Zomer-BBQ lijkt mij een superstrak plan Ik ben op vakantie van 13 t/m 20 juni, en ik ben ook nog weg van 24 t/m 28 juli en nu dus van 28 t/m 31 augustus. Oh, en dan van 3 t/m 7 september waarschijnlijk weer Juni kan ik het weekend van 6/7/8 niet, verder heb ik de zomer nog min of meer open
Bij wie doen we het trouwens?
Ik zet even in de titel dat het een besloten meeting is
Ik ga van 5 juli tot 12 juli naar Spanje, voor de rest nog veel vrij. Heb alleen nog geen rooster van juli, kan nu nog wel mijn voorkeuren opgeven (en anders wisselen )
Zullen we allemaal even de weekenden (neem aan dat dat het handigst is voor de meesten?) dat we kunnen in juni/juli/augustus aangeven anders? Dan kunnen we er later een poll van maken.
Bij Sjaak is wel leuk, hebben we meteen een huiswarming
Zwaai Bedrag wat je toen hebt overgemaakt was voor reservering van het huisje. Volgens mij is er toen ook afgesproken dat een eventuele boeking dan definitief was.
Ik vergeet steeds wat mijn vakantiedata zijn dus ik stem nog even niet.
Maar als Sjaak geld terugkrijgt, dan moeten wij bijlappen. Nou is dat op zich niet enorm veel... Maar wellicht kunnen we het dan verrekenen met de BBQ?
Ik heb toen 33.75 betaald en de openliggende afspraak was toen dat als je als nog niet mee ging (terwijl ik me niet definitief had opgegeven) er 10 euro van ingehouden zou worden.
Even zien... Shadow heeft toen 10% aanbetaald, was dat € 33,75 p/p? Obv 7 personen? Ik zie Shadow daar wat over zeggen nl... En volgens mij waren er in eerste instantie 8 die meegingen. Het restant van het huisje is daar ter plekke betaald geloof ik? Overigens was ik degene die € 10 voorstelde, maar daar is verder niemand op in gegaan, dus dat was nog niet echt een afspraak En dat voorstel was al van november, dus 2,5 maanden vooraf...
Dus, wat is een reëel "annuleringsbedrag/-percentage"? Er is 3 en 4 dagen voorafgaand aan 't weekend afgezegd.
Ik vind deze discussie niet echt fijn moet ik zeggen. Dit is het enige bericht dat ik er verder aan ga wagen, want ik heb geen zin dat hier meer energie in gaat zitten dan dit.
Ik heb het totale bedrag voor het huisje betaald en verrekend met 8 personen (€ 270 dus). Dit was de huur van het huisje, exclusief schoonmaak en toeristenbelasting, maar inclusief reserveringskosten. Dit bedrag is verder niet veranderd doordat er minder mensen meegingen.
Maar - ik vind het allereerst erg jammer dat dit nu pas aan de orde komt - het weekend naar Texel is al 3 maanden geleden. Ten tweede was de discussie volgens mij niet afgesloten met een bepaald bedrag. Ten derde heeft Sjakie volgens mij wel degelijk definitief toegezegd: sjakie @ [BM-A] [besloten] Boktkroeg meeting 2008 Ten vierde vind ik het erg jammer dat het zo lastig is om goede afspraken te maken, we hebben destijds in overleg voor 8 personen geboekt en er zijn slechts 6 personen meegegaan. Ik snap het wel maar ik vind het uberhaupt al vervelend, en dat het dan ook nog eens financieel over die overige 6 (die wel braaf gekomen zijn) op die 6 neerkomt vind ik dan nog dubbelvervelend.
Als het inderdaad op 10 euro eigen bijdrage gehouden wordt die geheel door de overige 6 wordt opgebracht, zou dit neerkomen op 2 * € 23,75 / 6 = € 7,91 pp. Een iets reelere rekensleutel is dat Beal en Sjakie wel elkaars afzeggingsrisico dragen (dus het bedrag door 7 delen), dan krijgen zij elk niet € 23,75 maar € 20,35 terug en komt het bedrag voor de overigen op € 6,78 pp.
Hier wilde ik het bij laten. Het geld is ook weer niet van zulk groot belang, als de rest tot overeenkomst komt, zal ik niet dwars gaan liggen en gewoon betalen.
Dat het jammer is dat het nu pas ter sprake komt ben ik met je eens Shadow Ik pb je trouwens even over het bedrag, want ik kom op andere bedragen uit Ff afstemmen