Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Steffi schreef:Moet je bij de boshoeve trouwens echt een ruiterbewijs hebben? Want dan heb ik dus niet
Bij mij kan er dus al iemand op mijn bewijs meerijden
Moet alleen even kijken want ik denk dat het voor ons te ver is om eerst naar de manege te rijden vervolgens een buitenrit te maken en daarna eerst weer terug naar de boshoeve en dan nog eens maar huis rijden........... Ik bedoel, Nappie heeft een goede conditie maar zo goed.......
Steffi schreef:Als dat zou kunnen zou dat wel mooi uitkomen!!
En anders, als Melissa nou ook een paardje van de boshoeve huurt, dan kan ik wel met haar meerijden dan!
Maar dan moet Melissa wel de weg weten want ik ken de weg daar verder niet
achter kasteel Drakenstein
.
of komen jullie met z'n tweeen op tiko ) vanaf mijn stal naar de Boshoeve rijden en jullie ophalen.......vervolgens kunnen we met z'n allen een rit maken en moeten jullie alleen met zijn 2en terug rijden maar da's dan niet zo moeilijk
en dan nog een uurtje rijden....... weet niet hoor of jullie het een goed idee vinden. Als we vanaf onze stal vertrekken kan Belker ook mee, anders wordt het een te lange rit voor Grappa, Nouja laat het me maar weten ik ben dan van de partij met m'n ruiterbewijs
. Kan je een beetje sturen en kan je alle gangen, kom je zonder problemen de *proef* door.
M'n kanjertje Lancelot, mega paard van 1.75 ofzo maar een ontzettend scheet! (alhoewel }> ) Je moet niet bang zijn voor een bokje, want bijna alle paarden willen nog wel eens een bokje geven, omdat er weinig gehuurt word in deze tijd van het jaar, maar dat bokken is niet dramatisch ofzo.
) en wij met eigen paarden dan vanaf Stal Arends daarheen rijden kunnen we daarna een relaxte rit maken (ik ben nooit een echte voorstander van raggen, dus wat mij betreft kunnen we gewoon rustig aan doen
)
het weekend van 15 Februari of van 22 Februari?