypownies te rijden, wel door blijven kletsen hier in dit topic hoor
aatjuh12: die Amanda is echt super aardig en leuk enzo :P
KarinW86: Onze vuller van het topic...wordt er niks gezegd dan zorgt amanda er wel voor..
xsabine: Hahahahahhaa ik weet eindelijk wie je bent whoeehoeee ! Zag je op hyves! 8-)
Lisa_Caro: Met Amanda kun je altijd heel leuk praten en is heel gezellig!

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Eva/ Eef. Ze is geboren op 11 Juli 1990. Haar eerste ervaring op een paardenrug was in 1994 op een shetlander
van de kinderboederij. Daarna in 1997 begonnen op Manege Chardon.

Haar eerste les was op Wishky, een voskleurige ruin.
Ze heeft daar tot 1999 gereden, en is daarna naar manege RCP gegaan, waar ze heeft gereden tot begin 2008.

In die tijd een aantal verzorgpaarden gehad, totdat Mallow op haar pad kwam. Daar is ze in Oktober 2007 mee begonnen en hij gaat nooit
meer weg! Mallow is een tinkerman van 11 jaar oud. Ze heeft er sinds kort ook een Welsh cob verzorg merrie bij genaamd Morwena.

Hobby's : Uitgaan / (Interieur)styling / Shoppen / Mallow

Citaat:
DjoysDesignz: tof wijf! Wij kunnen goed met elkaar overweg ;) en ze heeft een mooie pownie voor mijn lens ;)
Stef_Winston: Strijd voor de A pony's .
Jorine_falco: Heeft mij geholpen met beslissingen, waar ik heul blij mee ben :).
aatjuh12: hihi altijd leuk als je mensen van de middelbare school na een tijdje weer tegen komt :D
KarinW86: Eef is altijd erg gezellig en heeft een heel leuk paardje, die eten belangrijker vind dat poseren.
Lisa_Caro: Ken ik niet zo goed, maar je hebt een super leuke tinker!

Afbeelding
Achter deze boktnaam schuilt, hoe verrassend, Elise. Ze is geboren op 12 juli 1988, wat haar nu 20 jaar oud maakt.
Ze rijdt sinds 2004 bij Chardon, altijd al op vrijdagavond. Ze doet niet mee aan wedstrijden, wel heeft ze een paar keer
met de volwassenencompetitie meegedaan. Een eigen paard is bij haar helaas niet aanwezig, maar dat gaat zeker nog
eens gebeuren.

De allereerste keer dat ze op een paard zat was op het paard van een vriendin van haar moeder. Die was wel een
beetje fris, maar dat schrok haar niet af. Ze moest en zou op paardrijles. Vervolgens is ze 1995 begonnen bij de
Riouw Rijschool in Den Haag.

Haar favoriete paardje is zeker weten Gup! Ze vindt het een heerlijk paard en ze kan er ontzettend veel van leren, want
bij een verkeerde of een te heftige hulp laat hij je dat zeker weten. In zijn stal is het gewoon een lekker knuffelpaard.

Hobby's: Paarden (ja echt!) / reizen (en dan Nieuw Zeeland in het bijzonder!) / films / friends.

Citaat:
DjoysDesignz: De reiziger! ;)
Eevj: Volgens mij super aardig, en we hebben aardig gedeelde intresses :)
sambagirl: mede Gup fan! dat schept een band!
Jorine_Falco: Staat altijd in de 6-7 les in de bak, liggen we dubbel om Annemiek: Is dat nou Shirley of Linsey? _O- Wel gezellig altijd.
aatjuh12: Ik mocht iedere vrijdagavond Elise der avondeten bereiden :)
KarinW86: Als je al op meer plaatsen ben geweest als elise is dat een wonder.. Gup is haar grote favoriet..

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Lida, geboren 6 Augustus 1969. Met Jens tot 2004 op de manege gestaan en manege pony's gereden.
Ze reed met Jens KNHS M2 dressuur en aangespannen Z, nu met Flurk KNHS B dressuur. 2 Eigen paarden Jens & Flurk

De eerste keer dat ze op een paard zat is ongeveer 12 jaar geleden.

Favoriet manege pony was Pedro.

Flurk is een supereigenwijze fjord die ze in Belgie ontmoet heeft en naar Nederland heeft gehaald. Hij is nu al ruim 4 jaar in Nederland en is
opgegroeid in een opfokbedrijf waar hij nog steeds staat. Het is een dominant paard met de nodige gebruiksaanwijzing maar die heeft ze nu
gevonden en gaat het communiceren steeds beter waardoor ze nu toch wel klein beetje een team gaan vormen.

Hobby's: FNRS wedstrijden jureren / Hindernisrechter op samengestelde menwedstrijden / Flurk temmen en uitbrengen

Citaat:
sambagirl: Fjorden fan 1e klas, haar 1e fjord is met pensioen en mag lekker in de natuur rondlopen met zijn vriendjes en vriendinnetjes!
aatjuh12: we kennen elkaar waarschijnlijk wel.. wisten alleen niet precies wie we nou waren ;)
Lisa_Caro: Je hebt een leuke fjord en ik hoop er eens een keertje mee te kunnen gaan mennen!

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Jorine, ze is geboren op 27 Maart 1995. Ze zal in dit nieuwe topic dus 13 én 14 jarig zijn.
Ze rijdt sinds december 2004 (?) op Manege Chardon. Meerdere malen verzorgpaarden gehad, nu weer opzoek.
Ook heeft ze een Nikon D60 en fotografeert ze daar dus daarmee.

De eerste keer dat ze reed, was ze 6 en ging ze op shetlandertjes rijden.
Daarna kreeg ze les van een kennis van haar ouders, en is ze na een lange tijd gaan rijden op de manege!
Nu is ze weer op zoek naar een bijrijdpaardje.

Falco was haar absolute favoriete paard, helaas is hij met een handelaar meegegaan aangezien hij niet meer goed draaide in de lessen.
Ze heeft hele mooie herineringen aan hem, en hij blijft haar maatje voor altijd.
Na 4 jaar samen, kwam er toch een eind aan...
Nu rijdt ze een tijdje op Thomars (als hij niet op concours is met Ijsbrand) en start ze FNRS wedstrijden op hem!

Hobby's: Paarden / Fotograferen / Uitgaan / Bokken / Frontriemen maken / Plezier maken.

Citaat:
Stef_Winston: Jorine is/was helemaal gek van Falco, het was dan ook een grote schok toen die weg was. Verder is Jorine soms een beetje gek,
maar kan meestal wel lachen om alles.
DjoysDesignz: Een echte Falco gek, helaas is deze weg. Nu een nieuw liefie Thomars.
Eevj: Een falco verslaafde, en heel verdrietig omdat hij nu weg is. Maar blijft ondanks alles toch vrolijk :)
aatjuh12: rijdt op vrijdagavond, mijn oude "achter de bar" avond :D
KarinW86: Jorine ik hoef maar 1 ding te zeggen ;) 1 lijn he hahahahah
Lisa_Caro: Jij was echt super gezellig op Horse Event haha we hadden echt de grootste lol :P

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Joyce, ze is geboren op 17 November 1986. Rijd sinds September 2004 op Manege Chardon. Doet mee aan
FNRS wedstrijden en heeft geen eigen paard, maar rijd op de manege paarden/pony's. Joyce is tweelingzus van Karin (karinw86@bokt).

De eerste keer dat Joyce met haar kont op een paard ging zitten was tijdens een vakantie in Frankrijk toen Karin & ik een jaar of 9/10 waren.
De eerste echte paardrijles was op Manege De Nieuwe Oranjehoeve in Maasdijk, dit was Mei 1999.

Haar verzorgpaard heet Tariqi Kariq en is een arabier ruin van Kim (kimmiepimmie@bokt). Het is een eigenwijs en ondeugend maar schattig
paardje.

Musketier blijft een plekje in haar hart innemen, omdat dat haar favoriete paard was. Ondanks dat het een eigenwijsje was vond ze hem
helemaal geweldig. Helaas is er geen mogelijkheid meer om op hem te rijden. Maar stiekem af en toe knuffelen is natuurlijk wel toegestaan.

Hobby's: Fotograferen / Vormgeven / Uitgaan / Illustraties / Fotobewerkingen

Citaat:
Stef_Winston: Joyce is helemaal gek van Musketier en vond het dan ook erg jammer toen die wegging, gelukkig kwam die weer terug,
maar jammergenoeg liep die niet meer in de lessen. Tegenwoordig vind ze trix heel leuk, maar ook daar mag ze niet meer op.
Verder is Joyce natuurlijk ook heel lief net als de rest uit dit topic, en ze kan natuurlijk de beste foto's maken met haar geweldige camera!
Eevj: Joyce is gewoon de beste :D, kan super mooie foto's maken! En we kunnen het super vinden met z'n 2e :D
Meerreell: De beste fotograaf, die we niet kunnen missen met de wedstrijd! Verder is ze altijd vrolijk en gezellig :D
sambagirl: Joyce is zelfs in te huren voor het maken van boekjes voor collega's! supertof.
Jorine_Falco: Joyce kan súpper foto's maken, waar ik nog steeds hartstikke blij mee ben is de shoot van Falco (vooral nu is het erg belangrijk).
Joyce hield ontzettend veel van Mus, en het is erg jammer dat hij weg ging máár hij kwam terug... Helaas niet in de lessen, maar ze ziet hem
nog vaak en knuffeld dan lekker met hem!
Ook Vlecht Joyce mijn paard altijd :P.
aatjuh12: Joyce lacht mij uit als ik de auto af laat slaan :P en uiteraard word het heeeel gezellig bij mij in de les :D
KarinW86: Joyce is mijn tweelingzus en kan super mooie foto's maken..Zelf ook al heel veel foto's van haar van me beesten/paardjes enzo
xsabine : Joyce is denk ik wel de hoogste sfeermaker in dit chardon topic :D En ze kan super goed foto's maken en bewerken!
Lisa_Caro: Joyce maakt de mooiste foto's die er zijn, ze heeft ook veel mooie foto's van de friezen gemaakt.

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Karin, ze is geboren op 17 November 1986 en rijdt sinds September 2004 op Manege Chardon. Ze doet mee aan
FNRS wedstrijden en heeft geen eigen paard, maar rijd op de manege paarden/pony's. Karin is tweelingzus van Joyce (DjoysDesignz@bokt).

De eerste keer dat Karin met haar kont op een paard ging zitten was tijdens een vakantie in Frankrijk toen Joyce & ik een jaar of 9/10 waren.
De eerste echte paardrijles was op Manege De Nieuwe Oranjehoeve in Maasdijk, dit was Mei 1999

Samen met joyce verzorgt ze een Arabier ruin met de naam Tariqi Kariq van Kim (kimmiepimmie@bokt).
Het is een lief, maar ook ondeugend ventje.

Maxi is een van haar favoriete paarden. Ze heeft al heel vaak op hem gereden en ook wedstrijden op hem gestart. Maxi komt af en toe
helemaal terug in zijn jeugd en maakt dan van die leuke sprongetjes en bokken, maar daar zit ze niet mee dat maakt het rijden wel leuk.
Sinds dat Maxi kreupel is rijd ze ook op wat andere paarden. Koetsier heeft een stiekem plekje in der hart, omdat het eigenlijk wel leuk was om
op hem te rijden. Nu ze in een andere les is gaan rijden mocht ze op Stefan en dat is gelijk haar nieuwe vriendje geworden.

Ze heeft ook een tijdje de shetlanders op de kinderboerderij in Delft verzorgt toen ze daar stage liep en werkte. Er onstond echt een band
tussen haar en die kleine bollies. Doordat ze nu een eigen dierenwinkel gaat beginnen ging ze daar weg. Ze heeft een fotoshoot gedaan als
afscheid. Maar ze mist ze wel en dan vooral der grootste vriend Sjaakie, die helaas binnenkort weg gaat.

Hobby's: Paardrijden / d'r beesten / Computeren / Met vrienden leuke dingen doen

Citaat:
Stef_Winston: Karin rijdt meestal op Maxi, maar nu die kreupel is rijdt ze ook Nico, laatste keer ook Stefan, verder doneerde ze me altijd geld op
Horse Tycoon wat natuurlijk erg lief is.
Joyce: Mijn tweelingzus en nu een echte Stefan gek.
Eevj: Karin heeft een gigantisch hart voor dieren, en is gewoon super lief!!!!!!
Meerreell: Karin is altijd zo lief om mijn paard te vlechten voor de wedstrijd! :+ [ Oohh ja, en ik kom ooit nog in jou winkel
maatschappelijke stage ofzo doen, is gezellig bij jou :P ]
sambagirl: dierenfanaat 1e klas! is om de paar pagina's haar beestjes aan het verzorgen
Jorine_Falco: Dierenliefhebber, heeft heule lieve diertjes, brengt je heul lief naar Horse Event toe O:)!
aatjuh12: Komt net als der zus ook bij mij in de les! weet je nog die keer met Kim, Daisy, Joyce, jij en ik haha vergeet je toiletrugzak niet
Lisa_Caro: Jij bent een echte dierenvriend! Je hebt echt super lieve cavia's en ik weet zeker dat je winkel goed gaat lopen!

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Kim. Ze is geboren op 12 februari 1987. Kim is samen met haar paardje Tariqi Kariq in september 2008 op stal
gekomen. Ze rijdt geen wedstrijden, want haar paardje is nog jong en dus niet ingereden.

Kim is dus in het bezit van een eigen paardje namelijk Tariqi Kariq, deze kleine man is 17 augustus 2005 geboren.
Kariq vindt ze liefste paard van stal, lekker ondeugend, super lief, klein eigenwijsje en natuurlijk erg speels.

Kariq wordt verzorgt door Karin (KarinW86) & Joyce (DjoysDesignz). Kariq vindt zijn lieve buurman Costa helemaal te gek en is dan ook
graag in zijn buurt. Waar iedereen dan ook hard om kan lachen.

Hobby's: Bij haar paardje zijn / met haar stal matties chillen / uitgaan / winkelen / en wat je allemaal nog meer kan bedenken.
(Kim houdt namelijk van heel veel dingen).

Citaat:
Stef_Winston: Kim is gewoon een beetje gek, haha
DjoysDesignz: Gek gezellig wijf! Met een super mooie arabier Kariq.
sambagirl: Kim ken ik niet, wel dat lieve toetje van Kariq
aatjuh12: Kim maakt van haar paardje een klein homo'tje ;)
KarinW86: Eigenaresse van Kariq..Beetje gestoord haahah ;)
Lisa_Caro: Leuke meid met een super lief paardje!

Afbeelding

Achter deze bokt naam schuilt Lisa. Sinds september 2007 loopt ze stage op Manege Chardon, het is er altijd super en ze heeft het er
hartstikke naar haar zin met allemaal leuke mensen/paarden.

Geboren op 19 mei 1991 in Zoetermeer. Daar woont ze nog steeds dus ze reist ongeveer iets langer dan een uur met de bus om naar
Chardon te kunnen komen, maar het is het allemaal waard. Het is nu al zo lang dat ze het nu wel gewend is.

Hiervoor reed ze op een Manege in Zoetermeer waar ze wel eens wedstrijdjes deed. Thuis een heel mapje vol met protocollen, waarvan de
eerste afstamt uit 2001... Laatste wedstrijd was in 2006/2007 en dat was de F9.

Ze heeft geen eigen paard. Maar verzorgt 4 lieve friezen en 1 Hackney pony. Ze heten Carolientje, Oscar, Arne, Nienke en Joeri. Het zijn een
stel eigenwijze donderstenen (behalve Carolien natuurlijk, en nee ze is niet eng Steef ). Met Carolientje maakt ze vaak een lekkere buitenrit
en met de andere rijdt ze meestal dressuur in de bak. Het zijn onwijs lieve beesten en ze is super blij dat ze ze mag verzorgen. En natuurlijk
Brammetje niet vergeten, ook een eigenwijze dondersteen, maar ook erg leuk en hij doet altijd erg zijn best (vooral met springen! ).

Hobby's: Alles met paarden / tv kijken / computeren / slapen / eten / aan Portugal denken

Citaat:
Stef_Winston: Lisa, tsja wat moet ik daar nou over schrijven. Lisa is natuurlijk heel erg lief, ik ken Lisa nu nog niet zo erg lang.
Ze loopt stage bij Chardon en zo heb ik d'r ontmoet. Ook ben ik een keer meegeweest naar de friezen, wat ook erg gezellig was!
DjoysDesignz: Lisa, leuke meid met uber sexy friezen.
Meerreell: Wij zijn samen de Bramfanclub!
Jorine_Falco: Het was leuk op Horse Event in de auto, haha :)). Leuke meid :j.
aatjuh12: We komen elkaar niet zo heel vaak tegen.. maar is wel altijd gezellig :)
KarinW86: Gezellige meid met hele leuke verzorgfriesjes

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Liselotte. Ze is geboren op 16 januari 1995 en ze rijdt sinds 2002/2003 bij manege chardon.
Ze rijd KNHS en FNRS wedstrijden met haar paard Figador.

De eerste keer dat ze op een paard zat was op een vakantie in Indonesie toen ze 5 jaar was. Haar eerste les was op manege Molenkamp
(nu Hippisch centrum Nootdorp). Na een halfjaar is ze daar gestopt en 2 jaar later reed ze op manege chardon.

Haar paardje is een 5 jarige KWPN ruin. Erg ondeugend en moeilijk maar wel heel lief (meestal dan). Hij bijt verder graag in dingen en het
liefst in stef_winston(stefanie). Verder is hij op 14 April jarig dus hij is al weer bijna 6 jaartjes jong. Zijn favoriete bezigheden zijn: Rennen,
bokken en Springen!

Hobby's: Paardrijden/ Lezen / Springen

Citaat:
Stef_Winston: Was ik bijna liselot vergeten, Liselot kent natuurlijk iedereen van Figador, die nog niet helemaal volwassen is en nog overal in bijt
(en dan vooral in mij) Verder is het gewoon een hele gezellige meid.
Meerreell: Tjaa aangezien ik je al zo lang ken, kan ik veel over je zeggen!; Gewoon altijd gezellig naar winterswijk en overal!
Jorine_Falco: Ik heb 6 jaar bij Liselot in de klas gezeten :P. Gezellig meisje, het ging op school váák over paarden.
aatjuh12: tjaa Liselot, haha jou ken ik net als bijna alle andere natuurlijk ook weer van mijn "achter de bartijd"

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Merel, ze is op 9 december 1994 geboren.
Ze rijdt op manege Chardon sinds de zomer in 2003 en haar eerste les was op Lady. Daarvoor heeft ze wel is paardgereden op vakantie.
Verder heeft ze geen eigen paard, maar doet ze wel mee aan de FNRS wedstrijden.

Toen ze ongeveer 1,5 op Chardon reed, kwam Blitz samen met zijn vriendje Fire op de manege. Ze vond Blitz toen zo leuk, dat ze er wel
ongeveer een jaar elke week op heeft gereden, totdat ze naar de paardenles ging (toen zat ik nog in de ponyles). Ook toen ze in de paardenles
reed vond ze Blitz nog steeds de liefste. Op 25 juni 2008 ging Blitz weg (afgemaakt) omdat ze al een tijd kreupel was Ze mist haar nu heel erg,
maar inmiddels is er ook aan andere pony die ze heel erg leuk vind:
Brammetje, Brammetje is een haflinger van (nu) ongeveer 3,5 jaar oud. Het is een hele lieve speelse pony, die nog overal nieuwsgierig naar is.
Ze hoopt dat hij nog lang blijft, want hij is echt super lief .

Hobby's: Natuurlijk paardrijden / andere dingen met paarden / op wintersport gaan

Citaat:
Stef_Winston: Merel is supersupersuperlief en helemaal gek van Bram. We hebben soms echt lol om niks, gewoon een hele gezellige meid :D
DjoysDesignz: Merel heeeeeel lief en gezellig.
aatjuh12: spekkie? ik zal wat vaker langs komen op zaterdag!
KarinW86: Merel is een bram gek en kan er ook heel goed op rijden..Merel vraagt ook altijd heel subtiel of ik haar paard wil vlechten haha
Lisa_Caro: Merel is een super lieve meid die heel goed op Bram kan rijden!

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Jeffrey. Palousa boy was vroeger zijn grote vriend op een andere manege, vandaar zijn naam. Hij Hoorde een
poosje geleden dat hij inmiddels is overleden helaas.

Dit is dus Jeffrey, geboren op de 15e juli 1986, dat wil dus zeggen dat hij op dit moment 22 jaren oud is. Tijdens zijn opleiding in deurne
heeft hij een half jaar bij manege chardon stage gelopen, dit is al 6 jaar terug. Toen hij nog stage liep reed hij nog veel maar nu niet meer.
Nu werkt hij op de manege.

Of hij een eigen paard heeft? Nee nog niet maar die gaat er zeker komen.
De eerste keer dat hij op een paard zat is ongeveer 12 jaar geleden, op het paard van een vriendin, hij wilde het wel een keer proberen en
zo doende kreeg hij een keer les van haar en daarna nog en paar keer, daarna is hij naar daarna naar een manege hier in de buurt gegaan
voor les.

Favoriete paarden, hij vind ze allemaal wel wat hebben. Hij heeft vaak wel een rare klik met moeilijke paarden, van die macho types die
niks van je moeten hebben, altijd weer leuk om dat soort paarden voor je te winnen.

Hobby's: Mountainbiken / Fotografie / Computeren

Citaat:
DjoysDesignz: De enige man in ons gezelschap ;). En altijd vrolijk!
sambagirl: Jeff houdt wel van een biertjes :D
aatjuh12: toen ik nog achter de bar stond.. kwam Jeff altijd heeeeeeeeel veel bij mij eten :P
KarinW86: Jeff onze stalman ;)
Lisa_Caro: Jeffrey is mijn chardon-mattie haha :P

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Romy. Geboren op 8 november 1995. Ze rijdt al 5 jaar bij Chardon en vind het nog harstikke leuk. Ze rijdt
FNRS proefjes en heeft geen eigen paard. maar wil er later wel een als ze genoeg geld heeft.

Toen ze voor het eerst op paard zat, was dat op het oude paard van haar tante (Anneke) dat vond ze zo leuk, dat ze op dinsdag middag
(na lange wachtlijst) bij Teun in de les ging rijden. Helaas zijn dat paard en Teun nu beide weg. Haar eerste les was op Lucky, dat vond ze erg
leuk.

Ze heeft op dit moment niet echt een lievelingspaard, maar ze vind Sophie wel heel erg leuk.

Hobby's: trampoline springen / zaterdag naar de manege gaan

Citaat:
Stef_Winston: Romy is lichtelijkgestoord maar natuurlijk ook heel lief en schattig, vooral als ze d'r Geer en Goor gezichten doet ligt iedereen dubbel.
DjoysDesignz: Gek kind! maar super grappig :P
Meerreell: Mijn Oomieeee! Altijd lief, en megalol op de boerderij! ;)
Jorine_Falco: Romy, met Romy lúl ik vaak in de les, en met Romy-Jeany-Demi-Chantal hebben we daarna altijd veel lol. Romy's cool!
aatjuh12: Romy kwam vroeger op vrijdagavond altijd patatjes bij mij eten :)
KarinW86: Romy is prettig gestoord, dus het is altijd lol met romy

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Jeannette van Olst. De naam sambagirl is gekozen vanwege een andere grote hobby. Als een van de topic
oudsten op 3 september 1969 (jaaaaa jullie lezen het goed) in Den Haag te water gelaten. Na alle maneges in Den Haag omstreken
geprobeerd te hebben, is ze in 1994 blijven hangen op manege Chardon in de alom beruchte en veelbesproken donderdagavond les.

De allereerste rondjes te pony werden in 1983 (jaaaaaaaaaaaaa toen waren jullie nog lang niet geboren!) gereden op Hippisch Centrum
Westland, na diverse jaren daar rondgehobbeld te hebben kwam Winny, haar verzorghaflinger op Stal Othello in Monster. Met Winny kon ze
alles doen, wandelen, strandritten, bosritten, dressuren, springen, noem maar op. Toen zij verkocht werd had ze geen zin meer om te rijden,
tot aan 1994.

Ze heeft geen eigen paard. Op dit moment is haar lieveling op Chardon: Gup, heerlijk beest, lekker eigenwijs en elke week weer een verrassing
qua humeur. Er is een speciaal plekje voor Koss en heel veel speciale herinneringen aan Emily. Aan wedstrijden doet ze al heel lang niet meer,
daar heeft ze geen behoefte aan.

Hobby's naast paardrijden: schaatsen/skaten / percussie (zie: Samba band) / wandelen / weekendjes weg.

Citaat:
DjoysDesignz: Mijn donderdagavond collega!
Stef_Winston: Ook mijn hyves vriendinnetje, die zelfs een poke van mij heeft gehad :oo, verder was ze hier eerst niet zo vaak te vinden,
maar tegewoordig wel, wat natuurlijk heel gezellig is!
aatjuh12: rijd al zoooo lang bij mij op de avond :)
KarinW86: Sinds kort rijden we op dezelfde dag.. Altijd aanwezig in het topic en ook erg gezellig

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Stefanie, ook wel bekend als Steef of Stef. Geboren op 25 September 1994 in het mooie Delft. Ze is de
oprichter van het geweldig Chardon topic en rijdt er nu sinds juni 2007. Ze heeft nog geen eigen paard, maar dat komt nog wel. Wel heeft haar
opa 2 pony's genaamd Dinlle en Robin.

Het is nu al een aardige tijd geleden dat ze voor het eerst op een paard zat. De eerste keer was toen ze een jaar of 2 was. Het begon dus al
vroeg. Later is ze op les gegaan bij manege De Hoeve in Naaldwijk. Hier is ze best bang geworden, ze viel er de 2e les al af en de paarden
liepen er simpelweg niet. Na een jaar daar te hebben gereden is ze eraf gegaan en daarna een jaar niks met paarden gedaan, daarna is ze
Robin in gaan rijden en weer op Dinlle gegaan.

Daarna is ze op les gegaan bij manege Chardon. Hier had ze het al snel naar haar zin, de mensen waren er aardig en de paarden liepen er
lekker. Ze reed toen bij Teun erg vaak op Winston.

Na iets meer dan een half jaar bij Teun te hebben gereden is ze naar de zaterdag gegaan bij Annemiek. Ze begon om 12 uur, inmiddels om
10 uur, wat een erg leuke les is! In die tijd heeft ze nog veel manege paarden gehad die ze voor een langer tijdje reed, onder andere Robin,
Ollever en Manno. Nu iets vaker op Macho, omdat ze het idee heeft dat ze van hem nog wat kan leren.

Hobby's: Fotograferen / Paarden / Lui zijn / Eten / Lol maken

Citaat:
DjoysDesignz: Door mij aangestoken fotograaf ;). En houd van mijn camera en Macho/Manno.
Eevj: Is lief, en kan gezellig met haar kletsen :D
Meerreell: Altijd lol met Steef; is altijd gezellig met jou!
sambagirl: Steef wil altijd heel graag foto's maken met de camera van Joyce, is ook op hyves mijn vriendinnetje, maar op Chardon heb ik haar
nog nooit gezien!
Jorine_Falco: Steef is een fotograaf, vindt Winston/Manno/Macho erg leuk. Ook een tegenstander van me op wedstrijd :)) Verder lief + grappig.
aatjuh12: Stefanie, jaa.. nou uhh.. kende je natuurlijk al van de manege.. maar sinds bokt ken ik je eigenlijk pas wat beter! wel altijd gezellig :)
KarinW86 : Steef is altijd erg gezellig en de 2e papparazi naast joyce
xsabine : Heeft me verder geholpen aan me boktverslaving en de start van het manege chardon topic deel 1 :+
Lisa_Caro: Dankzij Steef zit ik nu op bokt, en ik vind het gewoon een super lieve meid met wie ik het altijd gezellig heb :D

Afbeelding

Achter deze boktnaam schuilt Sabine. Ze is geboren op 4 juli 1992 en ze is een Deense. Ze begon 8 á 9 jaar geleden met paardrijden op
Chardon, nadat ze met een kinderfeestje was wezen paardrijden. Ze vond het echt helemaal te gek en ze heeft hier 6 jaar gereden en
ontzettend veel geleerd.

Toen ze wat meer voor zichzelf wou en een beetje uitgekeken was op Chardon is ze naar een andere stal vertrokken, maar ze heeft een
ontzettende leuke tijd gehad op Chardon. Ze rijdt nu L2 met 2 winstpunten met de onderlinge wedstrijden en ze hoopt in de zomer
officieel te mogen starten op haar verzorgpaard.

Sabine heeft 2 verzorgpaarden, Bastiaan en Macallan. Verder heeft ze een hoop bijbaantjes om aan het geld te komen.
Ze zit op het Lentizcollege in Maasland.

Citaat:
Stef_Winston: Ik ken Sabine niet zo goed, wel heeft ze supergave verzorgpaarden en is ze altijd heel aardig :D en ik kwam jou tegen bij
de mr.Ed zonder dat ik het wist :P
aatjuh12: ik herken jou wel op je foto's.. je weet alleen nog niet wie ik ben hehe }>

JustJoyce

Re: Manege Chardon Topic is niet te stoppen [deel 2]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:28

Nieuwe start!! :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:29

Yeah ons nieuwe topic...weer vol plezier met alle leuke mensen

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:30

gaaaaaaaf :D

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:30

en nu ga ik echt douche enzooo :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:31

hij is echt heel leuk geworden he :D

JustJoyce

En ik ga op bed liggen :D!!

JustJoyce

Tot morgen wie er dan zijn!! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:31

GEWELDIG GAAF GEMAAKT zeg
Is aan jouw wel toevertrouwd
leuke foto's ook van de mensen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:32

Thanx!! Met behulp van Steef die me hielp met de stukjes!! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:35

DJoysDesignz schreef:
Thanx!! Met behulp van Steef die me hielp met de stukjes!! :D

STEEF oook super gedaan en ontzettend leuk bedacht

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:35

DJoysDesignz schreef:

tot morgen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:35

Aanpassingen kan ik niet meer doen ;) Dit zou een moderator moeten doen.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:36

DJoysDesignz schreef:
Aanpassingen kan ik niet meer doen ;) Dit zou een moderator moeten doen.

nee geeft niet laat maar
toch bedankt

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:36

Ik denk plaats het hier maar even ;) voor het geval er nog iets fout is :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:37

Flurk schreef:
DJoysDesignz schreef:

tot morgen

Ben je er ook op chardon ?

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:38

Maar ik ga nu echt in me bedje liggen..!! :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-09 20:38

Voor de meiden die zo terug komen!!! :D WELKOM in het nieuwe topic!! :D

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:42

DJoysDesignz schreef:
Flurk schreef:

tot morgen

Ben je er ook op chardon ?

Nee sorry bedoelde hier in het topic.
Ik moet in Voorschoten jureren van 13:00 uur tot 19:00 uur

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:46

HIJS FANTASTSICH :+:

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:48

o poedersuiker, ben te laat :P Maar hij is mooooii! Mocht net niet op de comp vandaar :\

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:50

Ik heb vandaag Jorick gereden, vond hem niet leuk :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:50

Yorickje is wel leuk hahahah :P.
Balen, geen Manno en Macho!

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:51

Nee liepen beide niet :\ Vond ik wel jammer...

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-09 20:53

ihhihi had ik nou niet verwacht bij jou steef jorick