Ik dacht het word wel is tijd voor een meet topicVoorstellen om te gaan doen :Buitenrit bij de manege in ouddorpWie gaat er mee :Lisa: Lisaxxrody Mariëlle : FahyaFemke
Ja ik dacht ook al aan de paarden Maarja ik heb bijvoorbeeld geen eigen paard enz( volgens mij ook meerderen) dus misschien kunnen we ergens een buitenrit gaan maken bij ouddorp ofzo
Ik wil eventueel ook wel mee, als ik maar niet hoef te werken. En ik heb ook geen rijpaard om mee te doen..
Ik wil gerust mee, maar hoe ga ik in ouddorp komen met Moon :SOver t strand lijkt me wel erg gaaf, maar kunnen we anders niets centralers afspreken?
We kunen ook doen dat iedereen gewoon op de''manege' paarden gaat en degene die willen met eigen paarden xD
xManOnn schreef:FahyaFemke schreef:ook geen verzorgpaarden? Nee ook niet Ik heb daar nooit zo'n geluk mee.. op marktplaats zie ik iemand die wel een ruiter zoekt voor zn paardof bij dierentoebehoren -> overige of bij dierentoebehoren -> diensten ofzo
Ja weet ik, ik kan ze ook wel vinden, dat is het probleem niet. Maar op de een of andere manier gaat er altijd weer iets fout.