meeting voor bokkers omg Lwd

Moderators: Muiz, Firelight, NadjaNadja, Essie73, Maureen95

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
littleroosie

Berichten: 6065
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 22:54

Ik ben nog niet zeker dat ik kom, maar de kans dat ik mee ga is wel al groter.

littleroosie

Berichten: 6065
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-03 23:38

Morgen weet ik of ik wel of niet mee kan.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 03:37

Ze hebben het wel over ijzel op zondag, zo ja njente knollen uit Joure, zo nee, wel dus. Lachen

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 10:34

Ik zou graag willen weten wie er nu wel en niet komen en welke tijden, zodat ik de binnenbak kan regelen. En het is nu al zaterdag dus ik moet het echt weten! (anders zijn we misschien niet meer optijd, niet dat het daar druk is maar je weet maar nooit)

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 10:46

*volcano* schreef:
Ik zou graag willen weten wie er nu wel en niet komen en welke tijden, zodat ik de binnenbak kan regelen. En het is nu al zaterdag dus ik moet het echt weten! (anders zijn we misschien niet meer optijd, niet dat het daar druk is maar je weet maar nooit)


Afhuren dat ding!

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 14:49

Psies. Je moet niet nog een keer gaan vragen, er zijn er genoeg die komen.

Het lijkt er steeds sterker op dat het gaat ijzelen en sneeuwen... Verdrietig

Mellow

Berichten: 6506
Geregistreerd: 22-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 18:39

ik ga wel komen.
maar ben niet helemaal fit.
en heb last van m'n rug maar dat mag het plezier niet bederven toch?
Lachen

Signe

Berichten: 5815
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Kraaienest

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 19:34

Ik kom! Zonder Blizz, met goed humeur! ( hoop ik)

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 19:38

De bak is geregeld,van twee tot drie zijn er anderen,en dat kan misschien een beetje uitlopen,maar tussen drie en half vier kunnen we er in,en dan kunnen we een uur rijden!
Handig dus als iedereen er wel om kwart voor drie is,om nog op te zadelen enzo.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 20:56

Oh het is dus iets later geworden. Nou ik ben er ook maar met of zonder Gam dat is nog ff de verrassing. Haha!

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 22:26

Lindy schreef:
De bak is geregeld,van twee tot drie zijn er anderen,en dat kan misschien een beetje uitlopen,maar tussen drie en half vier kunnen we er in,en dan kunnen we een uur rijden!
Handig dus als iedereen er wel om kwart voor drie is,om nog op te zadelen enzo.



Ja kwart voor 3 is vroeg genoeg, iig zijn wij er wel optijd (lindy en ik) om jullie even op tevangen Knipoog

littleroosie

Berichten: 6065
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-03 23:07

Oke de kans dat ik kan komen begint nu echt heel klein te worden. De mensen waar ik de trailer eventueel van kon lenen hebben hem morgen zelf nodig. Ik kan eventueel onze stalhouder morgen nog vragen. Lindy zou ik eventueel dan je mob. nummer van je kunnen krijgen als je die hebt, dan bel ik je morgen of ik wel of niet kom.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-03 23:33

littleroosie schreef:
Oke de kans dat ik kan komen begint nu echt heel klein te worden. De mensen waar ik de trailer eventueel van kon lenen hebben hem morgen zelf nodig. Ik kan eventueel onze stalhouder morgen nog vragen. Lindy zou ik eventueel dan je mob. nummer van je kunnen krijgen als je die hebt, dan bel ik je morgen of ik wel of niet kom.


heb je gePB't

Faline

Berichten: 7803
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 00:56

jongens heb dr zin in, alleen mn paardje gaat niet mee, heb de hele week niet kunnen rijden dus om dan met allemaal vreemde paarden en weer na een week voor het eerst rijden moet maar niet, ze is nl nog niet zo heel erg lang geleden beleerd (afgelopen zome) en heeft er al een hele tijd tussenuit gelegen vanwege een blessure aan haar been, dus ze kent nog niet alle hulpen zo goed en als ik dan morgen ga meerijden met haar, zou wel kunnen denk ik niet dat ze zo'n druk paard is, maar ik wil geen onnodig gevaar zijn voor anderen dus neem geen risico, bovendien word er morgen toch niet serieus gereden Knipoog dus neem ik alleen mijn clown mee... *LOL*

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-03 11:48

Wolkenvelden, ook enkele opklaringen en in het noorden is het door bevriezing plaatselijk glad. Later op de dag meer bewolking en in de loop van de avond in de noordelijke helft van het land regen, mogelijk voorafgegaan door sneeuw of IJZEL en kans op GLADHEID

ik durf het niet aan om met knollen te rijden, zeker ook omdat het mijn eerste keer zou zijn vandaag. Ik kom maar dan huur ik wel een paardje.

Hebben we nu trouwens een meeting waarop een aantal afgezegd hebben, en een aantal wel komen maar niet rijden? Dan wordt het bedrag voor de wel-rijders fiks hoger of niet? ik zal het bedrag eens opzoeken...

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-03 12:56

Ja,het gaat nu voor ons wel wat omhoog,maar niet zoveel,het maakt niet zoveel uit.