Wie gaan er nog meer ?

ik ga in iedergeval met een vriendin (la_fleur)
En ik heb er vreselijk veel zin in!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marijee schreef:ik heb hem ook nog niet gekregen, meestal stoppen ze met inschrijven rond mei (?)
Nou er zijn veel verschillende paarden.
Kwpners, friezen en ook enkele fjordjes.
Ik heb 2x op 2 verschillende friezen gereden Otske, heel fijn ruintje maar wat een neeek![]()
Fleur mocht heeleel op otske. En ik heb 2x op Widuna volgens mij gereden, een oudere merrie die dit jaar niet meer pk gaat lopen, ze krijg dan een veulentje. Wel jammer

Tja, iedereen raade me aan om naar kader te gaan, gedaan maar 

Marijee schreef:Haha, ik doe nu iniedergeval kader. Ik heb TL gedaan, alleen ik had er vreseiljk veel moeite mee en zat avonden lang te leren voor 1 viertje...Tja, iedereen raade me aan om naar kader te gaan, gedaan maar
Ik rij met kamp zowat 9 jaar., ik ben gewoon met paarden opgegroeid
Fleur rijd 4/5 jaar, ik weet dat niet eens
Je leert daar heel veel, ik heb alleen maar lovende reacties gehoord toen die week.
Hoe hoger je rijd, op hoe betere paarden (lees; paarden op hoger niveau) Ik heb op islottie gereden een paard die in de Z gelopen heeft. Heeel gaaf

) maar als je hem aan het lopen hebt......
Van Ini moest en zou ik hem rijden! 
Runn_love_ schreef:dat is wel heel gaaf, moet je er nog wel wat voor doen om ze zo te laten lopen of doen ze dat toch wel ?
:
), we waren er ongeveer om half 2.
) kregen we een uurtje les van Ini. 

De les zelf was heel erg leuk (op een paar bokjes van Rallywood na dan).

Het valt haast niet te typen hoe die les was, hij liep gewoon zo lekker!

).
)