Na 2 Redelijk geslaagde ritten hebben Nikki (N_fotografie) en ik besloten een nieuwe rit te plannen. Deze rit gaat plaatsvinden in het ugchelse bos met mooie ruiterroutes en prachtige natuur. De bedoeling is een ruime rit van ongeveer 3 uur waarvan veel stap en draf werk en met diverse pauzes.
De rit gaat van start bij manege Riant
De rit gaat plaatsvinden op een zondag na een stemming zal de huidige datum vastgesteld worden. De stemming gaat tussen deze Data: Zondag 22 juni zondag 29 juni zondag 6 juli zondag 13 juli zondag 20 juli zondag 27 juli
Wel is het de bedoeling dat je met eigen of verzorg/bijrijdtpaard komt. Er is daar geen gelegenheid tot het huren van een paard.
En een cappie op is wel zo veilig!!!
Graag bij je aanmelding vermelden wie je bent hoe oud hoe je paard/pony heet en welke data jou het beste uitkomt!
Wij hopen op veel aanmeldigen En een gezellige dag!
Voor vragen graag een pbtje!
Laatst bijgewerkt door Selena87 op 20-05-08 21:14, in het totaal 1 keer bewerkt
Is jammer genoeg te ver voor mij. Heb nog steeds geen trailer, en ik kan er niet heen rijden. We kunnen wel nog een keer een meeting in wenum doen. Wanneer iedereen wel kan!
even stipje dit word voor mij namelijk al wat beter in de richting. en kan met trailer komen nu alleen nog even kijken of ik er klaar voor ben om met mijn eigen paardje te komen en anders of de ponys van de buren genoeg conditie hebben jullie horen van mij
Ow leuk, ik ga een poging wagen om er deze keer WEL bij te zijn! Naam: Ryanne Leeftijd: 22 Naam paard: April Kan op: 6, 20 en 27 juli (tot nu toe) Weet niet zeker of ik vervoer kan regelen, als iemand een plekje over heeft in de trailer hoor ik het graag! (vanuit Klarenbeek, vlakbij de Maten in Apeldoorn) En wil graag weten of het een beetje rustige paarden zijn die meegaan waar ik achter kan blijven rijden? April wil nog wel eens gek doen, vooral aan het begin )
Dat gaat 'm voor mij niet worden denk ik, ken wel iemand op riant die haar paard daar heeft staan maar denk niet dat ik die zomaar mee mag kan het wellicht proberen haha maar ga er uit van niet.
Ik wil ook wel mee Als ik de de datum 2 weken van te voren kan weten, i.v.m werk
Naam: Susanne (18) Paard: Chris Datum: 20 en 27 juli niet
Ik weet niet precies waar jullie heen willen rijden, maar anders zou ik met een aanspanning kunnen komen, en zouden er nog 2 personen mee kunnen! Ligt wel aan de route, en dat we dan zeker wel draven....
Ik zou bij mij op stal ook eens vragen of er nog mense zijn die mee willen!
Zelf vind ik een aanspanning niet echt handig maar wel leuk dat er dan andere mensen mee kunnen.
Je moet met een aanspanning wel erg rekening houden of je wel of niet over een bepaald pad kan rijden ivm een grote tak of boomstronk op het ruiterpad waar je te paard makkelijk om of overheen kan stappen.
Ik wacht even de reacties van andere mensen af!
Ik zelf vind het een leuke en minder leuke kant hebben
JA, voor mij geld ook, aanspanning is leuk, maar ik weet niet of jimmy dat ook leuk gaat vinden Zal hij waarschijnlijk erg nerveus van worden. Maar dat kan ik wel houden
Selena, het liefst ga ik ook gewoon ter paard zeg maar,.. Maar als je de route al weet dan kan ik wel inschatten of dat gaat lukken of niet, men namelijk heel veel in dat gebied Het is ook maar een idee.. voor als er mensen mee willen maar geen paard tot hun beschikking hebben...
lijkt me eigenlijk wel lollig. Ik ken geen kip tot nu toe, maar aangezien het startpunt nog geen kilometer van huis is, en hoe meer zielen hoe meer vreugd idd. ben ik haast wel verplicht om mee te doen, en ik kan altijd...
ohwjah, laat ik het dan ff officieel doen: naam: Femke geboortedatum: 20-02-1986 lengte: 1.81 kleur ogen: bruin kleur haar: bruin opleiding: Pabo klaar!!!!! pincode:..... tjah... paard: Antoinet Ras: Haflinger hoogte: 1.44 geslacht: merrie moeder van: ARVANTI (en Amber en Aristo, en oma van Arenco) en als je nog meer wilt weten dan vraag je het maar