[***] en Femke hadden om 1 uur afgesproken bij de blauwe brug achter Chardon. Natuurlijk was Femke weer te laat doordat ze haar hond moest uitlaten en [***] was te laat doordat ze op school nog even moest wachten.
Na elkaar wat gesproken te hebben gingen we op weg naar stal Midden Delfland, waar Femke's en Naomi's verzorgpony's staan.
Daar aangekomen hebben we Biz (Femke's verzorgpaard, voluit Bizar) van het weiland afgehaald en wezen poetsen. Biz vondt het allemaal best en was een heel leuk paardje

Toen hebben we Biz opgezadeld en is Femke wezen rijden, ik moht met haar Nikon nogwat foto's maken! Biz liep echt lekker.
En ja hoor, om kwart over 2 kwam Naomi aanfietsen. Nadat wij ook wat gepraat hadden ging Naomi Regina (haar verzorgpony,kortweg Pina) en Vesra(Femke's en Naomi's verzorgpony, kortweg Vesje) van het land halen.
Femke reed nog even door voor wat foto's, en daarna hebben we uitgestapt op de laan!

Daarna hebben we Biz afgezadeld en afgespoeld en mocht hij weer de wei op.
Rond 3 uur zijn we met nog 3 meiden van stal sprongen op gaan bouwen zodat ze konden gaan springen.
Ik mocht Vesra poetsen en wat is dat een leuke pony zeg

Toen hebben de meiden hun pony's opgezadeld en zijn ze gaan rijden, ik mocht foto's maken! Die komen jullie dus ook nog wel te zien!
Met springen hebben we veel lol gehad, vooral met sommige bloopers en gezichten die naomi trok.
Ja Naomi je kan er niet onderuit!

Toen iedereen klaar was met het springen zijn ze op de dijk gaan stappen en nog het stukje het park in om uit te stappen.
Helaas waren Naomi en Kayleigh later begonnen, Kayleigh omdat ze 2 pony's moest rijden (spetter en Lay) en dus gingen hun ook later apart naar buiten.
Ik zette nog even Naomi en op de foto en mocht uitstappen.
Inmiddels kwamen we Femke en Anuschka ook weer tegen dus die heb ik ook nog even gefotograveerd.
Op de terugweg mocht ik Lay nog even uitstappen, wat een tempo heeft hij! Aangezien Regina op de dijk altijd wat langzamer is was er een grote afstand tussen ons

Toen we terug waren hebben we de pony's afgespoten en weer in het land gezet. Daarna hebben ik Femke en Naomi nog wat foto's van ons drieen gemaakt en van de paarden. Er komen hier dus nog heel veel foto's maar aangezien Femke bij haar opa en oma is kan ze die nu nog niet sturen!
Het was echt een heel gezellig dagje die we nog heel vaak gaan herhalen toch meiden

We hebben op de terugweg nog heel veel lol gehad om het fietsgedrag van mij en naomi aangezien wij Femke bijna steeds in de sloot reden enzovoort.
En nu ligt mijn bodywarmer nog op stal dus moet ik van de week Naomi nog een keer zien omdat ze hem dan aan mij geeft.

Meiden ik vondt het een top dag!