GHVJ in Zwollywood!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

JENNx

GHVJ in Zwollywood!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-08 21:34

GHVJ IN ZWOLLYWOOD «3
                          Augustus, 9; 2008. Mariëtte, Marijke & Jennifer

Vanochtend vroeg ging de wekker al om 7 uur - voor Jennifer althans - om de dag te beginnen met een lange treinreis naar Zwolle om daar te meeten. Om 9.37 precies stapten Marijke en ik de trein in, en ook even later pakte Mariëtte de trein vanuit Groningen naar Zwolle. Een goed uur later stonden Mijk en Jenn op Jetje te wachten, die ook evenlater arriveerde. Toen hebben we gewacht op Anne, want die moest naar eigen zeggen nog een parkeerplaats gaan vinden voor haar autootje. Jammer genoeg ging de telefoon van Jetje met het verlossende woord; Anne stond in de file en had autopech; rook uit de motorkap. ANWB gebeld, en even later belde Anne weer dat het als het goed is niet ging lukken om nog in Zwolle te komen. Monique had misschien ook wel willen komen, maar dat is helaas ook niet gebeurd. Dus vanaf toen hadden we de meeting omgedoopt als 'mini-meeting'.

Jenn en Mijk moesten nog even weten hoelaat hun trein terugging, en hoe laat. Jennifer draait zich met een zwaai om, BOEM tegen iemand omhoog. Dit is dus echt typisch Jennifer, want het was echt niet de eerste/laatste keer dat dit gebeurde. Huilen van het lachen

Toen zijn we de straat overgestoken naar de plattegrond van Zwolle, om de snelste weg naar het centrum te vinden. Rechtdoor en dan naar links of rechts over het bruggetje, meen ik me nog vaag te herinneren. Een brug? Die hebben we niet gezien. We hebben toen gewoon wat rondgelopen. Marijke kwam een parkeerautomaat tegen met een uitstekend bonnetje, die nog aardig lang geldig was. We hebben toen een geschikte auto opgezocht, die nog wat aan dit bonnetje zou hebben. Jet heeft er toen "Veel plezier met uw 40 minuten extra parkeertijd, God Bless You" opgeschreven. We zijn doorgelopen, langs een kerk, langs een grote school, naar een kruising waar een bordje naar het Sofia Ziekenhuis opstond. Afgedwaald dus, en we wisten écht niet waar we heen moesten. Jettekedet gevraagd hoe we het snelst naar het centrum konden komen. Welja, we moesten weer terug, terug langs de school, langs de kerk, links af. Doorgelopen, doorgelopen, doorgelopen .. Tot we zo'n beetje aan het eind van die straat kwamen, Jet weer gevraagd naar het centrum. Moesten we weer teruglopen. Terug naar de kerk, waar we toen dus in plaats van links naar rechts hadden gemoeten. Na nog een paar keer vragen kwamen we over een brug (hééé!!) en door een poort en warempel; EEN KERMIS. Herrie hier, herrie daar, overal HERRIE. Toen hebben we Jet's neus gevolgd, naar een MacDonalds. We waren er bijna langsgelopen, als we het bord met de gratis colaglazen niet hadden gezien .. Clown

Mijk! Lovers
Afbeelding Afbeelding
                                    Jetje! Lovers

Bordje leeg, buike vol.
Afbeelding

GOD HOUDT VAN JOU

Toen kwamen we een soort van kraampje tegen waar ze gratis blikjes Fanta uitdeelden, in de nieuwe smaak; China. (Vetlekkerallemaalkopen. Vingers aflikken )
Afbeelding
Proost Dames! Haha!

En toen SHOPPEE. Jet nam ons op sleeptouw, winkel in winkel uit, Jet kan pas shoppen! Ja Ja Bloos! Bloos!
SALE! De laatste ronde! De laatste ronde! *doetdieenevandatraretvprogrammana*
SHOPAHOLIC! Bloos!
Afbeelding

Toen fv chillen in de DIDI met een goed gesprek. Lachen Over .. ja, naaktrubrieken in de Flair. - ofhoenoemjedieookalweer -

Jennifer gaat er even goed voor zitten. Tong uitsteken
AfbeeldingAfbeelding
                                    Jet iets minder goed, geloof ik. Huilen van het lachen
En natuurlijk mag ik deze foto niet voor jullie achterhouden. Tong uitsteken
Afbeelding

Doorgeshopt, doorgeshopt. Mijk kocht een cocos ijsje en liet Jet meegenieten. Jenn lust niet. Doorgeshopt. V&D gevonden. Roltrap op. Jennifer heeft roltrapfobie .. Pashotofokje gezocht, en de traditie voortgezet. Echter was dat ding al bijna te klein voor ons drieën.. Huilen van het lachen Ook die wil ik jullie niet onthouden .. Lachen
Afbeelding

Toen werd het ook maar eens tijd om weer richting het station te gaan.. Van het station naar het centrum was anderhalf uur, van het centrum naar het station echt maar 10 minuten. HOE KAN DAT NOU? Bloos! Bloos!

Op het station nog even gechillt, gepraat, foto's gemaakt. Lachen
AfbeeldingAfbeelding

Smskipje Mijk Lovers

Met Jet meegelopen naar haar perron. En toen kwamen we het welbekende bord tegen. We herkenden het meteen van de foto's van de vorige meeting. Niet veel later liepen we verder de tunnel in na wat gedoe met de geweldige fotocamera van Jennifer en warempel daar vloog Julia (Elessar) ons Jet om de nek. Met hun op de trein gewacht naar Grûnn, en toen zelf naar onze trein gegaan, die er al stond. Gelukkig hebben we hem gehaald, hij stond niet eens aan. Clown

Afbeelding

Ik wil nog even kwijt dat Marijke en Mariëtte twee heel bijzondere, lieve en mooie meiden zijn. Het was echt een supergeslaagde dag, echt om nooit meer te vergeten. Lovers

Niet vergeten, God Houdt van Jullie! Lovers

Liefs, Jennifer. Kusje Lovers

Originele grootte foto's zijn verkrijgbaar via mail of msn. Knipoog

Blue_Eyes

Re: GHVJ in Zwollywood!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:38

Sounds als een leuke minimeeting! Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:44

Leuuuk verslag!
En hahaha Huilen van het lachen dat bord stonden wij toen ook bij *LOL*..

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:45

Sms kipje lijkt stoned!! Huilen van het lachen .

Nee serieus, het was echt super gezellig, al kan ik niet normaal op foto's staan en had ik wat hoofdpijntjes Huilen .

Jenn en Mijk vroegen zich nog af wie grote Jet of kleine Jet was Huilen van het lachen

Jet en Jen, lufjoesomuch!! En de rest natuurlijk ook Lovers

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:46

Aaaaaaaah en Jen en Mijk met zonnebril van een of andere mevrouw die hem even later weer op kwam halen Huilen van het lachen

Edit; Jen zag een naakte man in een tuin vanuit de trein

En ik zoals gewoonlijk op mijn all startjes Lovers

BabsieJana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 21:55

Leukleukleuk. Lovers

Laar

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:08

Leuk Haha! mooi dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:21

Aaaah wat een leuk verslag Jenn! Lovers En de foto's zijn ook echt leuk.

Pashotofokje. Anderhalf uur / 10 minuten. Briljant. *LOL*

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:28

Volgens mij hadden wij ook het pashotofokje in de V&D en de McDonalds komt me ook bekend voor en dat bord helemaal.

Gezellig! Ookal is het een minimeeting, je kunt wel betere gesprekken voeren dan.

Jettie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:29

Haha we wilden de traditie ook een beetje voortzetten Ann. Schijnheilig

Veirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-08 22:45

Prima idee. OK dan!

x_Anne_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 00:23

haha wat nou te krap met z'n 3-en! Clown

baal echt dat ik er niet bij kon zijn. Volgende keer neem ik gewoon de bus.

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 11:14

Afgesproken Anne! Lachen

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 11:22

Leuk verslag dames!
Hoop dat jullie er van genoten hebben.
Mijn dag liep helaas anders dan gepland, maar dat hebben jullie al kunnen lezen.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:50

Wat een leuk verslag! Haha!
Geweldige foto's!

(maar vraagt zich diep af hoe jullie toch gelopen hebben als jullie langs een school gingen..)

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 12:50

Veirl schreef:
Volgens mij hadden wij ook het pashotofokje in de V&D en de McDonalds komt me ook bekend voor en dat bord helemaal.

Gezellig! Ookal is het een minimeeting, je kunt wel betere gesprekken voeren dan.

Haha kwam het jou ook al bekend voor?

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-08 13:05

paix schreef:
Wat een leuk verslag! Haha!
Geweldige foto's!

(maar vraagt zich diep af hoe jullie toch gelopen hebben als jullie langs een school gingen..)

Ja, een gereformeerde hogeschool ofzo? Meen ik me vaag te herinneren.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:10

Nee dat meen je echt niet.. Huilen van het lachen

_Marianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 13:19

Wat een supermeeting! Haha!

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 16:21

Was echt super hea Lovers . Ik verheug me nu al op de volgende meeting met nog meer gezelligheid!! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 16:31

Leuk hoor Haha!
Wat sta je mooi op die ene foto mijk Huilen van het lachen

mismijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 16:33

Ik weet, ik weet Huilen van het lachen . Sexy, of niet dan. Ik laat je die foto's van het pashotofokje nog wel een keer zien in het echt Huilen van het lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 16:34

Oke Huilen van het lachen

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-08 23:25

Fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! En erg jammer van de autopech! Ach gut

JENNx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-08 22:45

Julia! Wat leuk dat je hier ook even reageert! Lovers

Mijk, wil je die pasfokhoto's ook nog even inscannen? Huilen van het lachen Schijnheilig