aangekomen bij de brug van lippenhuizen stond annelies der al met der trailer en was ramona al uit geladen, toen gou naar het land gegaan en calif der uit gehaald ging best normaal laat ze der niet pakken,toen op gezadeld en naar de brug gereden van lippenhuizen en annelies was der ook al klaar voor, we zijn rustig de kant van het pad op gereden om ilse en liesbeth bij de kruising op te vangen.
maar helaas bij de kruising aangekoemn geen paardjes

toen zijn we het zand pad op gegaan,vlak voor het eind van het zand pad kwamen de gezusters benschop der al met hun paard seline voor de twee wieler,Sietse onze supper fotograaf belde en vroeg hoe laat we bij de ijsbaan waren Ilse gaf door dat we er over een half uurtje waren, aangekomen bij de ijsbaan is het altijd spannend welke paarden er in gaan,ik wist ook niet of mijn nieuwe paardje er wel in wou,maar die had er geen problemen mee hups!! der zo in en ook annelies en liesbeth der zo maar in en tot onze verbazing hoorde ik Ilse mijn naam roepen Tinie Tinie kijk en ja hoor voor de eerst keer kwam onze sultan mee het water in net of wist hij niet beter (ilse ben blij voor je dat hij eindelijk zonder te bokken en te steigeren zo mee het water in liep) halverwege om de ijsbaan heen kwamen de gezuster ook het water in met hun twee wieler, en ja hoor daar was onze fotograaf ook al, Sietse heefd behoorlijk wat foto's gemaakt van iedereen,er zit er vast wel een leuke bij van iedereen wat ik ook erg leuk vond dat was gewoon vol gas daar door het water en mijn nieuwe paardje deed het geweldig!!voor het eerst was ik ook eens goed nat!
we zijn toen nog een blokje om gereden en richting het witte huis gereden voor een hapje en wat te drinken, de mensen daar zijn niet zo klant vriendelijk ze hebben er wat moeite mee om mensen te bedienen.toen zijn de dames van benschop alvast naar huis gereden want die moesten deze avond nog wat, en wij zijn na het eten ook weer richting huis gegaan nog effe een keer goed gas gegeven met de paardjes op het zand pad, en bij de kruising gedag gezegd tegen ilse en liesbeth, ik en annelies zijn het laatste stuk mooi gaan stappen zodat de paardjes mooi droog het land weer in konden, nou dames het was zeer geslaagd en erg gezelig tot de volgende meeting!!
oja de foto's volgen nog