Yuna en ik hadden een briljante ingeving (al zeggen we zelf) om samen een strandrit te gaan maken op redelijk korte termijn na de examens.
Mijn oog was gevallen op een manege waar ik twee jaar terug zelf een heerlijke rit gemaakt heb. www.manegegrol.nl -> meer informatie
Paarden waren gezond, hadden het zeer naar hun zin (vooral op het strand) en mochten ook daadwerkelijk deftige sprintjes trekken. Rijtechnisch was het niet zo'n uitdaging, maar de belevenis was erg leuk!
Het is dus op redelijk korte termijn, op het moment dat yuna en ik mits wat overleg met jullie e natuurlijk de manege zelf kiezen, verplicht capje(Grolregel) en het is dus in Renesse (zo een van die zuidelijke Eilandjes van nederland).
Ik zit er niks mee in om wat volk op te halen op een station of zoiets,...en misschien kunnen we er dus een bijzonder leuk post-examen dag(je) van maken.
De keuze om op manegepaarden te gaan was omdat niet iedereen een paard of trailer ter beschikking heeft op het moment.
Dus wat zeggen jullie ervan? Wie wil en kan ons vergezellen? *Haal me uit mijn kluizenaarsbestaan