Wie gaat er naar de Pennydagen of moet daar iets doen/opreden. Ik ga met de manege mee en moet dan naast de pony s lopen bij het ponyrijden. Onze eigen pony s gaan erheen en wij zijn van 31 januari, 1 februari en 2 februari de hele dag in Deurne. Wie gaat erheen en heeft er zin om te meeten????? Plaats een berichtje of PB

Weet alleen nog niet hoe en wat
Ik draag hoogstwaarschijnlijk een blauwe pet met Stal Sintels Breda er op
Al die spullen die meemoeten 
kom ik bij haar aan en ze stond er maar sipjes bij.. halster omgedaan en ik wil aan lopen loopt ze niet mee... na een tijdje kwam er eindelijk beweging in maar ze liep erg moeilijk, dus ik dacht dat het kwam door de bevroren modder grond, maar toen we uit de wei kwamen liep ze veel slechter, dus ik de dierenarts gebeld en ondertussen veel geknuffeld maar ze was echt heel zielig
, de dierenarts dacht dat ze zo slecht liep door de koude bevroren grond dat ze een klap op haar pezen had gehad door de kou ofzoiets maar ze had ook nog eens koorts, dus een paar dagen niet rijden alleen stappen, en als het niet beter gaat komt de dierenarts terug, dus geen shows voor quin..
, gelukkig reed ik zo langzaam dat het allemaal net goed ging en ik niet vol in de ankers moest