Dus... een weekendje (of midweek in de herfstvakantie?) met de boot/trein (ivm Men), B&B????...
Schreeuw maar raak!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Charles schreef:Je kunt met de boot vanaf hoek van holland naar Harwich en dan vanaf daar met de trein naar Cambridge ( moet je denk ik wel overstappen)
Er is een B&B bij mij in de straat dus dat is super handig, weet alleen niet in hoeverre die van de voren is volgeboekt maar dat kunnen we informeren uiteraard.

loesje688 schreef:O ja ter info:Charles schreef:Je kunt met de boot vanaf hoek van holland naar Harwich en dan vanaf daar met de trein naar Cambridge ( moet je denk ik wel overstappen)
dankje Charles
De bootreis duurt ongeveer 8 uur dacht ik uit mn hoofd. Dus als je savonds de boot hebt slaap je aan boord en kom je sochtends aan.

)
Dus dan zullen jullie je afentoe zelf moeten vermaken

en wanneer jullie komen
Als jullie tijdens de keuken dienst komen sta ik van sochtends tot savonds in de keuken met tussendoor paar uurtjes pauze.

Charles schreef:oeeh weet je wat we ook kunnen doen, lekkere broodjes en donuts etc halen bij de marks en spencer en dan gaan picknicken in 1 van de vele parken
als het niet regent...
Maar dan hebben we hier nog 2 overdekte winkelcentra dus dat is ook geen probleem

Ach, naar de UK is toch maar een inieminiestukje

En je moet er maar aan gaan wennen want als we naar LA gaan moeten we ook vliegen

Komt helemaal goed als wij er bij zijn

waren we net opgestegen en toen stortten we bijna neer dus moesten we meteen omkeren om te landen enzo want er was iets in de motor gekomen
En schattie je gaat niet altijd met een 747 naar Amerika dat moet je nog maar afwachten
dusja ik hooop het maar. Zolang ik maar niet in een 737 naar Amerika hoef, krijg nou al de kriebels als ik eraan denk.. brrrr
het toestel moet zo groot mogelijk zijn