Met een groep meiden zijn we naar Brabant gekomen om Potverdikkie en Canjer op te zoeken, het werd een super gezellige dag en een heerlijke bbq.
Een hoop geklets, veel foto's genomen, een kijkje op de stal waar PVD met haar paarden staat en gelach die dag.
Moniek, het was een heel leuke dag! Ik en iedereen heeft genoten en we hebben wat afgelachen. Ook hebben we met eigen ogen kunnen zien wat je voor je paarden doet en hoe geweldig ze erbij staan. Echt een onvergetelijke dag!
Ik wil jullie ook nogmaals heel erg bedanken voor de moeite die jullie hebben genomen deze kant op te komen, alle steun en cadeautjes voor Canjer (en mij) . Een zeer geslaagde dag, die zeker voor herhaling vatbaar is!!
Het was zeker onvergetelijk, hele mooie paardjes gezien, en lekker met Canjer geknuffeld. Wat heeft dat paard het toch goed getroffen met zijn nieuwe stekkie en baasje. Ik ben heel blij dat ik erbij ben geweest, had het voor geen goud willen missen. Ook grappig dat ik storm al kende van een ander forum. It's a small world after all.
Zo te zien was het erg gezellig ik ben al een tijdje een meelezer en reageer maar af en toe maar elke keer als ik foto's van hem zie valt me op dat hij zo een heerlijke blik in zijn ogen heeft.
PVD heel erg veel succes verder met hem en zo te zien gaan jullie er helemaal komen. Als ik vergelijk met de foto's van 47 dagen geleden dan had ik dit echt nooit verwacht!!!! Keep up the good work maar vergeet jezelf ook niet he af en toe
wat ziet hij er goed uit vergeleken met eerst. en wat leuk dat veel mensen naar potverdikkie zijn gegaan en canjer erg leuk. en ja die hengsten streken komen vanzelf wel een keer haha maar pvd je doet het erg goed en hij zal bij jou een goed leven krijgen(heeft hij eigenlijk al)
Dat heeft ie zeker, toen we naar de andere paarden waren gaan kijken en we kwamen terug, begon hij keihard te hinniken toen hij PVD zag. Dat zei voor iedereen die daar was echt alles.